Eindelijk... een Cerv�lo Soloist Carbon
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik ben natuurlijk een beetje eigenwijs.... een rechte slanke carbon voorvork. Iets dat lijkt op een Easton EC90SL, het is alleen behoorlijk lastig om zo'n vork te vinden. Het liefts heb ik er dan meteen twee, want de vork in de Cervelo is eigenlijk iets te bulky... Dan breng ik ze tegelijk naar de spuiter. Dan kan de vork voor de Cervelo rood gespoten worden en de Gios helemaal opnieuw.
Eindelijk... er zijn inmiddels twee vorkjes onderweg. Ik hoop dat deze wel goed gaan passen. Eerst nog maar eens even een week wachten voordat ze binnen zijn. Als ze bevallen ga ik meteen naar de spuiter. Bij BCP kan dat wel weer een aantal weken gaan duren, maar dat is niet zo erg. Daarna zal ik moeten beslissen welke fiets ik het eerste ga afmonteren, de Gios of de Cervelo. Het zit er dik in dat het de Gios gaat worden aangezien ik daar al wieltjes voor heb.
Plan voor de Gios:
Campagnolo Chorus 11 speed 2011 + vierkante as cranks met 11 speed bladen. Zwarte Eurussen en een wit zadel + stuurlint. Zwarte 3T onderdelen met als het even kan een blauwe Gios stuurpen.
Plan voor de Cervelo:
Campagnolo Chorus 11 speed 2011 + FSA K-Force Light cranks. De rest is voorlopig nog onbekend.
Plan voor de Gios:
Campagnolo Chorus 11 speed 2011 + vierkante as cranks met 11 speed bladen. Zwarte Eurussen en een wit zadel + stuurlint. Zwarte 3T onderdelen met als het even kan een blauwe Gios stuurpen.
Plan voor de Cervelo:
Campagnolo Chorus 11 speed 2011 + FSA K-Force Light cranks. De rest is voorlopig nog onbekend.
- ridefreeordie
- Forum-lid
Voor de klussers...
http://link.marktplaats.nl/414969041
Is toch ook een plaatje... check de kwaliteit van dat chrome op de voorvork!
http://link.marktplaats.nl/414969041
Is toch ook een plaatje... check de kwaliteit van dat chrome op de voorvork!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Even een update:
De achterbrug van de Gios is nu breed genoeg en met een boor is het remmannetje aangepast voor reguliere achterremmen. Gisteren een groep en een 3T stuurbocht gekocht. Chorus carbon crank met vierkante as en een Deda Zero100 stuurpen zijn al onderweg.
Zomaar een hoekje in de kamer:
De achterbrug van de Gios is nu breed genoeg en met een boor is het remmannetje aangepast voor reguliere achterremmen. Gisteren een groep en een 3T stuurbocht gekocht. Chorus carbon crank met vierkante as en een Deda Zero100 stuurpen zijn al onderweg.
Zomaar een hoekje in de kamer:
Laatst gewijzigd door masterb op 17 feb 2012 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Top, maak dr wat moois van! Mijn belangstelling heb je..
Whooo, bijna is alles voor de Cervelo binnen. Alleen nog wachten op een -17 graden 3T Arx Team stuurpen en een zadelpennetje. Ik heb nog een zwarte Arione liggen maar ik twijfel tussen een wit en een zwart stuurlintje. Bij een wit lintje hoort natuurlijk ook een wit zadel...
Omdat ik onverwacht tegen deze wieltjes aanliep heeft het project Gios wat vertraging op gelopen. Met dank aan Ace1978 heb ik daar al wel zwarte Campagnolo Zonda's voor.
Toch maar een foto'tje ondanks de slechte kwaliteit...
Omdat ik onverwacht tegen deze wieltjes aanliep heeft het project Gios wat vertraging op gelopen. Met dank aan Ace1978 heb ik daar al wel zwarte Campagnolo Zonda's voor.
Toch maar een foto'tje ondanks de slechte kwaliteit...
-
- Forum-lid
Wordt prachtig, de moderne onderdelen staan het frame goed. Ik zou zeker voor de zwarte Arione en bijpassend lintje gaan..
Erg fraai!
Ik denk alleen dat een wit zadel en wit stuurlint hem wat minder "massief" maakt, zou erg mooi staan. Dit zwart is uiteraard veel praktischer.
Maar echt een hele mooie fiets, en nu rijden op dat ding!
Ik denk alleen dat een wit zadel en wit stuurlint hem wat minder "massief" maakt, zou erg mooi staan. Dit zwart is uiteraard veel praktischer.
Maar echt een hele mooie fiets, en nu rijden op dat ding!
"Try not. Do or do not......there is no try"