Nieuw forum
Ben benieuwd. Ik verwacht er echter niet veel van. Zo slecht was dit oude forum niet. De zoekfunctie van dit forum is sowieso veel beter dan van phpbb fora. Je moet alleen weten hoe je moet zoeken.
[quote="Foosho"]Ik snap alleen niet waarom het 2 dagen moet duren? Als ik naief zou gokken, zou ik zeggen dat zelfs m'n huis PC het makkelijk binnen 12 uur omzet, dit zou neerkomen op ~11 berichten per seconde..[/quote]
Kan nog veel erger...
Op het forum waar ik toen moderator was heeft het weken geduurd. Ik moet er wel bij vermelden dat daar wel een website aan het forum gekoppeld zat hetgeen veel problemen gaf.
In de loop der jaren was er door verschillende mensen aan gesleuteld, waardoor het geheel erg instabiel was geworden. Toen het eindelijk klaar was hebben we nog een paar weken aan de layout moeten sleutelen, want het forum en website hadden een totaal verschillend uiterlijk en functionaliteit. Dit was niet fijn voor de users.
Ben benieuwd hoe dit nieuwe forum er uit komt te zien en hoe hij gaat werken.
Kan nog veel erger...
Op het forum waar ik toen moderator was heeft het weken geduurd. Ik moet er wel bij vermelden dat daar wel een website aan het forum gekoppeld zat hetgeen veel problemen gaf.
In de loop der jaren was er door verschillende mensen aan gesleuteld, waardoor het geheel erg instabiel was geworden. Toen het eindelijk klaar was hebben we nog een paar weken aan de layout moeten sleutelen, want het forum en website hadden een totaal verschillend uiterlijk en functionaliteit. Dit was niet fijn voor de users.
Ben benieuwd hoe dit nieuwe forum er uit komt te zien en hoe hij gaat werken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Freerider"]Het plan was om vanochtend het nieuwe forum klaar te hebben.
Ondanks een eerdere loadtest die zonder problemen verliep, kregen we vanochtend plotseling toch grote problemen met de server waar het nieuwe forum op draait.
De techneuten zijn nu aan het onderzoeken waar het fout gaat. Helaas betekent dit dat er volgende week een nieuwe downtime aankomt.
Excuus voor het ongemak!
[/quote]
Ondanks een eerdere loadtest die zonder problemen verliep, kregen we vanochtend plotseling toch grote problemen met de server waar het nieuwe forum op draait.
De techneuten zijn nu aan het onderzoeken waar het fout gaat. Helaas betekent dit dat er volgende week een nieuwe downtime aankomt.
Excuus voor het ongemak!
[/quote]
[quote="Foosho"]Ik snap alleen niet waarom het 2 dagen moet duren? Als ik naief zou gokken, zou ik zeggen dat zelfs m'n huis PC het makkelijk binnen 12 uur omzet, dit zou neerkomen op ~11 berichten per seconde..[/quote]
Bij onze buren van Wielertoerist zijn ze al 2 jaar bezig een forum te verhuizen ...
Bij onze buren van Wielertoerist zijn ze al 2 jaar bezig een forum te verhuizen ...
En dat is met dezelfde software.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
En als het nu niet loopt? En mijn 'oude' niet meer werkt?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...