Jacub:
Bedankt voor het compliment!
Ik heb dr vandaag ook van de fietsenmaker naar huis mee gefietst... maar voor m'n gevoel reed het ook heel anders (misschien zit het ook tussen m'n oren maar heb dr dan ook genoeg voor betaald) Ben een student dus geld groeit niet op m'n rug:P...
Maar ik ben er heel blij mee en hoop er veel kilometers mee te kunnen rijden.
Bwuk:
Ik heb geen idee hoe goed of minder goed de Ultegra's zijn. Ik ben heel blij met deze wielen en ze zien er ook super uit... vind ik dan. Op dit forum ergens staat een link naar een site waar de wielen rond de 300 euro kosten. Dan heb je voor ''iets meer'' hele mooie wielen.
Je hebt echter met de Ultegra's geen binnenbanden meer nodig...
Succes met je keuze!
Groet Wesley!
Zonda, Racing 3, Cosmic Elite, WH-RS80
Is er iemand die een goed vergelijk heeft kunnen maken tussen de fulcrum R3 en shimano WH-RS80? Ik twijfel enorm. Heb shimano Ultegra op de fiets zitten, dus shimano wielen lijken me daar mooi bij (er zitten nu RS20 onder de fiets). Ben tevens een beetje huiverig voor de ratel in de fulcrum... Maar ik vind beide wielsets er fraai uitzien en wil eigenlijk gewoon het beste setje van de twee!
-
- Forum-lid
Zonda is een prima wielset. Ik zou echter ook nog kijken naar de Marchisio Tension. Kwalitatief gelijk aan de Zonda. Belangrijkste verschil is de zonder gereedschap vervangbare body. Rijdt jij met verschillende cassettes (bijvoorbeeld 1 voor het vlakke en 1 voor de bergen) dan biedt deze wielset iets extra's.
Veel succes.
Veel succes.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look