Wie wint de Ronde van Vlaanderen?
Ik hoop op Volderke maar Cancellara is in een bloedvorm. Tijdens de E3 reedt ie echt Boonen en Flecha helemaal in de vernieling. Amai, wat een klop!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid HC
Nou een kopgroep in de laatste 50km met Boonen, cancellara, Hushovd, Possato, hagen en gilbert zou best leuk zijn!
Maar ik gun deze wel voor Cancellara, volgende week robaix voor Boonen!
Maar ik gun deze wel voor Cancellara, volgende week robaix voor Boonen!
-
- Forum-lid
pozzato of cancellara! Devolder sowieso niet.
-
- Forum-lid
Tegenslag in kamp Katusha. Het hondenweer tijdens de Driedaagse de Panne heeft toegeslagen. Pozzato en Ivanov zijn onzeker. Dat zou toch wel erg jammer zijn.
Pozzato en Ivanov ziekjes; twijfel voor Ronde
Grote twijfel in het kamp Katusha. De Russische ploeg, die met Filippo Pozzato een grote favoriet heeft in de Ronde van Vlaanderen heeft gisteren in de Driedaagse de Panne met ziekteverschijnselen moeten opgeven. Door het abominabele hondenweer moest de Italiaanse kampioen na de beklimming van de Kemmelberg de spreekwoordelijke pijp aan Maarten geven met griep. Het is de vraag of hij nog op tijd kan herstellen voor zondag. Ook ploegmakker Ivanov is niet helemaal fit. De Russische kampioen heeft diarree.
Bron: wielerrevue.nl
Pozzato en Ivanov ziekjes; twijfel voor Ronde
Grote twijfel in het kamp Katusha. De Russische ploeg, die met Filippo Pozzato een grote favoriet heeft in de Ronde van Vlaanderen heeft gisteren in de Driedaagse de Panne met ziekteverschijnselen moeten opgeven. Door het abominabele hondenweer moest de Italiaanse kampioen na de beklimming van de Kemmelberg de spreekwoordelijke pijp aan Maarten geven met griep. Het is de vraag of hij nog op tijd kan herstellen voor zondag. Ook ploegmakker Ivanov is niet helemaal fit. De Russische kampioen heeft diarree.
Bron: wielerrevue.nl
Of zijn we hier bluf poker aan het spelen :rolleye: We zullen het Zondag a.s. zien.
Het weer lijkt er in ieder geval zin in te hebben met nogal wat wind, buien etc...
Zondagochtend om 10:00 aan de buis.
Mvg, Zorro
Het weer lijkt er in ieder geval zin in te hebben met nogal wat wind, buien etc...
Zondagochtend om 10:00 aan de buis.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock