Ervaringen met bike-components.de
Ze hebben mijn betaling ontvangen met de gegevens van hierboven. Dus alles wordt goed afgehandeld tot zover.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Oke, bedankt voor het meedenken. Gisteren heb ik me nog eens serieus verdiept in de zaak en bij mijn bank langs geweest en plotseling schoot me te binnen dat ik bij het internetbankieren het opdrachtnr. veranderd had......
En dat houdt in dat ik het IBAN nr uit het adresboek (Van de Rabobank) gebruikt heb waar de regels bij opmerkingen ook staan.
Vervolgens de huidige nota opgespoord en ja hoor; ander IBANnr!
Dit naar Bike components gemaild en ze hebben mijn betaling gevonden.
Hehe, dat voelt beter aan. Uiteindelijk dom van mij natuurlijk alhoewel het niet handig is om van bankrekening (IBAN) te veranderen.
Het lastige van het geheel blijft dat op het afschrift het IBAN nr niet staat, ook bij de bank zelf staat dit er niet bij.
En dat houdt in dat ik het IBAN nr uit het adresboek (Van de Rabobank) gebruikt heb waar de regels bij opmerkingen ook staan.
Vervolgens de huidige nota opgespoord en ja hoor; ander IBANnr!
Dit naar Bike components gemaild en ze hebben mijn betaling gevonden.
Hehe, dat voelt beter aan. Uiteindelijk dom van mij natuurlijk alhoewel het niet handig is om van bankrekening (IBAN) te veranderen.
Het lastige van het geheel blijft dat op het afschrift het IBAN nr niet staat, ook bij de bank zelf staat dit er niet bij.
-
- Forum-lid
Afgelopen maandag enkele dingen besteld, en eergisteren stond de postbode voor het eerst aan de deur. Omdat ik er toen niet was, was hij er gisteren opnieuw. Scherpe prijzen, lage verzendkosten en een snelle afhandeling. Top!
-
- Forum-lid
Mijn pakket is nog niet binnen omdat DHL er mee aan het prutsen is. 20-01 is het verstuurd maar nog niets ontvangen, track en trace is sinds 21-01 niet meer bijgewerkt. Gelukkig gaan ze bij bike-components DHL achter de broek aan zitten, want waar dat pakketje is?
Service is telkens uitstekend geweest, met dit probleem ook goed geholpen door er direct achter aan te gaan!
Service is telkens uitstekend geweest, met dit probleem ook goed geholpen door er direct achter aan te gaan!
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- daniel1975
- Forum-lid HC
De allergrootste fout van B-C is dat ze met DHL in zee zijn gegaan. Dat is voor mij de grootste reden om er alleen te kopen als het echt veel geld scheelt. En ik lees bijv. op het mountainbikeforum vergelijkbare reacties.
DHL laat vaak geen briefjes achter dat ze langs zijn geweest, raken teveel zaken kwijt en je moet naar die mega distributiecentra ergens in het land om je pakket op te halen. Wellicht dat DHL bij B2B distributie wel werkt omdat er bij bedrijven altijd wel iemand aanwezig is, maar richting de particuliere hoek werkt het totaal niet.
Dit heb ik ze ook gemeld trouwens. Verder is de afhandeling bij B-C helemaal top!
DHL laat vaak geen briefjes achter dat ze langs zijn geweest, raken teveel zaken kwijt en je moet naar die mega distributiecentra ergens in het land om je pakket op te halen. Wellicht dat DHL bij B2B distributie wel werkt omdat er bij bedrijven altijd wel iemand aanwezig is, maar richting de particuliere hoek werkt het totaal niet.
Dit heb ik ze ook gemeld trouwens. Verder is de afhandeling bij B-C helemaal top!
Less is bore
+1 grootste nadeel is dat men nu gebruikt maakt van DHL, laten inderdaad geen briefjes achter. Laatste keer bleek de bestelling een paar huizen verderop te zijn afgegeven.
Af laten leveren op mijn werk is een optie, al heb ik daar wel wat moeite mee om prive zaken daar te laten bezorgen.
Verder gewoon goede ervaringen met bike-components.
Af laten leveren op mijn werk is een optie, al heb ik daar wel wat moeite mee om prive zaken daar te laten bezorgen.
Verder gewoon goede ervaringen met bike-components.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wellicht dat iedereen dat gewoon moet melden bij DHL. Misschien dat ze dan weer terug gaan naar DPD.
Less is bore