Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het ik ben net vader geworden thema!

roro27
Forum-lid

roro27 07 nov 2010 10:28

van harte gefeliciteerd mrcoffee. Tja de tijd van lekker vrij kunnen fietsen is voorbij.
Luiers, flesjes maken, snoetenpoetsers, korte nachten thats your life now! Sterkte

Maar als je over een aantal jaren samen met je zoon op de fiets zit, kijk je met een glimlach terug op deze tijd..... veel plezier
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

arnoudrace
Forum-lid

Gebruikersavatar arnoudrace 07 nov 2010 10:32

[quote="robby72"]De kleine van ons is nu 9 maanden. Slapen, dat blijft een probleem! Vanochtend weer om 5.30 wakker en dan boedoel ik ook echt wakker en de boel flink op zijn kop zetten. Maar zo als eerder door anderen gemeld; het is super.

Papa slaapt zelf vervolgens ook structureel te weinig waardoor er soms weinig energie meer is om te fietsen. Hebbe jullie gelijke ervaringen?[/quote]

Nee, eigenlijk niet. Die van ons is nu 10 maand, maar slaapt eigenlijk sinds de geboorte gewoon ´s nachts. Nu met tandjes wil het sporadisch voorkomen dat ze begin avond wakker wordt, maar na troost, bijtring of zo slaapt ze dan tot 7.00- 7.30 standaard. Wij geven voor slapen gaan nog een stevige bidon met melk, dan voorkom je ´hongerklop´... en kunnen wij ook slapen. Maar, troost je, fietsvrienden van ons hebben een zoontje die ook elke ochtend rond 6.00 de boel op stelten zet, dus je bent niet de enige...
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 nov 2010 11:11

[quote="mrcoffee"]Op 4 november is ons zoontje Wessel geboren! Mamma en Wessel maken het erg goed. Pappa heeft momenteel geen enkel oog meer voor de fiets :)

Zucht... wat een snoeppie ![/quote]

Gefeliciteerd!
Less is bore

remon@
Forum-lid

remon@ 07 nov 2010 12:12

[quote="mrcoffee"]Op 4 november is ons zoontje Wessel geboren! Mamma en Wessel maken het erg goed. Pappa heeft momenteel geen enkel oog meer voor de fiets :)

Gefeliciteerd!!!

bosna
Forum-lid

bosna 07 nov 2010 17:14

Gefeliciteerd!!!!!!!

fietsernl
Forum-lid

fietsernl 09 nov 2010 13:11

Gefeliciteerd. Geniet ervan en ga vast sparen,want voor je het in de gaten hebt hebben ze een oogje op papa's fiets. Groeiende kinderen en wielrennen is een behoorlijke geldverslindende bezigheid.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 nov 2010 13:12

Gefeliciteerd mrcoffee!

fietspret
Forum-lid

fietspret 09 nov 2010 13:29

Aan mrcoffee: proficiat!

Met onze drie kinderen in de leeftijd van 0, 5 en 7 heb ik geleerd dat fietsen ingepast moet worden in het drukke gezinsleven. Belangrijk daarbij is overleg met elkaar, en begrip. Maar, wat ook erg leuk is, is het feit dat onze zoon van 7 steeds vaker wilt fietsen in de bossen. Ik heb kort geleden voor hem een Specialized Hotrock gekocht. Geweldige fiets en nog betaalbaar ook. Hij rijdt er goed op. Samen de bossen ingaan geeft een nieuwe dimensie aan het fietsen. Goed, ik kom niet hijgend thuis, maar de lol van samen genieten van het fietsen in de natuur is prachtig. Ons dochtertje van 5 heeft er niet zoveel mee, mij zoontje van 0 weet nog niet eens van het bestaan van een fiets, maar daar zal ik gauw verandering inbrengen!
Mijn advies voor kinderen en de fietshobby: probeer zodra mogelijk de combinatie te maken. En maak het fietsen geen continue must, dat levert alleen frustraties op. Alles in balans is veel prettiger voor jezelf en het gezin.
Red Bull Carbon SL-3000 2010, Cube Reaction XT 2006

rinke
Forum-lid

rinke 09 nov 2010 15:14

Mrcoffee gefeliciteerd met de geboorte!!!
Onze dochter is nu 5 maanden oud en mijn vrouw moest afgelopen weekend overdag werken. om 13.00 dochter op bed, ik de laptop aan, Tacx aangesloten, bidons gevuld, Ergo training Rabobank gestart 10 minuten onderweg................ En toen was mijn dochter klaarwakker hahaha Wen er maar aan inderdaad want zelfs met thuis trainen lukt het niet altijd ;)
Dit was de zondag, zaterdag heb ik wel 0:45 kunnen trainen op de Tacx

funlovinbiker
Forum-lid

funlovinbiker 09 mar 2011 11:13

Mijn 2e kindje (dochtertje) is net een maand oud. Heb afgelopen weken alleen nog maar op een fiets gezeten om boodschappen te doen.

Kost na de geboorte van mijn eerste kindje (zoontje van 2) al moeite om tijd te vinden om te fietsen en dat zal nu nog meer passen en meten worden om het fietsen in het nieuwe levensritme in te passen.

Wat positief is, is dat mijn zoontje graag naar wielrennen op tv kijkt.

geer
Forum-lid

geer 09 mar 2011 11:18

@Funlovin Biker

Van harte met de 2e! Respect! Ik vind 1 al een hell of a lot work!

Helemaal top he, die kids die wielrennen op teevee leuk vinden. Die van mij ook. Maar naar een half uurtje begint ze toch ze toch weer te 'zeuren' om Nijne...(lief klein konijntje)....dus ik maar uitleggen dat er tijdens wielrennen allemaal hazen mee rijden...pakhazen... :D:p

funlovinbiker
Forum-lid

funlovinbiker 09 mar 2011 11:32

Gelukkig vind mijn zoontje het tot nog toe prima dat ik naar wielrennen kijk. Hij vindt vooral de finish leuk want dan kan hij mee juichen met de winnaar. Vooral als een Nederlander wint of een Raborenner want dan juicht papa ook mee.

Plaats reactie