Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Conditie behouden

rezne
Forum-lid

rezne 22 okt 2009 12:56

Afbeelding
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

simic
Forum-lid

simic 22 okt 2009 19:37

Eh maus, een sportregeling krijg je toch alleen maar als prof bent? Of welke voorwaarde moeten daaraan vastzitten?

rezne
Forum-lid

rezne 22 okt 2009 21:59

Nee er zijn verschillende statussen. Van de olympische prof tot regionaal. Ik heb er zelf ook een en ik meer AmClassic ook (of had).
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 22 okt 2009 22:38

[quote="mrcoffee"][quote="Moustache"]Mag ik hier ook de cola en chips erbij pakken net zoals in dat craft topic?[/quote]

Ga nog even door heren: I love a bitch fight when I see one :)

[/quote]

Let jij nu maar op dat je Nico niet van de weg af rij, met je bitch fight. ;-)

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 23 okt 2009 11:33

Tssssssss........ Nico moet gewoon sturen :)

Het topic begint wel saai te worden! Zat net even goed in positie om
het gevecht Maus vs TiesT te bewonderen. Ik zet in op TiestT :)

Maja het is wel offtopic natuurlijk.

On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen :D
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 23 okt 2009 11:41

Misschien voor maus een DNF?

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 23 okt 2009 11:42

[quote="mrcoffee"]Tssssssss........ Nico moet gewoon sturen :)

Het topic begint wel saai te worden! Zat net even goed in positie om
het gevecht Maus vs TiesT te bewonderen. Ik zet in op TiestT :)

Maja het is wel offtopic natuurlijk.

On Topic: mijn voorbereiding van het seizoen 2010 begint in januari met 4 weken vakantie naar Nieuw Zeeland. In februari ,wanneer jullie weer strak in vorm staan zal, ik weer beginnen met krabbelen :D[/quote]

'k dacht nochtans dat brazilie en colombia het coffeeland bij uitstek waren?
Nieuw-zeeland, enig mooie bestemming. Indien je nog iemand nodig hebt om je koffers te dragen altijd bereid ( maar dan wel wat verder dan Schiphol natuurlijk).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

vantheman
Forum-lid

Gebruikersavatar vantheman 23 okt 2009 11:46

Ja als de kilo's eraf moeten... hoe denk jij dat boksers ed het doen ik weet niet, maar die gaan allemaal in zweetpakken,,, exact hetzelfde effect heb je dan alleen veel sneller Kramp krijgen heb ik echt er nog nooit mee gehad zou het is proberen Rob
Bij boksers en andere sporters waarbij met gewichtsklassen wordt gewerkt, komt dit inderdaad voor. Maar alleen in uiterste nood als blijkt dat de sporter vlak voor de weging te zwaar is. Dan wordt er van alles gedaan om de kilo's er af te krijgen en net onder het toegestane gewicht te komen.
Het is wel zo dat die sporters na de weging zo snel mogelijk alle verloren vocht weer aanvullen.

Deze methode is dus alleen voor de zeer korte termijn bruikbaar voor sporters die met een gewichtsklasse werken. Dit is voor wielrenners dus totaal niet zinvol.

god
Forum-lid

god 23 okt 2009 12:02

Kijk ook eens op www.wielersportinfo.nl, leuke site met trainingsadviezen.
Niets is wat het lijkt

tiest
Forum-lid HC

tiest 23 okt 2009 12:09

[quote="ferry1982"]Misschien voor maus een DNF?[/quote]

Ik kon ze toch niet uitrijden? :0 Nee, die is te makkelijk. Nou Maus, kom op!

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 23 okt 2009 13:07

ach ja van een maus een olifant maken. :)

simic
Forum-lid

simic 24 okt 2009 00:55

Vantheman schreef:
Ja als de kilo's eraf moeten... hoe denk jij dat boksers ed het doen ik weet niet, maar die gaan allemaal in zweetpakken,,, exact hetzelfde effect heb je dan alleen veel sneller Kramp krijgen heb ik echt er nog nooit mee gehad zou het is proberen Rob
Bij boksers en andere sporters waarbij met gewichtsklassen wordt gewerkt, komt dit inderdaad voor. Maar alleen in uiterste nood als blijkt dat de sporter vlak voor de weging te zwaar is. Dan wordt er van alles gedaan om de kilo's er af te krijgen en net onder het toegestane gewicht te komen.
Het is wel zo dat die sporters na de weging zo snel mogelijk alle verloren vocht weer aanvullen.

Deze methode is dus alleen voor de zeer korte termijn bruikbaar voor sporters die met een gewichtsklasse werken. Dit is voor wielrenners dus totaal niet zinvol.

Ja, Ruben Houkes, judo'er zei ooit dat ie per dag maar 2 a 3 kiwi's at om op gewicht te komen. Dat kan toch echt niet gezond zijn:rolleye:. Natuurlijk niet relevant voor wielrenners.

Plaats reactie