Forumrit Twente (28 Maart)
-
- Forum-lid
Ik zie dat ik heel wat gemist heb.
Kan wel zeggen dat ik dus met niet alleen pijn in de enkel thuis zat...
Kan wel zeggen dat ik dus met niet alleen pijn in de enkel thuis zat...
I refuse to join any club that would accept me as a member
-
- Forum-lid
De molen zelf heet de ostmuhle, de straat is muhlenberg en je kunt hem vinden in gildehaus (D)
vandaag nog 4x gedaan als 'klim training' en dan telkens een verzetje zwaarder
vandaag nog 4x gedaan als 'klim training' en dan telkens een verzetje zwaarder
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="kool486"]wat is een forumrit zonder foto''s?
dan kunnen de thuisblijvers zien wat ze gemist hebben.
en met van alles en nogwat kun je tegenwoordig plaatjes schieten![/quote]
Heb geen moment er aan gedacht om een fototoestel mee te nemen.
Wat ik zelf ook altijd een leuk rondje vind is richting Coesfeld/Billerbeck/Schöppingen. Wel een uurtje langer fietsen en 't is ook geen Twente meer (want volledig in Duitsland), maar wel mooi afwisselend met een aantal langere klimmetjes.
Het rondje in Gildehaus heb ik pas voor 't 1e andersom gereden, dus over 't asfalt omhoog en dan over de steentjes naar beneden. Wel een fijne afwisseling.
dan kunnen de thuisblijvers zien wat ze gemist hebben.
en met van alles en nogwat kun je tegenwoordig plaatjes schieten![/quote]
Heb geen moment er aan gedacht om een fototoestel mee te nemen.
Wat ik zelf ook altijd een leuk rondje vind is richting Coesfeld/Billerbeck/Schöppingen. Wel een uurtje langer fietsen en 't is ook geen Twente meer (want volledig in Duitsland), maar wel mooi afwisselend met een aantal langere klimmetjes.
Het rondje in Gildehaus heb ik pas voor 't 1e andersom gereden, dus over 't asfalt omhoog en dan over de steentjes naar beneden. Wel een fijne afwisseling.
-
- Forum-lid
Zag volgens mij Tom Kolkman tijdens de paastocht van RTC.
Wij stonden met een lekke band aan de kant achter Denekamp..
Tocht werd later ontsierd door een behoorlijke valpartij van één van de fietscollega's, zat gelukkig iets verderop.
Grt
Tocht werd later ontsierd door een behoorlijke valpartij van één van de fietscollega's, zat gelukkig iets verderop.
Grt
-
- Forum-lid
[quote="Siemert1971"]Zag volgens mij Tom Kolkman tijdens de paastocht van RTC.
Grt[/quote]
Ik lees het nu pas, maar heb je inderdaad goed gezien. Mijn fiets maat attendeerde mij er nog op dat hij een bekend iemand langs de weg zag staan van die forumrit
Ik zat achter WV de Lutte aan, maar die jongens rijden aardig door; na de pauze een ander groepje gevonden en daarmee naar het eind gereden.
Grt[/quote]
Ik lees het nu pas, maar heb je inderdaad goed gezien. Mijn fiets maat attendeerde mij er nog op dat hij een bekend iemand langs de weg zag staan van die forumrit
Ik zat achter WV de Lutte aan, maar die jongens rijden aardig door; na de pauze een ander groepje gevonden en daarmee naar het eind gereden.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02