Als startende zelfdoener ben ik ook op zoek.....
en twijfel...
of gereedschap los kopen = ca 40 euro voor basale nodige gereedschappen (geen topmerk)
of voor 40 euro een koffertje kopen bijv. de genoemde van Rose.
Voor een beginnende klusser, die veel gereedschap hopelijk alleen komende maanden zal gebruiken, wat is dan slim....
Voor kettingzweep, cassetteafnemer, trapassleutel, cranckafnemer, kettingpons... liggen de meeste prijzen rond de 10 e. pstk.... is dat doable of is het dan gewoon troep ?
Nu te koop bij de lidl: fietsgereedschap
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
mwoa...dan heb ik ook wel een vraagje.
Heb een kettingpons, KMC Ketting-tang, kettingslijtagemeter en een multitool
Wil een kettingzweep, cassette afhaler, trapassleutel, cranktrekker en wat goede imbussleutels. Vergeet ik wat ?
(stiekum wil ik ook nog een momentsleutel, maar dan is een setje goedkoper denk ik ?)
Heb een kettingpons, KMC Ketting-tang, kettingslijtagemeter en een multitool
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Wil een kettingzweep, cassette afhaler, trapassleutel, cranktrekker en wat goede imbussleutels. Vergeet ik wat ?
(stiekum wil ik ook nog een momentsleutel, maar dan is een setje goedkoper denk ik ?)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
lees dit topic even door:bever schreef:mwoa...dan heb ik ook wel een vraagje.
Heb een kettingpons, KMC Ketting-tang, kettingslijtagemeter en een multitool![]()
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=75984
staat ook een link naar een goede goedkope momentsleutel
Kijk eens op Toolstation.nl, is ook niet duur. Pas een mooie inbus set gekocht voor €10,00 en gratis thuisbezorgd, en ze hebben nog wat meer gereedschap voor de fiets. Niet heel veel.
Lekker fietsen op mijn Bulls Harrier......en veel genieten.