TijdstrijdersCup 2010
danny1407 schreef:Mag ik dan pleiten voor een SUST tijdrit
chrissiewizzie schreef:Ze wachten wel bij de finish denk ik
Inderdaad: we zijn allemaal bij de start van de eerste aanwezig, en ga na de prijsuitreiking allemaal gelijk weer naar huis.
Ik voel me zo vrij om eigenhandig bij deze de knoop door te hakken: het wordt 11 april.alstro schreef:11 april is wel een aardige datum denk ik (..)
Laten we het aantal deelnemers afwachten stel ik voor. Het is een beetje jammer als je vier leeftijdsklassen hebt en er zeven mannen (m/v) aan de start staan.Rijden we in aparte leeftijdsklasse? of gewoon een potje nat?
Maar de grote vraag is nu: wie wil er mee helpen en/of plaatsnemen in het organiserend comité?
Voor wellicht een najaarseditie van de forumtijdrit heb ik nog een parkoers in de aanbieding. Is bedacht door een liefhebbersgroep die ieder jaar op de derde zaterdag in september hier een tijdrit rijdt. Heb hem zelf nu 2x gereden en foutrijden is onmogelijk want het is simpel een kwestie van alsmaar rechts aanhouden. Met uitzondering van het stukje door de bebouwde kom Hoenderlo is het een verkeersluw rondje, dat ook nog glooiend is. Natuurlijk wel reeds geclaimd door "De Snelle Henkies" voor zaterdag 18 september 2010!
– start voor café-restaurant De Thermiekbel, Apeldoornseweg
– Apeldoornseweg volgen in zuidelijke richting (parallel aan de A50)
– na 2,5 km rechtsaf, A50 over, Koningsweg (N311), let op: hier niet het fietspad op (links van de weg) maar de weg volgen
– na 4,4 km rechtsaf, Hoenderloseweg (N804)
– Hoenderloseweg volgen, gaat over in Delenseweg (N804)
– na 14,0 km rechtsaf, Paalbergweg (bebouwde kom Hoenderloo)
– na 14,7 km rechtsaf, Krimweg
– Krimweg volgen, na 15,7 km rechtsaf, Woestehoefweg
– na 20,0 km rechtsaf, Oude Arnhemseweg
– Oude Arnhemseweg volgen: bocht naar links, A50 over, daarna rechtsaf (parallel aan de A50)
– na 24,0 km gaat de Oude Arnhemseweg over in Apeldoornseweg (t.h.v. wildrooster)
– na 26,4 km (T-splitsing) rechtsaf, weg volgen tot De Thermiekbel (26,8 km)
– start voor café-restaurant De Thermiekbel, Apeldoornseweg
– Apeldoornseweg volgen in zuidelijke richting (parallel aan de A50)
– na 2,5 km rechtsaf, A50 over, Koningsweg (N311), let op: hier niet het fietspad op (links van de weg) maar de weg volgen
– na 4,4 km rechtsaf, Hoenderloseweg (N804)
– Hoenderloseweg volgen, gaat over in Delenseweg (N804)
– na 14,0 km rechtsaf, Paalbergweg (bebouwde kom Hoenderloo)
– na 14,7 km rechtsaf, Krimweg
– Krimweg volgen, na 15,7 km rechtsaf, Woestehoefweg
– na 20,0 km rechtsaf, Oude Arnhemseweg
– Oude Arnhemseweg volgen: bocht naar links, A50 over, daarna rechtsaf (parallel aan de A50)
– na 24,0 km gaat de Oude Arnhemseweg over in Apeldoornseweg (t.h.v. wildrooster)
– na 26,4 km (T-splitsing) rechtsaf, weg volgen tot De Thermiekbel (26,8 km)
@ever: ik denk dat het MTR parcours het meest geschikt is, dus daar gaan we het gewoon bij houden. Wel kan de door jou genoemde tijdrit wellicht op de kalender?!
De tijdritjes die ik tot nu toe voor mezelf heb gereden waren max. 20 km, dus 40 km is voor mij een flinke tijdrit. Nu ik over afstanden nadenk, kom ik steeds meer tot de conclusie dat je, om deel te nemen aan de monstertijdrit van SKITS, op z'n minst een paar steekjes los moet hebben zitten.
@eelcoz: ach, een tijdrit is zo zwaar als je hem zelf maakt. Daarnaast is het niet gekker dan zes keer op een dag de Alpe beklimmen.
Maar on-topic: ik heb twee man (m/v) nodig die de rijders 'wegschieten' en de tijden noteren. Bij SKITS plakken ze 'nummers' op de voorkant van de helm, dat vind ik wel een makkelijke oplossing, scheelt gedoe met rugnummers.
Wellicht moeten we ook 'startgeld' vragen, zodat er wat voedsel en prijzen aangeschaft kan worden. Zeg 2,50 p.p. ofzo.
Maar on-topic: ik heb twee man (m/v) nodig die de rijders 'wegschieten' en de tijden noteren. Bij SKITS plakken ze 'nummers' op de voorkant van de helm, dat vind ik wel een makkelijke oplossing, scheelt gedoe met rugnummers.
Wellicht moeten we ook 'startgeld' vragen, zodat er wat voedsel en prijzen aangeschaft kan worden. Zeg 2,50 p.p. ofzo.
[quote="Corniel"]@ever: ik denk dat het MTR parcours het meest geschikt is, dus daar gaan we het gewoon bij houden. Wel kan de door jou genoemde tijdrit wellicht op de kalender?![/quote]
Het was een suggestie voor wellicht een volgende editie, niet voor die van april.
De Snelle Henkies tijdrit is bedoeld voor vrienden van vrienden van... en heeft een deelnemerslimiet die altijd vol zit, dus die hoeft niet op de kalender.
Het was een suggestie voor wellicht een volgende editie, niet voor die van april.
De Snelle Henkies tijdrit is bedoeld voor vrienden van vrienden van... en heeft een deelnemerslimiet die altijd vol zit, dus die hoeft niet op de kalender.
[quote="ever"]Voor wellicht een najaarseditie van de forumtijdrit heb ik nog een parkoers in de aanbieding. Is bedacht door een liefhebbersgroep die ieder jaar op de derde zaterdag in september hier een tijdrit rijdt. Heb hem zelf nu 2x gereden en foutrijden is onmogelijk want het is simpel een kwestie van alsmaar rechts aanhouden. Met uitzondering van het stukje door de bebouwde kom Hoenderlo is het een verkeersluw rondje, dat ook nog glooiend is. Natuurlijk wel reeds geclaimd door "De Snelle Henkies" voor zaterdag 18 september 2010!
start voor café-restaurant De Thermiekbel, Apeldoornseweg
Apeldoornseweg volgen in zuidelijke richting (parallel aan de A50)
na 2,5 km rechtsaf, A50 over, Koningsweg (N311), let op: hier niet het fietspad op (links van de weg) maar de weg volgen
na 4,4 km rechtsaf, Hoenderloseweg (N804)
Hoenderloseweg volgen, gaat over in Delenseweg (N804)
na 14,0 km rechtsaf, Paalbergweg (bebouwde kom Hoenderloo)
na 14,7 km rechtsaf, Krimweg
Krimweg volgen, na 15,7 km rechtsaf, Woestehoefweg
na 20,0 km rechtsaf, Oude Arnhemseweg
Oude Arnhemseweg volgen: bocht naar links, A50 over, daarna rechtsaf (parallel aan de A50)
na 24,0 km gaat de Oude Arnhemseweg over in Apeldoornseweg (t.h.v. wildrooster)
na 26,4 km (T-splitsing) rechtsaf, weg volgen tot De Thermiekbel (26,8 km)
[/quote]
Ik zeg Dellenweg ! Mooiste recht toe recht aan parcours wat er is.
Deze kan trouwens in combi met een bestaande tijdrit die medio juni daar gehouden wordt
http://www.zomeravondcompetitie.info/in ... nder_wezep
start voor café-restaurant De Thermiekbel, Apeldoornseweg
Apeldoornseweg volgen in zuidelijke richting (parallel aan de A50)
na 2,5 km rechtsaf, A50 over, Koningsweg (N311), let op: hier niet het fietspad op (links van de weg) maar de weg volgen
na 4,4 km rechtsaf, Hoenderloseweg (N804)
Hoenderloseweg volgen, gaat over in Delenseweg (N804)
na 14,0 km rechtsaf, Paalbergweg (bebouwde kom Hoenderloo)
na 14,7 km rechtsaf, Krimweg
Krimweg volgen, na 15,7 km rechtsaf, Woestehoefweg
na 20,0 km rechtsaf, Oude Arnhemseweg
Oude Arnhemseweg volgen: bocht naar links, A50 over, daarna rechtsaf (parallel aan de A50)
na 24,0 km gaat de Oude Arnhemseweg over in Apeldoornseweg (t.h.v. wildrooster)
na 26,4 km (T-splitsing) rechtsaf, weg volgen tot De Thermiekbel (26,8 km)
[/quote]
Ik zeg Dellenweg ! Mooiste recht toe recht aan parcours wat er is.
Deze kan trouwens in combi met een bestaande tijdrit die medio juni daar gehouden wordt
http://www.zomeravondcompetitie.info/in ... nder_wezep
[quote="alstro"]Ik zeg Dellenweg ! Mooiste recht toe recht aan parcours wat er is.
http://www.zomeravondcompetitie.info/in ... nder_wezep[/quote]
Ja, maar 8 km t/m 20 km tijdritjes zijn er genoeg.
[quote="Corniel"][quote="alstro"]Ik zeg Dellenweg ! Mooiste recht toe recht aan parcours wat er is.
[/quote]
zekers, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen je op de been krijgt voor 40 km. Je moet niet teveel naar jezelf kijken wil ik je nog meegeven.
[/quote]
zekers, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen je op de been krijgt voor 40 km. Je moet niet teveel naar jezelf kijken wil ik je nog meegeven.