Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Kleding China

mjk
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:26
Locatie: Leiden

mjk 22 okt 2010 14:00

Is er iemand die binnenkort bij één van deze winkels gaat bestellen, en ook goede ervaringen heeft met de daadwerkelijke levering ervan? Ik heb geen Creditcard maar zou wel graag wat bestellen, vind het nl wel leuk om een volledig pak van een team te hebben. Misschien kunnen we dan samen bestellen en de verzendkosten delen. Alvast bedankt!
Meld je aan als plasmadonor, behoud bloedcellen, blijf in conditie, maar geef! - http://www.sanquin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Race: Sensa Umbria 2011

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 22 okt 2010 14:18

PayPal accountje aanmaken!
Beetje met de tijd mee hoor ;)
FacebookS3RSSite

rsvfrank
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 aug 2009 20:23

rsvfrank 26 okt 2010 21:52

Zojuist een bianchi outfitje voor m'n vriendin gekocht, ben benieuwd...

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 okt 2010 12:36

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

krokie
Forum-lid
Berichten: 664
Lid geworden op: 14 sep 2006 01:08

krokie 29 okt 2010 21:49

Gewoon doen joh kan jou het schelen.
Heb net mijn Castelli lange broek en shirt binnen uit China (welgeteld 36 euri alles bij elkaar) en met "echte" Descente labels. Zit redelijk (mouwen een beetje wijd). Mooie broek, benieuwd of de zeem wat is) Valt me zeker niet tegen.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen

rsvfrank
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 aug 2009 20:23

rsvfrank 14 nov 2010 11:35

Gisteren de kleding binnengekregen.
Ik moet zeggen ;valt me helemaal niet tegen!
logo'tjes zien er mooi en strak/orgineel uit .
mooie dikke zeem in de broek, siliconenrandjes op de broekspijpjes, ykk rits in de jersey.

duurde ongeveer 4 weken na bestellen, geen invoerrechten .
volgende keer bestel ik daar gewoon weer.

nica
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:07

nica 17 nov 2010 03:48

Haha jij denkt dat die rits echt is? Die chinezen maken zelfs hun eigen vrouw nog na.
Ik hoorde laatste wel een verhaal over nokia, die hadden een fabriek daarop, die werd gecontroleerd op enigszins normale arbeid voorwaarde. Maar de broer van de eigenaar was zo ongeveer de buurman, en die maakte nukia telefoon, precies hetzelfde zelfde materialen (nokia betaalde toch) alleen iets andere arbeid voorwaarde.
Dat schijnt dus best veel te gebeuren.

Maar goed waar ik nu benieuwd naar ben hoe staat het met de setjes waar al 2000 km is gefietst? Mijn vraag is eigenlijk wat de ervaringen zijn na een tijdje mee te hebben gereden.

coppi
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2004 17:45

coppi 17 nov 2010 08:49

Ik heb de laatste weken verschillende mountainbiketoertochtjes gereden in mn lange china setje. Zag er, gezien t heerlijke weer van de afgelopen tijd, na afloop steeds niet uit. Ook de kleding heeft dus heel wat te voorduren gehad, maar is elke keer weer schoon geworden en van slijtage nog geen sprake...ik ben tevreden !

Heb clubkleding van Vermarc die sneller slijt....

rsvfrank
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 aug 2009 20:23

rsvfrank 17 nov 2010 17:56

Nica schreef:Haha jij denkt dat die rits echt is? Die chinezen maken zelfs hun eigen vrouw nog na.
Ik hoorde laatste wel een verhaal over nokia, die hadden een fabriek daarop, die werd gecontroleerd op enigszins normale arbeid voorwaarde. Maar de broer van de eigenaar was zo ongeveer de buurman, en die maakte nukia telefoon, precies hetzelfde zelfde materialen (nokia betaalde toch) alleen iets andere arbeid voorwaarde.
Dat schijnt dus best veel te gebeuren.

Maar goed waar ik nu benieuwd naar ben hoe staat het met de setjes waar al 2000 km is gefietst? Mijn vraag is eigenlijk wat de ervaringen zijn na een tijdje mee te hebben gereden.


haha en jij denkt dus dat de orginele ykk rits niet in china gemaakt word , je zegt het zelf eigenlijk al met het nukia verhaal, zelfde materialen en die andere arbeidsvoorwaarden, die betaal je alleen maar als consument , maar de chinese kinderhandjes zien er niets van ...
maar goed we gaan zien hoe lang het meegaat , voor het geld van 4 neppers koop je 1 orginele...

nica
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:07

nica 20 nov 2010 02:49

Jah je hebt gelijk.. maar ging mij er om je reageert op de vraag of er goede ritsen in zitten. Maar de naam van de rits zegt natuurlijk niets in die regio.

rsvfrank
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 aug 2009 20:23

rsvfrank 20 nov 2010 16:29

Nica schreef:Jah je hebt gelijk.. maar ging mij er om je reageert op de vraag of er goede ritsen in zitten. Maar de naam van de rits zegt natuurlijk niets in die regio.


daar heb jij dan weer gelijk in :-)

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 20 nov 2010 17:57

ik heb van het voorjaar eens een Saxo setje gescoord bij een verkoper in china... moet zeggen ik vond de kwaliteit ook niet slecht, materiaal was echt stevig, geen joepietoepie stof en ademde ook goed....

maar wel apart, zocht hem net even op ebay op, maar heeft nu ineens niks meer in de verkoop, of zij gaan ook mee met het wielrenseizoen of het is gewoon een partijtje die ze verhandelen en dan staat de volgende chinees alweer op met zijn nieuwe handeltje... blijft aparte handel met die chinezen!
Afbeelding

Plaats reactie