Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Kwaliteit Moozes frames?

moustache
Forum-lid

moustache 18 okt 2009 01:44

*pakt de cola en de chips*

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 18 okt 2009 09:25

mtbsebas schreef: Wat me wel erg op valt is dat hier er veel aandacht aan Moozes wordt gegeven maar, Xtrail komt er tot nu toe mee weg wat nog grotere sticker plakkers zijn.

Gr sebas

Xtrail zijn idd stickersplakkers maar dit zullen ze ook niet ontkennen (moozes wel). Daarnaast bied Xtrail fietsen aan voor een voordelige prijs (prijsvechter) dat kan moozes ook niet zeggen. Merken richten zich volgens mij op een heel ander merk.

Ikzelf krijg hier het idee dat er mensen ingeschakeld worden om het merk moozes te verdedigen/promoten. Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.

mtbsebas
Forum-lid

mtbsebas 19 okt 2009 14:54

Ik ben hier niet om het merk te promoten als iemand dat dacht!
Het ging gewoon om het feit dat hier zoveel heibel om gemaakt werd. Wat helemaal niet nodig is. En dat elk nieuw merk ergens moet beginnen.

Wat Xtrail betreft, was het niet de bedoeling om ze in kwaat daglicht te zetten maar, als vergelijking te geven. Verder ben ik niet zo bekend met het merk.

Gr sebas

foosho
Forum-lid

foosho 19 okt 2009 20:17

Ach, 't is toch van de gekke dat om de haverklap weer iemand uit het niets ineens Moozes begint aan te prijzen.

Als ze dat nou es niet zouden doen zou er vanzelf een normaal topic ontstaan net zoals bij alle andere merken...

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 19 okt 2009 20:19

misschien wordt het eens tijd om een duidelijk overzicht te geven van de verschillende fabrieken en de merken, opdat gezien kan worden welke merken in welke fabriek worden gefabriceerd.
:winkthumb:

danny1407
Forum-lid

danny1407 19 okt 2009 20:47

Ik ben ook een stickerplakker!

;)

Hele groepen plak ik vol.
FacebookS3RSSite

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 okt 2009 23:53

hendrikjan schreef:misschien wordt het eens tijd om een duidelijk overzicht te geven van de verschillende fabrieken en de merken, opdat gezien kan worden welke merken in welke fabriek worden gefabriceerd.

Dat heeft geen zin. Want productie is gewoon iets wat bedrijven uitbesteden (Trek, Merida en Giant de enige grote merken die zelf produceren). Het zegt niets over de kwaliteit waar een fiets geproduceerd wordt.

@Peerke. In Helmond zijn ze schijnbaar niet blij met de term "sticker plakkers", maar dat is toch echt wat ze doen. Gewoon veel frames inkopen en daar je naam op plakken. Dan vind ik dat je een sticker plakker bent en niemand die mij verbied een bedrijf zo te noemen.
Als Jan van Dijk zoveel spijt heeft van z'n spam acties had hij toch z'n excuses wel eens aan kunnen bieden. En dat spammen noem ik niet domme fouten, maar moedwillig de boel proberen te belazeren voor eigen gewin.
Als je mij er van beticht dat ik dingen niet hard zou kan maken, zou je dan ook een concreet voorbeeld kunnen geven?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

luster
Forum-lid

luster 29 okt 2009 15:54

Amclassic-fan schreef:
hendrikjan schreef:misschien wordt het eens tijd om een duidelijk overzicht te geven van de verschillende fabrieken en de merken, opdat gezien kan worden welke merken in welke fabriek worden gefabriceerd.

Dat heeft geen zin. Want productie is gewoon iets wat bedrijven uitbesteden (Trek, Merida en Giant de enige grote merken die zelf produceren). Het zegt niets over de kwaliteit waar een fiets geproduceerd wordt.

@Peerke. In Helmond zijn ze schijnbaar niet blij met de term "sticker plakkers", maar dat is toch echt wat ze doen. Gewoon veel frames inkopen en daar je naam op plakken. Dan vind ik dat je een sticker plakker bent en niemand die mij verbied een bedrijf zo te noemen.
Als Jan van Dijk zoveel spijt heeft van z'n spam acties had hij toch z'n excuses wel eens aan kunnen bieden. En dat spammen noem ik niet domme fouten, maar moedwillig de boel proberen te belazeren voor eigen gewin.
Als je mij er van beticht dat ik dingen niet hard zou kan maken, zou je dan ook een concreet voorbeeld kunnen geven?

Uit jouw reacties van hierboven moet ik concluderen dat alle grote merken behalve Trek, Merida en Giant in jouw optiek dus stickerplakkers zijn? Het is jouw goed recht om al die andere grote merken zo te noemen. Als ik mij niet vergis rijd jij dus ook op zo'n gestickerd frame. Feels good, doesn't it :-D.
Jij kunt namenlijk niet hard maken dat ontwikkeling/design/productie, ook bij de grote merken, niet gewoon door een en hetzelfde bedrijf wordt gedaan. Iets wat jij bij Moozes claimed als een waarheid. Peerke heeft daar gewoon een punt.
Ik wil daarbij aanvullen dat de manier waarop jij negatief post over Moozes meer lijkt op spammen dan dat Jan van Dijk ooit heeft gedaan. Tel voor de gein maar eens de keren dat je offtopic reageert en na x tijd weer terugkomt op het vroegere vermeende spammen. Jan van Dijk bleeft tenminste ontopic.

Als ik nou nog geen gratis fiets van Jan krijg dan weet ik het ook niet :-D.
Helaas ken ik Jan van Dijk niet en heb ik mijn fiets in Meerhout gehaald......

Ontopic:
Ik heb nu zo'n 300km op mijn sqaudron rond gereden en hij rijd perfect. Voor 1400 euro heb ik nergens een nieuwe fiets kunnen vinden met dezelfde kwaliteit materialen. Misschien dat je nu ergens in de uitverkoop iets vergelijkbaars kan vinden maar bedenk dan wel dat deze fiets volledig op mijn maat is toegespitst en dat alle framematen dus voorradig waren.

@Amclassic-fan misschien een uitdaging voor jou om hard te maken te maken dat het echt zo'n rampzaligbedrijf is en met een stapel gelijkwaardige alternatieven te komen voor 1400 euro. Als je wilt dan kan ik de gekozen geometrie op basis van mijn lichaamsmaten + bon posten.

danoontje
Forum-lid

danoontje 29 okt 2009 16:03

@Luster, foto?
Anima Sana In Corpore Sano.

Plaats reactie