Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK Mendrisio

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 25 sep 2009 17:33

Gilbert is wat mij betreft een veel serieuzere kandidaat dan Lars Boom. Van de Nederlandse ploeg zie ik eigenlijk alleen Gesink en heel misschien Kroon kort eindigen.

Voor de regenboogtrui speel ik vooralsnog de kaarten Boasson Hagen en Cancellara.

geer
Forum-lid

geer 25 sep 2009 17:36

Valverde dan, die zal toch ook veel kans maken. Hopen dat die spnajaarden een beetje samenwerken. Het zou wel super listig zijn wanneer Valverde wint. Iemand in de regenboogtrui die mss geschorst wordt.
Dan maar hopen op Cunego, Gesink of Cancelara.

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 25 sep 2009 18:22

Net als toen Bettini een paar jaar terug de regenboogtrui veroverde (terwijl de UCI hem wilde weren), zou het nu wel fraai zijn als Valverde wint. Staat de UCI goed! :p

tarzander
Forum-lid

tarzander 25 sep 2009 18:37

@ Tobinho

Hier op het forum idd nog maar weinig van gehoord, maar Sporza strooide ongeveer 3 weken lang, elke etappe, met zijn naam tijdens de Vuelta, als zijnde WKkandidaat namens de Belgen. Maar hij is idd een kandidaat, alleen viel hij me wel redelijk tegen in de Vuelta-etappe toen hij in de aanval was.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

luque
Forum-lid

luque 26 sep 2009 00:33

TarzAndeR schreef:@ Tobinho

Hier op het forum idd nog maar weinig van gehoord, maar Sporza strooide ongeveer 3 weken lang, elke etappe, met zijn naam tijdens de Vuelta, als zijnde WKkandidaat namens de Belgen. Maar hij is idd een kandidaat, alleen viel hij me wel redelijk tegen in de Vuelta-etappe toen hij in de aanval was.

Had een leegloper in die etappe. De afsluitende tijdrit wees dan weer wel op een goede vorm want zovaak hebben we hem volgens mij niet een goede tijdrit zien rijden. Toch verwacht ik Gilbert niet echt, is mogelijk toch wat te zwaar voor hem. Maar wie weet?

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 26 sep 2009 09:28

Ik denk juist dat het parkoers ideaal is voor Gilbert. Alleen net te lang. Volgens mijn theorie wint een renner met veel inhoud en een goede sprint. Aan de sprint van Gilbert zal het niet liggen. Ik denk alleen dat hij tekort komt op inhoud. 262 km is gewoon net iets te lang.
Live fast; die young. mijn blog

simic
Forum-lid

simic 26 sep 2009 10:49

Ik denk als het er echt op aan komt als Gilbert kopman is, dat hij gaat teleurstellen. Hoe vaak die naam niet gevallen is bij de Belgen, leg die man vooral niet het hele landsbelang op je schouders;). Nee, dan zie ik eigenlijk veel liever de vrijbuitersrol van Nederland, die toch een aantal gevaarlijke schaduw kandidaten heeft. Wellicht zou dit de renners ook helpen;)klik

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 26 sep 2009 10:57

Gilbert was 3de in de ronde van Vlaanderen (waar hij een invallerstatuut had), en ondanks dat hij Schleck niet kon volgen, net naast het podium in L-B-L. Vorig jaar ook al 3de in Milaan-San Remo. Ik wil maar zeggen dat zijn kopmanstatus op deze afstand en dit parcours weloverwogen is, en niet uit de lucht komt vallen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

nicom
Forum-lid

Gebruikersavatar nicom 26 sep 2009 15:57

Weet iemand nog een goede link om de wedstrijd van de beloftens live te kunnen volgen
NOS zend niks uit en Sporza begint pas om 16:30 Ook op Eurosport geen uitzending

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 26 sep 2009 16:19

de zwarten schreef:Gilbert was 3de in de ronde van Vlaanderen (waar hij een invallerstatuut had), en ondanks dat hij Schleck niet kon volgen, net naast het podium in L-B-L. Vorig jaar ook al 3de in Milaan-San Remo. Ik wil maar zeggen dat zijn kopmanstatus op deze afstand en dit parcours weloverwogen is, en niet uit de lucht komt vallen.

Gilbert moet uitkijken dat hij geen 2e boogie wordt; een net niet renner. Ik vind het een prachtige coureur en gun hem de titel van harte, maar ik denk dat hij moet passen als de echte kanonnen gaan (cunego, schleck, valverde cs.)

Ik vind trouwens dat er weer errug veel heisa is rond de belgische ploeg. Bomans lijkt bij voorbaat al de geslagen hond te worden! Abnormaal hoe dit opgeklopt wordt in de belgische media.....ik vraag me af wie deze job nog zou willen invullen in de toekomst?
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

tarzander
Forum-lid

tarzander 26 sep 2009 16:45

NicoM schreef:Weet iemand nog een goede link om de wedstrijd van de beloftens live te kunnen volgen
NOS zend niks uit en Sporza begint pas om 16:30 Ook op Eurosport geen uitzending

Het is wel te volgen op de site van NOS, is alleen zonder commentaar ;)
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

Plaats reactie