12 graden en dan al in de korte broek
Ik merk zelf dat ik wat sneller voor korte broek en korte mouwen kies dan andere fietsers. Heb het al snel te warm/benauwd, blijkbaar sneller dan de meeste anderen.
Vorige week was het een graad of 18 en toen zag ik eigenlijk alleen maar lange mouwen en lange broeken, terwijl ik het al aan de benauwde kant vond met korte mouwen en korte broek.
Vorige week was het een graad of 18 en toen zag ik eigenlijk alleen maar lange mouwen en lange broeken, terwijl ik het al aan de benauwde kant vond met korte mouwen en korte broek.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
In het geval van regen is het beter de benen goed in te smeren dan dat je alleen beenstukken draagt. Olie weert water en houdt de benen tot een bepaalde tijd warm.
De beenstukken worden na verloop van tijd helemaal doorweekt en icm (rij)wind langs de benen is dat niet zo fijn en zeer slecht voor de spieren.
De beenstukken worden na verloop van tijd helemaal doorweekt en icm (rij)wind langs de benen is dat niet zo fijn en zeer slecht voor de spieren.
Ik gebruik deze van Born.
PROTECT OIL-3 vormt een beschermende filmlaag over je huid. Het is een dunne, vette zalf op basis van plantaardige neutrale oliën die uitermate geschikt is om het gehele lichaam (spieren, schouders, rug en het gezicht) te beschermen tegen afkoeling. PROTECT OIL-3 is waterafstotend. Toevoeging van de emulgator maakt de zalf afwasbaar onder de douche.
PROTECT OIL-3 vormt een beschermende filmlaag over je huid. Het is een dunne, vette zalf op basis van plantaardige neutrale oliën die uitermate geschikt is om het gehele lichaam (spieren, schouders, rug en het gezicht) te beschermen tegen afkoeling. PROTECT OIL-3 is waterafstotend. Toevoeging van de emulgator maakt de zalf afwasbaar onder de douche.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
*Cas* schreef:Met wat voor olie kun je je het best insmeren? Dit met het oog op de RVV komende zaterdag...
Uiervet, vaseline. Dat blijft zonder problemen de hele dag zitten, je moet alleen wel oppassen dat je je benen niet helemaal dicht smeert als 't niet heel koud is. Dan kan je namelijk je warmte niet meer kwijt raken.
.Jeroen. schreef:Wat ik mij nog even afvroeg. Wat te doen in de regen met een graad of 12?
Kniestukken en de beentjes in de olie of toch een paar beenstukken?
Kniestukken en beentjes in de olie.
Beentstukken worden alleen maar extra nat. Ik zou wel iets over de schoenen doen wat water afstotend oid is. Ik houd er niet van als ik met mn poten zit te soppen in mn schoenen.
TiesT schreef:.Jeroen. schreef:Wat ik mij nog even afvroeg. Wat te doen in de regen met een graad of 12?
Kniestukken en de beentjes in de olie of toch een paar beenstukken?
Kniestukken en beentjes in de olie.
Beentstukken worden alleen maar extra nat. Ik zou wel iets over de schoenen doen wat water afstotend oid is. Ik houd er niet van als ik met mn poten zit te soppen in mn schoenen.
Okay, merci! Even afwachten hoe warm het morgen gaat worden.