Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

stereotypetjes

rnldzm
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jul 2009 17:30

rnldzm 29 mar 2010 17:19

Easton Vista wielen, altijd lastig. Er is haast geen band die fatsoenlijk op past, of er weer van af te krijgen is

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 30 mar 2010 13:41

[quote="superrose"]Ja dat is dan sneu heh als je er staat met een bandje, bandenlichtertjes en geen pomp, maar ik weiger met een tasje te rijden, dus alles in mijn shirt mee.[/quote]

ik heb een pomp die net als mijn bidonhouder aan het frame zit ;)

heb toen ook meteen een pomp gekocht en die moest vast aan mijn fiets zitten zodat ik hem iig niet vergeet ;)

heb zelf een redelijk groot fietstasje, vervelende is dat hij onder mijn nieuwe zadel niet zo mooi en lekker meer zit..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

tijmen
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:22

tijmen 30 mar 2010 15:35

[quote="superrose"]Ik wacht nog op de dag dat ik op de trein stap om te fietsen, tasje gepakt, reepje, helmpje, bidonnetjes, schoentjes en dan mijn fiets nog thuis :)[/quote]

Heb ik een keer gehad. Trein naar Berlijn, alles bij me en mijn stadsfietsje (een fixed) stond nog in de gang thuis.

Het lichtje ging niet eens branden tijdens de rit in de tram naar Amsterdam CS.. het was nog vroeg en had nog geen koffie gehad.

Wist wel meteen weer waarom mijn moeder altijd zei:'als je hoofd niet vast zat...' :D
slow is smooth, smooth is fast

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 30 mar 2010 19:20

HAHAHAHA, ben je ook daadwerkelijk in de trein gestapt of begon het toen eindelijk te dagen?

tijmen
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:22

tijmen 31 mar 2010 14:22

Ja, ben gewoon in de trein gestapt. Wilde m'n vriendin die in berlijn studeerde wel weer eens zien. Alleen van het samen door de stad fietsen kwam weinig.

Het lichtje ging branden toen ik mijn kaartje pakte om mijn zitplaats te zoeken en ik mijn fietskaartje zag. Een geweldig 'oh k*t' momentje.
slow is smooth, smooth is fast

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 08 apr 2010 02:42

nou vandaag voor het eerst helemaal zelf een binnenbandje vervangen :D wilde gaan fietsen heb ik lekke achterband.. gelukkig was ik nog thuis.. mams wilde mij naar de fietsenmaker sturen maar had echt zoiets van dit moet ik zelf wel kunnen! Was trouwens zo klaar, niet gedacht dat ik dit zo snel kon, maar de volgende keer maakt lek rijden me minder uit als ik alleen midden in een bos sta..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie