GESTOLEN: Specialized Tarmac Pro SL 2010
Balen, ik zie dit in oostenrijk/frankrijk vaak gebeuren bij'ski's en snowboards. Ook bij een lokaal mtb-toertochtje in januari heb ik dit zelfs gezien bleek achteraf. Knuppel die op een oud barrel (giant xtc) aankwam, koffie slurpt, ff rondkijkt en er vandoor gaat met een orbea alma..........ik dacht op dat moment al van 'was dat zijn fiets? nou t zal wel' totdat 5 minuten later een kerel door het lint gaat.
Die 'knuppel' kom ik nog wel eens tegen denk ik, dan is het de mijne!
Succes met je zoektocht, maar vaak hoor je dat zo'n fiets in onderdelen verkocht wordt door een of andere heler.
Die 'knuppel' kom ik nog wel eens tegen denk ik, dan is het de mijne!
Succes met je zoektocht, maar vaak hoor je dat zo'n fiets in onderdelen verkocht wordt door een of andere heler.
Otje 2 schreef: Succes met je zoektocht, maar vaak hoor je dat zo'n fiets in onderdelen verkocht wordt door een of andere heler.
of de fiets gaat naar het oostblok
jaar geleden bij Belga in Groningen een Pinarello FP7 gestolen.
zo de winkel uitgedragen!
en die fiets is nooit meer terug gekomen.
Ik hoop dat je hem nog vindt, of teminste geld terug krijgt van je verzekering.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid HC
race-niek schreef:Otje 2 schreef: Succes met je zoektocht, maar vaak hoor je dat zo'n fiets in onderdelen verkocht wordt door een of andere heler.
of de fiets gaat naar het oostblok
jaar geleden bij Belga in Groningen een Pinarello FP7 gestolen.
zo de winkel uitgedragen!
en die fiets is nooit meer terug gekomen.
Ik hoop dat je hem nog vindt, of teminste geld terug krijgt van je verzekering.
Verzekeringen dekken geen diefstal . Dan moet je hem bij je inboedel verzekeren o.i.d.
Nou dat is wel onzi n hoor..
Mijn fiets is gewoon tegen diefstal verzekerd.. Ik weet even niet meer bij welk bedrijf.
Wel moet ik er een dur slot bij hebben! Niet gebruiken maar hebben.
Achteraf toch spijt van een verzekering van 170 voor een fiets van 800. Maar goed.
Ook de ANWB heeft een verzekering tegen diefstal
Mijn fiets is gewoon tegen diefstal verzekerd.. Ik weet even niet meer bij welk bedrijf.
Wel moet ik er een dur slot bij hebben! Niet gebruiken maar hebben.
Achteraf toch spijt van een verzekering van 170 voor een fiets van 800. Maar goed.
Ook de ANWB heeft een verzekering tegen diefstal
lancev7 schreef:Er moet inderdaad een goedgekeurd (AXA) slot op zitten, voor een racefiets is dat toch vrij ongebruikelijk.
+1, En zoals jij al aangeeft een premie van 170 euro op een fiets van 800. Moet ik dat bij deze zo uitrekenen kom ik op een premie van 1060euri. Niet echt aantrekkelijk.
Ff de polisvoorwaarden checken van je inboedel verzekering. Wanneer in de polisvoorwaarden vermeld staat dat er geen braakschade hoeft te zijn aan de schuur (is het geval bij steeds meer verzekeringen ivm hekken om tuinen), dan zou je ervoor kunnen kiezen om brutaal te zijn en te claimen op je inboedel verzekering.. Vaak wel tot max 5000 euro voor spullen in schuur maar wellicht een optie voor je, als je nog geen aangifte hebt gedaan bij de politie, ivm gestolen fiets bij restaurant.
Nee, nee, nee. Da's doelbewust de zaak belazeren. Uit een onafgesloten schuur is iets anders dan gestolen vanaf een algemeen toegangkelijke locatie met tevens GEEN slot oid.
Wat iederen doet moeten ze zelf weten maar ik zou het niet doen dan wel netjes vinden. Eigenlijk pure fraude.
Wat iederen doet moeten ze zelf weten maar ik zou het niet doen dan wel netjes vinden. Eigenlijk pure fraude.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Het is fraude en niet netjes.
Ik zou het zelf ook niet doen (zeg ik nu), maar kan me heel erg goed voorstellen dat iemand het wel zou overwegen.
Verzekeringen zijn ook pure geldklopperij.
Je betaald je groen en geel voor de waarde van je spulletjes.
Zodat je weer nieuw kan kopen als het mis gaat.....denk je.
Stel je doet 6 sloten op je schuur en de fiets word alsnog gestolen.
Denk je dat je na aftrek van een eventueel eigen risico de nieuwwaarde vergoed krijgt?
Niet alleen je fiets is weg...na het "afrekenen" met de verzekeraar voel je je nog een keer bestolen.
Ik zou het zelf ook niet doen (zeg ik nu), maar kan me heel erg goed voorstellen dat iemand het wel zou overwegen.
Verzekeringen zijn ook pure geldklopperij.
Je betaald je groen en geel voor de waarde van je spulletjes.
Zodat je weer nieuw kan kopen als het mis gaat.....denk je.
Stel je doet 6 sloten op je schuur en de fiets word alsnog gestolen.
Denk je dat je na aftrek van een eventueel eigen risico de nieuwwaarde vergoed krijgt?
Niet alleen je fiets is weg...na het "afrekenen" met de verzekeraar voel je je nog een keer bestolen.
Tuurlijk. Ik ga me niet Roomser dan de Paus voordoen:D Makkelijk praten als het niet jouw fiets is. Maar goed. Je weet van te voren dat zoiets een risico is......wie zijn gat verbrand.......
Anyway. Veel suces Tiest!!
Anyway. Veel suces Tiest!!
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Het is mijn fiets niet die gestolen is, maar dit verhaal voelt voor mij zijnde fietsliefhebber als een steek in mijn hart. Ophangen aan de hoogste boom die gasten!
Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen TiesT.
Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen TiesT.
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1