Klimmen-Banneux-Klimmen 2010
Eerste keer dat ik hem ga rijden.... zit nu aan de lasagna voor wat extra energie
Gisteren met iemand van WTC Klimmen het eerste deel verkend. Voor €8,- een toertochtje... das wel wat anders dan de 25 tot 30 waar de grote jongens het voor organiseren.
Ik heb er iig erg veel zin in.
Tot zo.....
Gisteren met iemand van WTC Klimmen het eerste deel verkend. Voor €8,- een toertochtje... das wel wat anders dan de 25 tot 30 waar de grote jongens het voor organiseren.
Tot zo.....
Cervélo S3 - Cervélo RS - Genesis Croix de Fer
-
- Forum-lid HC
[quote="Mori"]Eerste keer dat ik hem ga rijden.... zit nu aan de lasagna voor wat extra energie
Gisteren met iemand van WTC Klimmen het eerste deel verkend. Voor een toertochtje... das wel wat anders dan de 25 tot 30 waar de grote jongens het voor organiseren.
Tot zo..... [/quote]
Laat dat nou nog vrij duur zijn, 8,-!
In Belgie rij je de meest fantastische tochten voor nog geen 5 euro met vaak 3 bevoorradingen.
Maar ook in Nederland zijn er wekelijks vele toertochten waarvoor je minder dan 5 euro betaald, alleen dan zonder bevoorrading.
Gisteren met iemand van WTC Klimmen het eerste deel verkend. Voor een toertochtje... das wel wat anders dan de 25 tot 30 waar de grote jongens het voor organiseren.
Tot zo..... [/quote]
Laat dat nou nog vrij duur zijn, 8,-!
In Belgie rij je de meest fantastische tochten voor nog geen 5 euro met vaak 3 bevoorradingen.
Maar ook in Nederland zijn er wekelijks vele toertochten waarvoor je minder dan 5 euro betaald, alleen dan zonder bevoorrading.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Uitstekende toertocht. Mooi parcours (de omleiding bij Cornesse was geen probleem) uitstekend uitgepijld, goede bevoorrading, drukke kruispunten bemand en het weer was natuurlijk geweldig. Kortom super.
Heb wat foto's gemaakt onderweg. Via bijgaande link kun je ze bekijken. Zie je jezelf op de foto stuur dan een PB-tje en dan stuur ik je het orginele formaat toe.
http://picasaweb.google.com/roovos1/Kli ... euxKlimmen#
Heb wat foto's gemaakt onderweg. Via bijgaande link kun je ze bekijken. Zie je jezelf op de foto stuur dan een PB-tje en dan stuur ik je het orginele formaat toe.
http://picasaweb.google.com/roovos1/Kli ... euxKlimmen#
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vandaag ook KBK gereden. ging lekker, mooie rit, mooi weer en goede stops.
Lekker gefietst, bergen/heuvels waren leuk en nuttig voor de klimkilometers, is wat anders dan onze vlakke landje in Zuid-Holland.
klim bij Cornesse mocht er zijn, maar de klim over de brug op de kasseien was helemaar top. leek wel op een stuiterbal op de fiets toen ik omhoog reed.
Verder prima. Ik zet hem voor volgend jaar weer op de kalender
Lekker gefietst, bergen/heuvels waren leuk en nuttig voor de klimkilometers, is wat anders dan onze vlakke landje in Zuid-Holland.
klim bij Cornesse mocht er zijn, maar de klim over de brug op de kasseien was helemaar top. leek wel op een stuiterbal op de fiets toen ik omhoog reed.
Verder prima. Ik zet hem voor volgend jaar weer op de kalender
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Ik ben er idd ook weer. wel 7 kilo plastic lichter. Wat een enorme K-zooi.
Heerlijk gefietst hoor, mooi groepje. Veel bekenden gezien en vooral heel veel bekende fietsen die ik op het forum tegen ben gekomen. Uiteindelijk lekker tempo er in gehouden(32gem)
De organisatie was verder top. Het napraten en het gezelschap ook.
totdat ik mn fiets weer uit het rek wilde halen en er op dezelfde plaats een veel oudere Koga stond Dat zou toch niet? Kijken, zoeken. Stress. NEEEEE. Ja dus.
Mn fiets is weg, klaar. Gewoon kwijt! GESTOLEN!
Ik zal in een ander topic even foto's en een speclist en alles zetten. Hij was vandaag tenslotte voor het eerst met mooie hoge velgjes:(
Heb ook nog wat foto's gemaakt maar dat is niet veel soeps. Wel beetje bruin
@HM2694. Die klim op de Kasseien heb ik maar staand genomen. Opschakelen en door poefen is het makkelijkste daar.
Heerlijk gefietst hoor, mooi groepje. Veel bekenden gezien en vooral heel veel bekende fietsen die ik op het forum tegen ben gekomen. Uiteindelijk lekker tempo er in gehouden(32gem)
De organisatie was verder top. Het napraten en het gezelschap ook.
totdat ik mn fiets weer uit het rek wilde halen en er op dezelfde plaats een veel oudere Koga stond Dat zou toch niet? Kijken, zoeken. Stress. NEEEEE. Ja dus.
Mn fiets is weg, klaar. Gewoon kwijt! GESTOLEN!
Ik zal in een ander topic even foto's en een speclist en alles zetten. Hij was vandaag tenslotte voor het eerst met mooie hoge velgjes:(
Heb ook nog wat foto's gemaakt maar dat is niet veel soeps. Wel beetje bruin
@HM2694. Die klim op de Kasseien heb ik maar staand genomen. Opschakelen en door poefen is het makkelijkste daar.
De route was inderdaad prachtig, de kasseienklim verraste me enorm, wel bijzonder leuk. Het alternatief van de route, met de Eyserbosweg was best lekker zo na 135km (totale afstand 145km)
De 186km van zaterdag van het BIG weekend met de italialen in groesbeek en arnhem hadden toch wel hun sporen nagelaten, maar het liep toch bijzonder goed.
Het is wel enorm ***** te horen dat je fiets gewoon gejat is.. Altijd houdt je er rekening mee, maar als het dan gebeurd is het gewoon K*T. Geen idee wat de procedure nu is, maar het zal vast op jezelf aankomen. Hopelijk meldt zich nog een eerlijke vinder oid, maar realistisch... geen idee.baal enoerm voor je.
De 186km van zaterdag van het BIG weekend met de italialen in groesbeek en arnhem hadden toch wel hun sporen nagelaten, maar het liep toch bijzonder goed.
Het is wel enorm ***** te horen dat je fiets gewoon gejat is.. Altijd houdt je er rekening mee, maar als het dan gebeurd is het gewoon K*T. Geen idee wat de procedure nu is, maar het zal vast op jezelf aankomen. Hopelijk meldt zich nog een eerlijke vinder oid, maar realistisch... geen idee.baal enoerm voor je.
-
- Forum-lid
Het was de eerste keer dat ik KBK gefietst heb. Een schitterende rit. Alleen beetje jammer van de tractoren die maar net alleen door de holle wegen passen laat staan dat er nog een aantal fietsen langs afkunnen. Maar al met al een geweldige rit.