Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Pinarello FP 2 2010 model ?

brekson
Forum-lid

brekson 26 mar 2010 10:07

liehoed schreef:Nou ik heb redelijk uitgezocht wat het is. Maar dan lees je dat de wielen niet zo zijn en dan ga je twijfelen of die most onderdelen goed zijn. Ik vind de fiets erg mooi. Ik wil er Ultegra opzetten maar de cranks van most houden omdat de kleur beter is idem als de remhoeven. De rest van de groep dus ultegra. Is dit een goede keus en als ik de fiets zo wil kan ik hem dan bij de vos halen of advieseer je mij nog kaptein?

Alvast bedankt gr marc

Most is goed genoeg, i vind het zelf één van de mooiste onderdelen op mijn fiets
Ga voor je eigen zin, je zal geen spijt krijgen van je pina hoor
Blijf weg van Vos als je niet veel van fietsen kent
Sworks Venge

liehoed
Forum-lid

liehoed 27 mar 2010 18:23

Zo ik word nu helemaal gek. Vandaag maar naar de fm geweest waar ik mijn vorige fiets heb gekocht. Ik vertelde de siutatie dat ik een Pinarello had gezien en wat het ging kosten. De fm heeft mij advies gegeven en allemaal uitleg. Nu is mijn oog weer gevallen op een Cannondale synaps carbon ultegra 2010 model. Nu is de prijs 2599. Ik heb wat onderhandeld en heb nu 150 euro korting in de vorm dat ik atributen mag uitzoekken in de winkel. Komt goed uit want ik heb nog schoenen en pedalen nodig. Alleen ging ik op internet zoeken naar de fiets en bij de Vos is hij 2079. Ik vind dit wel een heel groot verschil.

Wat nu? Moet ik naar de Haan waar ik goed geholpen en zal worden of naar de Vos waar hij goedkoper is? Graag jullie advies want ik snap het helemaal niet meer.

Gr Marc

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 mar 2010 18:40

Als je zo'n leek bent als jij lijkt te zijn (niet neg. bedoeld) moet je gewoon naar De Haan gaan. Die man heeft nu ook al tijd in jou gestoken en persoonlijk vind ik het dan not done om hem ergens anders goedkoper te halen.
Goedkope adressen zijn fijn als je weet wat je moet hebben, maar niet om op het laatste moment alsnog je spullen te kopen.
Less is bore

gijs01
Forum-lid

gijs01 28 mar 2010 19:39

liehoed schreef:Zo ik word nu helemaal gek. Vandaag maar naar de fm geweest waar ik mijn vorige fiets heb gekocht. Ik vertelde de siutatie dat ik een Pinarello had gezien en wat het ging kosten. De fm heeft mij advies gegeven en allemaal uitleg. Nu is mijn oog weer gevallen op een Cannondale synaps carbon ultegra 2010 model. Nu is de prijs 2599. Ik heb wat onderhandeld en heb nu 150 euro korting in de vorm dat ik atributen mag uitzoekken in de winkel. Komt goed uit want ik heb nog schoenen en pedalen nodig. Alleen ging ik op internet zoeken naar de fiets en bij de Vos is hij 2079. Ik vind dit wel een heel groot verschil.

Wat nu? Moet ik naar de Haan waar ik goed geholpen en zal worden of naar de Vos waar hij goedkoper is? Graag jullie advies want ik snap het helemaal niet meer.

Gr Marc

Goedkoop kan ook duurkoop worden
Camerig is prachtig!

madhill
Forum-lid

madhill 31 mar 2010 16:36

Ik heb net een Pinarello FP6 met Most en Ultegra 2010 gekocht bij Evertse Sport incl. Look Keo pedalen voor 1990 euro. Goeie aanbieding, staat op zijn website.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

liehoed
Forum-lid

liehoed 31 mar 2010 17:26

Nu weet ik het niet meer. Die Cannondale is pas half mei leverbaar. Nu heeft hij een look frame 486 custome hm carbon verkoop eerst 3200 euro nu kan ik die afgemonteerd voor 2500 euro kopen. Afmontage ultegra. Is het frame wat? Graag hoor ik van jullie? Ik snap het allemaal niet meer.

Evt advies over een andere fiets of goed fm in de streek van amstelveen. Beschikbare budget is 2500 euro?

Gr Marc

gupe
Forum-lid

gupe 31 mar 2010 19:25

Ik denk dat we toch al gezegd hadden om die FP2 te kopen . Je vond dat toch een prachtige fiets ? Je kan natuurlijk alle merken beginnen te overlopen .

kennyd
Forum-lid

kennyd 31 mar 2010 19:35

Laat uw vrouw of vriendin kiezen, die kijken alleen naar de kleur en dan kunt ge waarschijnlijk dit weekend al fietsen.

Plaats reactie