Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

rezne
Forum-lid

rezne 15 apr 2010 15:41

Ik denk dat dit soort dingen een gunstig effect kunnen hebben. De invloed van de hersenen (of de geest) op je lichaam is enorm. Je gedachten en state of mind beinvloeden je prestaties wel degelijk en dat hebben we allemaal ongetwijfeld wel eens meegemaakt.

Nee, natuurlijk is dit bandje niet speciaal. Laat het een engeltje in je koerstrui zijn, een biostabil om je nek, de gedachten aan een overleden vriend/in etc .... Ik ben ervan overtuigd dat je daardoor niet boven jezelf uit stijgt, maar wel dat je het uiterste eruit haalt.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

bosna
Forum-lid

bosna 15 apr 2010 19:16

of het nu wel of niet werkt, ik sta er echt van te kijken hoe mensen hier gelijk belachelijk gemaakt worden , en beoordeeld worden omdat ze eens iets hebben ervaren.
en het ergste van al is dat volgens mij meer dan de helft een oordeel geeft over iets wat ze niet kennen.

zo reageerden ze bij mij op het werk ook eerst, tot ze zelf met dat ding in hun handen stonden, toen werd er toch gelijk minder hard om gelachen.

natuurlijk ga je hier geen koers mee winnen, maar het doe toch echt iets.

ach wat maakt het ook uit, als je erin geloof, gebruik het .
als je er niet in geloof, dan niet ,maar veroordeel andere niet !

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 apr 2010 19:28

Misschien omdat alle beweringen helemaal nergens op slaan en zelfs fysiek volslagen onmogelijk zijn voor 't overgrote deel...

Enige kennis van 't menselijk lichaam en een beetje van natuurkunde en je prikt dwars door de verkooppraatjes heen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 15 apr 2010 19:35

bosna schreef:ach wat maakt het ook uit, als je erin geloof, gebruik het .

Tis zo een beetje als geloven in (een) God/god, of kleuters die met Pokémon dwepen of nog in Sinterklaas geloven.

Het is eigenlijk hilarisch, maar aan de andere kant zijn die arme zielen zo kwetsbaar en onzeker en snel op hun tere hart getrapt dat je ze heel snel bang en boos krijgt als je er onbevangen naar kijkt en kritiek geeft. Bovendien lijkt het voor deze zielen hun leven minder lastig te maken. En intussen lacht de bedenker in zijn vuistje!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

eelcoz

eelcoz 15 apr 2010 19:48

bosna schreef:of het nu wel of niet werkt, ik sta er echt van te kijken hoe mensen hier gelijk belachelijk gemaakt worden , en beoordeeld worden omdat ze eens iets hebben ervaren.
en het ergste van al is dat volgens mij meer dan de helft een oordeel geeft over iets wat ze niet kennen.

zo reageerden ze bij mij op het werk ook eerst, tot ze zelf met dat ding in hun handen stonden, toen werd er toch gelijk minder hard om gelachen.

ach wat maakt het ook uit, als je erin geloof, gebruik het .

Het valt bij mij in de categorie biostabil, tarotkaarten, Jomanda, maar ook bijv. Char. In dit geval valt het nog mee, maar vaak wordt er gewoon misbruik gemaakt van domheid, onwetendheid en soms wanhoop bij mensen. Voornamelijk voor commercieel gewin. Ik vind het gewoon kansloos dat je zoiets doet terwijl je weet dat je de kluit besodemieterd. En als je, als fabrikant/medium, echt denkt dat het werkt moet je je laten opnemen. Geloof me, 99,9% van de personen die dit soort onzin bedenkt, weet zelf heel goed dat het nergens op slaat. Hij/zij weet echter ook dat er hele volksstammen zijn te overtuigen van het tegendeel.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 15 apr 2010 19:53

bosna schreef:of het nu wel of niet werkt, ik sta er echt van te kijken hoe mensen hier gelijk belachelijk gemaakt worden , en beoordeeld worden omdat ze eens iets hebben ervaren........

JA en dat snap ik dus niet dat je je daar over verbaasd.

Je komt namelijk met een ongelovelijk Sinterklaas verhaal. (en die bestaat echt niet) Je theorie raakt kant noch wal en klinkt totaal niet aannemelijk.

Vind je het dan gek dat je belachelijk wordt gemaakt???
Live fast; die young. mijn blog

tiest
Forum-lid HC

tiest 15 apr 2010 23:06

bosna schreef:

Nou, kom is voor de dag. Je bent de tweede die meld het te gebruiken en iets te merken. Wat dan? Ga je harder? fiets je makkelijker, en waarin merk je dat dan?

Ik wil best geloven dat het werkt (Doe het nu nog niet en de kans dat ik het ga geloven is nihil maar verbaas me eens?)

rene1
Forum-lid

rene1 15 apr 2010 23:35

Natuurlijk kan dit werken! Net zoals het kan werken, als je er in gelooft, om een keutel op te eten voor een betere prestatie.
Maar goed...ik krijg ook een kwaad gezicht van m'n vrouw toegeworpen als ik bezorgd aan haar vraag of ze niet heeeel gevaarlijk bezig is als de kinderen een vaag homeopatisch, bitter, middeltje weg mogen slikken met een beetje water waardoor de concentratie immers ernstig minder wordt en dus....veel sterker gaat werken.

chassepatate
Forum-lid

Gebruikersavatar chassepatate 16 apr 2010 00:56

Ach zo vreemd is het allemaal niet, er zijn zelfs sporters uit het oosten die vlak voor de wedstrijd een lekker glaasje duivenbloed tot zich nemen...

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 16 apr 2010 11:29

@Chasse Patate. Zeker niet vreemd, maar dit soort artikelen zijn wel borderline kopersbedrog wat mij betreft, daar mag best een stevige reactie tegenover staan (al zal bosna dit niet met me eens zijn). Gelukkig zijn er op dit forum genoeg mensen die dat door hebben. :-)

@rene1: :-)
Mooie argumentatie. Ben wel benieuwd wat een homeopaat daar op te zeggen heeft.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

adu
Forum-lid

adu 16 apr 2010 12:26

N.a.v. deze discussie heb ik de Powerbalance®© gekocht en uitvoerig geprobeerd. De Powerbalance®© voelt zeer natuurlijk aan om de pols en geeft al direct een prettig zacht gevoel. De Powerbalance®© was zeer eenvoudig om te doen, geen knellend gevoel, integendeel. Ik had totaal geen last van zweterigheid of andere lichamelijke ongemakken. Ik voelde mij met de Powerbalance®© volledig in balans. De rit was voorbij voor ik het wist en kijkende op mijn horloge, deze draag ik aan de andere pols tegengesteld aan die waar zich de Powerbalance®© bevindt, kon ik mijn ogen niet geloven. Waar ik voorheen deze rit deed in 3 uur, reed ik die nu met de Powerbalance®© in 2 uur. Het was ongelooflijk, de Powerbalance®© moet dus wel werken!

p.s.: later bleek mijn batterij in het horloge, die tegenover de Powerbalance®©, gedurende de rit het na zo'n twee uur te hebben opgegeven ...
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

rene1
Forum-lid

rene1 16 apr 2010 12:40

Nu ik over die keutel eten nadenk: de natuur regelt zich vaak zelf op de meest efficiente manier....dus waarom eten sommige honden uitwerpselen? Zo gek nog niet dunkt mij!

Nou Adu dit belooft een leuk topic te worden.

Ik ben eigenlijk ook "stront" nieuwsgierig wat een homeopaat vindt van het verdun verhaal.

Plaats reactie