andromeda schreef: Het is zelfs zo erg toegeslagen dat ik inmiddels al weer drie jaar een webshop run in deze "gekte".
Misschien is het hier niet gepast maar ik ben toch wel benieuwd welke webshop dat nu is?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
andromeda schreef: Het is zelfs zo erg toegeslagen dat ik inmiddels al weer drie jaar een webshop run in deze "gekte".
Peterj schreef:andromeda schreef: Het is zelfs zo erg toegeslagen dat ik inmiddels al weer drie jaar een webshop run in deze "gekte".
Misschien is het hier niet gepast maar ik ben toch wel benieuwd welke webshop dat nu is?
Ah, zoiets dus?Robbebopper schreef:Weet je wat objectief gezien ook wel idioot moet overkomen (..)
buiten met deze carnavalsoutfit te verschijnen.
Louise schreef:Help, daar ging iets niet goed, 2e poging:
Volgens mij bestaat het fietsvirus in twee mutaties: met en zonder koopziekte als symtoom. Ik heb 'm zonder de koopziekte. Maar iets wat ooit onschuldig begon, ik leende om 2001 een racefiets om aan de Ride for the Roses mee te kunnen doen, heeft ook voor mij wel heel verstrekkende gevolgen gehad.
Roeieber schreef:Louise schreef:Maar iets wat ooit onschuldig begon, ik leende om 2001 een racefiets om aan de Ride for the Roses mee te kunnen doen, heeft ook voor mij wel heel verstrekkende gevolgen gehad.
Geleende fiets wel teruggegeven? Anders is het ernstiger dan je denkt.
Dan heb je de kleptomanische variant.