Alpe D'huzes 2010
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Toen ik gisteren de Ornon op reed was het harstikke mooi weer, wel wind, hoe laat reed jij dan?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
Het weer kan in de bergen behoorlijk snel omslaan. Hopelijk hebben jullie op de dag zelf in ieder geval goed weer. De onderneming is op zichzelf al zwaar genoeg.
Ik wens in ieder geval alle deelnemers veel succes. En geniet ook van de bijzondere sfeer die er ongetwijfeld zal heersen.
Ik wens in ieder geval alle deelnemers veel succes. En geniet ook van de bijzondere sfeer die er ongetwijfeld zal heersen.
Vandaag voor het eerst ooit de alpe opgereden om een gevoel te krijgen voor morgen. Wil 3x doen en dat wordt een fijn karwei maar dat is de bedoeling ook. Voor de overigen die dit nog lezen; succes!
-
- Forum-lid
Veel succes morgen allemaal!
Na een heftige, emotionele week, gisteren terugkomen uit Frankrijk, dinsdag een ritje op de Croix de Fer en dat viel zwaar tegen. Mooi weer. Maar de prestatie liet te wensen over en maakte me nerveus voor donderdag 3 juni.
Om 5:18 gestart en 1:25 min later boven. Nog nooit een berg van deze omvang geklommen, beetje Nederland.
Doel was 2x maar heb 3x deze beklimmen onder luid applaus van enthousiaste mensen gefietst.
Een top week die mijn leven zal beinvloenden.
En dan dat bedrag meer dan 10 miljoen op dit moment opgehaald.
Geweldig.
Groetjes Hans
Om 5:18 gestart en 1:25 min later boven. Nog nooit een berg van deze omvang geklommen, beetje Nederland.
Doel was 2x maar heb 3x deze beklimmen onder luid applaus van enthousiaste mensen gefietst.
Een top week die mijn leven zal beinvloenden.
En dan dat bedrag meer dan 10 miljoen op dit moment opgehaald.
Geweldig.
Groetjes Hans
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- levensnevel
- Forum-lid
@ Cliors
super dat je 4x naar boven hebt kunnen rijden.
Ik was die fietsert die je afgelopen zondag in dat beestenweer op de Ornon tegenkwam.
Hoop dat het je met je teamgenoot inmiddels weer wat beter gaat.
3x naar boven was mijn doelstelling op 3 juni en ik heb dus inderdaad 3x op de fiets mogen afdalen.
super dat je 4x naar boven hebt kunnen rijden.
Ik was die fietsert die je afgelopen zondag in dat beestenweer op de Ornon tegenkwam.
Hoop dat het je met je teamgenoot inmiddels weer wat beter gaat.
3x naar boven was mijn doelstelling op 3 juni en ik heb dus inderdaad 3x op de fiets mogen afdalen.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.
Ook ik ben weer terug! Ik wilde zoveel mogelijk beklimmingen halen. Moest dit op wilskracht doen want had nooit in de bergen gefietst. Resultaat: 5 beklimmingen!
De vele gewonden die zijn gevallen is het resultaat van een mega zwaar en niet te onderschatten uitdaging!
Heb een topweek gehad!
Voor links naar websites met foto's houd ik me graag aanbevolen!
De vele gewonden die zijn gevallen is het resultaat van een mega zwaar en niet te onderschatten uitdaging!
Heb een topweek gehad!
Voor links naar websites met foto's houd ik me graag aanbevolen!
Train ze!
Vanmorgen om 10 uur in Andijk geariveerd, ik heb een top week gehad en dat top dan 100 keer.
Geweldig wat een belevenis, wij zijn met een groep kinderen van een schoolgeweest.
Het besef dat het echt onwijs en geweldig is geweest komt nu langzaam boven.
3 keer omhooggeweest en heb er bij het kerkje bij de gazelle boog in bocht 7 nog een show van gemaakt op de fiets, geweldig daar met muziek en mooie vrouwen.
In de afdaling max 72,4 km/uur gehaald op het lange stuk met de afslag na bocht 3.
Maar wel altijd voorzichtig geweest en goed opgelet.
Want het kan ook anders, en dat hebben veel renners gezien bij bocht 10 (en op andere plaatsen).
Daar was er een renner zonder te remmen recht doorgegaan. en vol op de wand gereden
Wat voor deze renner dus ook een mooie belevenis had moeten worden, is het voor deze renner in een Frans ziekenhuis geeindigd.
Geweldig wat een belevenis, wij zijn met een groep kinderen van een schoolgeweest.
Het besef dat het echt onwijs en geweldig is geweest komt nu langzaam boven.
3 keer omhooggeweest en heb er bij het kerkje bij de gazelle boog in bocht 7 nog een show van gemaakt op de fiets, geweldig daar met muziek en mooie vrouwen.
In de afdaling max 72,4 km/uur gehaald op het lange stuk met de afslag na bocht 3.
Maar wel altijd voorzichtig geweest en goed opgelet.
Want het kan ook anders, en dat hebben veel renners gezien bij bocht 10 (en op andere plaatsen).
Daar was er een renner zonder te remmen recht doorgegaan. en vol op de wand gereden
Wat voor deze renner dus ook een mooie belevenis had moeten worden, is het voor deze renner in een Frans ziekenhuis geeindigd.
@ Levensnevel, jij ook super dat je 3x boven bent gekomen.
En nogmaals bedankt dat ik 2 dagen bij jullie aan tafel mocht aanschuiven in afwachting van me eigen team
En die Ornon, net me schoenen uitgepakt die ik toen aan had, maar die gaan nog een keer in de was ;-0
Voor mijn complete verslag op 3 juni zie: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... /blog.aspx want hij is nogal lang en chaotisch;-)
@ Superrose: (een beetje laat maar de afgelopen dagen was ik druk met andere dingen..) ik was vorige week zondag rond 10:50 bij de ornon en zoals je hebt kunnen lezen was ook levensnevel daar en ook die kan bevestigen dat het honden weer was. 's middags was het inderdaad beter weer, als ik dat had geweten....
@ Levensnevel/chevalier :Onze teamgenoot die in bocht 10 gevallen is ligt nu nog steeds in het ZH in Grenoble en die zal helaas nog een lang herstel tegemoet gaan. Hij is overigens niet geheel zonder te remmen uit de bocht gevlogen maar doordat hij kramp in een hand/arm kreeg kon hij nog maar met 1 hand remmen, met de zware val tot gevolg!
En nogmaals bedankt dat ik 2 dagen bij jullie aan tafel mocht aanschuiven in afwachting van me eigen team
En die Ornon, net me schoenen uitgepakt die ik toen aan had, maar die gaan nog een keer in de was ;-0
Voor mijn complete verslag op 3 juni zie: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... /blog.aspx want hij is nogal lang en chaotisch;-)
@ Superrose: (een beetje laat maar de afgelopen dagen was ik druk met andere dingen..) ik was vorige week zondag rond 10:50 bij de ornon en zoals je hebt kunnen lezen was ook levensnevel daar en ook die kan bevestigen dat het honden weer was. 's middags was het inderdaad beter weer, als ik dat had geweten....
@ Levensnevel/chevalier :Onze teamgenoot die in bocht 10 gevallen is ligt nu nog steeds in het ZH in Grenoble en die zal helaas nog een lang herstel tegemoet gaan. Hij is overigens niet geheel zonder te remmen uit de bocht gevlogen maar doordat hij kramp in een hand/arm kreeg kon hij nog maar met 1 hand remmen, met de zware val tot gevolg!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Yep, ook Ad6 achter de rug; 6x de beroemde Alpe beklommen en met het team bijna 45.000,- bij elkaar geveegd. Met de toezeggingen en zo gaat dat nog wel lukken is de verwachting.
--> Met een witte Cervelo? Dan heb ik hem gezien. Wens hem beterschap!!! Uiteraard ook als het 'm niet is.
--> Met een witte Cervelo? Dan heb ik hem gezien. Wens hem beterschap!!! Uiteraard ook als het 'm niet is.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3