Conditie behouden
[quote="mrcoffee"][quote="Moustache"]Mag ik hier ook de cola en chips erbij pakken net zoals in dat craft topic?[/quote]
Ga nog even door heren: I love a bitch fight when I see one
[/quote]
Let jij nu maar op dat je Nico niet van de weg af rij, met je bitch fight.
Ga nog even door heren: I love a bitch fight when I see one
[/quote]
Let jij nu maar op dat je Nico niet van de weg af rij, met je bitch fight.
Tssssssss........ Nico moet gewoon sturen
Het topic begint wel saai te worden! Zat net even goed in positie om
het gevecht Maus vs TiesT te bewonderen. Ik zet in op TiestT
Maja het is wel offtopic natuurlijk.
On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen
On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
[quote="mrcoffee"]Tssssssss........ Nico moet gewoon sturen
On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen [/quote]
'k dacht nochtans dat brazilie en colombia het coffeeland bij uitstek waren?
Nieuw-zeeland, enig mooie bestemming. Indien je nog iemand nodig hebt om je koffers te dragen altijd bereid ( maar dan wel wat verder dan Schiphol natuurlijk).
On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen [/quote]
'k dacht nochtans dat brazilie en colombia het coffeeland bij uitstek waren?
Nieuw-zeeland, enig mooie bestemming. Indien je nog iemand nodig hebt om je koffers te dragen altijd bereid ( maar dan wel wat verder dan Schiphol natuurlijk).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Bij boksers en andere sporters waarbij met gewichtsklassen wordt gewerkt, komt dit inderdaad voor. Maar alleen in uiterste nood als blijkt dat de sporter vlak voor de weging te zwaar is. Dan wordt er van alles gedaan om de kilo's er af te krijgen en net onder het toegestane gewicht te komen.Ja als de kilo's eraf moeten... hoe denk jij dat boksers ed het doen ik weet niet, maar die gaan allemaal in zweetpakken,,, exact hetzelfde effect heb je dan alleen veel sneller Kramp krijgen heb ik echt er nog nooit mee gehad zou het is proberen Rob
Het is wel zo dat die sporters na de weging zo snel mogelijk alle verloren vocht weer aanvullen.
Deze methode is dus alleen voor de zeer korte termijn bruikbaar voor sporters die met een gewichtsklasse werken. Dit is voor wielrenners dus totaal niet zinvol.
Kijk ook eens op www.wielersportinfo.nl, leuke site met trainingsadviezen.
Niets is wat het lijkt
Vantheman schreef:Bij boksers en andere sporters waarbij met gewichtsklassen wordt gewerkt, komt dit inderdaad voor. Maar alleen in uiterste nood als blijkt dat de sporter vlak voor de weging te zwaar is. Dan wordt er van alles gedaan om de kilo's er af te krijgen en net onder het toegestane gewicht te komen.Ja als de kilo's eraf moeten... hoe denk jij dat boksers ed het doen ik weet niet, maar die gaan allemaal in zweetpakken,,, exact hetzelfde effect heb je dan alleen veel sneller Kramp krijgen heb ik echt er nog nooit mee gehad zou het is proberen Rob
Het is wel zo dat die sporters na de weging zo snel mogelijk alle verloren vocht weer aanvullen.
Deze methode is dus alleen voor de zeer korte termijn bruikbaar voor sporters die met een gewichtsklasse werken. Dit is voor wielrenners dus totaal niet zinvol.
Ja, Ruben Houkes, judo'er zei ooit dat ie per dag maar 2 a 3 kiwi's at om op gewicht te komen. Dat kan toch echt niet gezond zijn:rolleye:. Natuurlijk niet relevant voor wielrenners.