Verassing, Doorbraak, Nieuw talent Wielrennen 2010
Wiggins doet er in ieder geval alles aan om definitief door te breken. Hopelijk heeft hij zijn zak(en) er net zo goed bij liggen als vorig jaar..
Via twitter:
"Best moment of the day today was my soigneur Txema putting a heated towel on my nut sack for massage, bloody great!"
7:40 AM Feb 20th via mobile web
Via twitter:
"Best moment of the day today was my soigneur Txema putting a heated towel on my nut sack for massage, bloody great!"
7:40 AM Feb 20th via mobile web
Groet,
Berto
Berto
Bauke Mollema heeft vandaag de beste tijdrit uit zijn carriere gereden in de Ruta del Sol. Na vier etappes staat hij 5e in het algemeen klassement. Verder zal hij Parijs - Nice gaan rijden in plaats van de geblesseerde Laurens ten Dam. Het ziet er dus goed uit voor Bauke.
Die Peter Sagan bij Liquigas heeft een hele sterke Parijs-Nice achter de rug. Als hij zich zo blijft onwikkelen word hij volgens mij een nieuw type Valverde.
Jens Keukeleire bij Cofidis is ook als een komeet gekomen en heeft al een aantal goede overwinningen geboekt. Voor het rondewerk denk ik dat Rein Taaramae een goede toekomst tegemoet gaat. Als ik Rabo was zou ik deze vent heel snel in de ploeg willen hebben.
Jens Keukeleire bij Cofidis is ook als een komeet gekomen en heeft al een aantal goede overwinningen geboekt. Voor het rondewerk denk ik dat Rein Taaramae een goede toekomst tegemoet gaat. Als ik Rabo was zou ik deze vent heel snel in de ploeg willen hebben.
-
- Forum-lid
Wat Sep Vanmarcke liet zien in Gent-Wevelgem was niet mis!!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.