Vandaag gezien...een lange broek
Ik heb de afgelopen week alleen met een lange broek/beenstukken gereden en kwam daarbij altijd steenvast bijna alleen renners in korte broek tegen, soms dan wel met lange mouwen.
Gisteren ook lange broek aan gehad, en vandaag gewoon weer.
Ben zelf van het type "liever te warm, dan te koud"
Ben zelf van het type "liever te warm, dan te koud"
-
- Forum-lid
Natuurlijk geen hond die mij geloofd.. Maar ik heb vandaag een lange broek gezien! Temperaturen tot 30 graden vandaag, het zweet gutste uit al mijn porieen. Dacht te hallucineren maar hij was echt! Het was een uur of 10, niet het warmste moment vd dag dus, maar echt al bloedheet!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ergens tussen de 15 en 20 graden begin ik een korte broek aan te trekken. Ook afhankelijk van wind en zon etc. Ik vind het trouwens knap dat sommigen daar criteria op de graad nauwkeurig voor hanteren.
Vorige week tijdens de Waalse Pijl een Nederlander gezien met arm- én beenstukken. Dik 30 graden
Tijd om dit topic weer nieuw leven in te blazen. Vandaag gespot op training (16 graden hier in Groningen, zelf gemeten)
- 2x muts
- 1x overschoenen
- 2x een winterjack
Lange broeken zijn geen vermelding waard aangezien 16 graden wat mij betreft een twijfelgeval is. Ik reed zelf voor het eerst kort, maar ik vond het eigenlijk een fractie te koud.
- 2x muts
- 1x overschoenen
- 2x een winterjack
Lange broeken zijn geen vermelding waard aangezien 16 graden wat mij betreft een twijfelgeval is. Ik reed zelf voor het eerst kort, maar ik vond het eigenlijk een fractie te koud.
Beenstukken aan! Armstukken mee. Gister koelde het snel af.Jaeger schreef:Ik stap straks om 17 uur nog op de fiets.
Twijfel nog wat ik doe qua kleding.
Volgens mij koelt het na 17 uur namelijk behoorlijk snel af.
Als ik vanmiddag zou zijn gegaan had ik wel korte broek aan gedaan.