Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Webwinkel

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 22 nov 2010 19:06

Futurumshop vind ik de bol.com van de fietsindustrie: veel naar verwezen als de standaard webshop maar met niets het goedkoopst en veel te vaak kunnen de vermelde levertijden niet waargemaakt worden.

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 22 nov 2010 20:12

Levertijden is idd. nog iets aparts, de meeste internetshops kunnen dit naar mijn mening niet waarmaken, iets dat vast met een gebrekkig voorraadbeheer (informatiesysteem) te maken zal hebben. En toch is het mogelijk om bijv. voor 22:00 iets besteld te hebben, en het de dag erop in huis te hebben (paar keer deze ervaring gehad).

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 23 nov 2010 21:55

mtbfool schreef:Tja wen er maar aan als klein webshopje zal je als je niet alles grijs inkoopt nooit de goedkoopste zijn ( waar het wel om draait)
Zal ik als eigenaar van een LBS dan een goede tip geven.
Spijker je bedrijfsplan goed dicht , met goede argumenten je klanten overhalen bij jou te kopen , ook dingen die niet in je webshop staan via email aanbieden als je klant er om vraagt , Service bieden , garantie,s ook echt goed afhandelen , Creditkaart Service aanbieden , Een goed en doordacht assortiment voeren wat toegspitst is op je eigen doelgroep , Jezelf onderscheiden van anderen door een mooie en goed werkende webshop.
Bij deze wens ik je alvast heel erg veel succes toe als ondernemer.

Grtz+ mtbfool


Dit zijn zinnige argumenten waar je op moet letten. Kies een uigebalanceerd assortiment en neem niet alle merken die je overal ziet maar een selectie hieruit met wat 'onbekendere' kwalitatief goede merken. Besteed hier veel aandacht aan, je zult dan minder op prijs hoeven te onderscheiden.

nica
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:07

nica 24 nov 2010 07:50

Goede omruil garantie. Een locatie in der omgeving utrecht waar je gewoon kunt passen. Veel webwinkels zitten logischer wijs in de minder bevolkte gebieden. maar het grootste gevaar is dat je iets niet past. Veel mensen bestellen bij de wehkamp 3 maten en sturen er 2 terug. dus 7 dagen niet goed geld terug of iets dergelijks.

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 24 nov 2010 11:05

LVGH schreef:Futurumshop vind ik de bol.com van de fietsindustrie: veel naar verwezen als de standaard webshop maar met niets het goedkoopst en veel te vaak kunnen de vermelde levertijden niet waargemaakt worden.


De meerprijs zit natuurlijk deels in de verzendkosten.
Cheap light strong, choose two

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 24 nov 2010 13:32

Nica schreef:Goede omruil garantie. Een locatie in der omgeving utrecht waar je gewoon kunt passen. Veel webwinkels zitten logischer wijs in de minder bevolkte gebieden. maar het grootste gevaar is dat je iets niet past. Veel mensen bestellen bij de wehkamp 3 maten en sturen er 2 terug. dus 7 dagen niet goed geld terug of iets dergelijks.


Je bent verplicht zaken binnen ik dacht 7 dagen altijd retour te nemen (Mits niet gebruikt) . Passen valt hier volgens mij ook onder.

Plaats reactie