Gios stopt ermee! (offici�le bevestiging)
Een hard gelag voor de liefhebber: allereerst Wout Verhoeven die ermee stopt en dan nu dit toch wel trieste bericht. Je kunt van mening zijn dat de timing goed is en dat het merk verkwanseld zou kunnen worden wanneer het over zou gaan in vreemde handen; feit blijft dat het merk langzamerhand van het toneel verdwijnt. Dan blijft er een groep veelal wat oudere mannen - want de jongere generatie kent het merk niet meer uit het peloton - die de herinneringen koestert. Van die types waarvan de fiets blinkend in de woonkamer staat met een Oprah Winfrey kijkende vrouw die zo nu en dan daarop haar ietwat kribbige commentaar levert. Van die mannen die regelmatig op dit soort fora te vinden zijn, marktplaats en ebay afstruinen en zich op BikeMotion vergapen aan alle onbetaalbare spulletjes en thuis weer wegdromen in de zojuist vergaarde folders. Ziedaar: mannen (en vrouwen) die er zorg voor dragen dat het merk zal voortleven, in elk gaval tot de volgende generatie. Hoe je het ook went of keert: Gios wekt altijd emotie los en dat niet alleen bij de liefhebbers!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
BLU V107 schreef: Dan blijft er een groep veelal wat oudere mannen - want de jongere generatie kent het merk niet meer uit het peloton - die de herinneringen koestert. Van die types waarvan de fiets blinkend in de woonkamer staat met een Oprah Winfrey kijkende vrouw die zo nu en dan daarop haar ietwat kribbige commentaar levert.
Dit komt wel heel bekend voor; ben 40+, mijn dit weekend opgebouwde Gios-Professional stond tot maandagavond in de woonkamer te glimmen. Maar deze moest er van vrouwlief toch echt uit. Dinsdag wordt er bij ons immers schoongemaakt. Ik zei nog, 'Een Gios komt pas echt tot z'n recht in een schone woonkamer', echter zonder succes
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
-
- Forum-lid
Echt jammer dat zo'n merk aan zijn einde komt! Schitterende fietsen echte raspaardjes. Was mijn pa maar Alfredo dan wist ik het wel.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
BLU V107 schreef:...een groep veelal wat oudere mannen - want de jongere generatie kent het merk niet meer uit het peloton - die de herinneringen koestert. Van die types waarvan de fiets blinkend in de woonkamer staat...
Mogen het ook wat jongere mannen - of val je daar met 36 al niet meer onder? - met hun fiets permanent naast de echtelijke sponde in de slaapkamer, zijn?
Ik lig dus eigenlijk elke avond tussen twee schoonheden in!
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
Geen GIOS maar mijn fiets staat gewoon in de woonkamer (en mijn bed ook) In de erker staat hij prima, in de studeerkamer of de keuken staat hij in de weg. En als objet d'art misstaat hij toch niet
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
JUIST!!!
Fietsen horen gewoon in de woonkamer!! Of je nu een GIOS hebt of een ander merk waar je trots op bent. Het is je hobby en daar mag je van genieten. Mijn ik-durf-het-merk-niet-te-noemen-in-dit-topic fiets staat ook gewoon in de huiskamer
Fietsen horen gewoon in de woonkamer!! Of je nu een GIOS hebt of een ander merk waar je trots op bent. Het is je hobby en daar mag je van genieten. Mijn ik-durf-het-merk-niet-te-noemen-in-dit-topic fiets staat ook gewoon in de huiskamer
Live fast; die young. mijn blog
Timo 2.0 schreef:Geen GIOS maar mijn fiets staat gewoon in de woonkamer (en mijn bed ook) In de erker staat hij prima, in de studeerkamer of de keuken staat hij in de weg. En als objet d'art misstaat hij toch niet
Zo'n mooie fiets ga je inderdaad niet in de schuur/garage zetten.
Zou op die fiets wel een ander hoofddeksel opzetten;)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Haha, nou dat colbertje laat ik ook achterwege op de racefiets. Wel jammer dat flessen Bourgogne niet in de Wasserträger passen
Dragon 1:6 action figures met een geschiedenis. Wie daar meer over wil weten kan beter even pb'en of mij spotten op enkele fora over de Tweede Wereldoorlog (zoals twee leden van dit forum al deden )
Gerard: http://www.vins-bourgogne.fr
EDIT
Betere foto, het is een Brouilly (Bourgogne) al gaan we nu wel een eind off-topic vanuit Turijn
Gerard: http://www.vins-bourgogne.fr
EDIT
Betere foto, het is een Brouilly (Bourgogne) al gaan we nu wel een eind off-topic vanuit Turijn