dat zou betekenen dat als ze je 1 keer pakken voor wildplassen (ook 90 euro toch?) je een vrijkaart krijgt om een heel jaar lang te urineren waar je wilt
Omloop Math Salden (1 mei)
Rufio: Ik train toch regelmatig in korte broek hoor.
Ik wilde bij de bevoorrading been en armstukken uittrekken maar af en toe had ik zoiets het waait wel frisjes in de schaduw. En bovendien had ik geen plaats meer in mijn achterzakken. Windstopper (om 8 uur vertrokken), telefoon, geld, pas, reserve spullen en eten nemen behoorlijk wat plaats in beslag zoals je kunt zien op de foto.
Ik wil eigenlijk wel vaker zo'n tochten gaan rijden. Het bevalt me wel, zeker als je met een groepje bent.
Ik wilde bij de bevoorrading been en armstukken uittrekken maar af en toe had ik zoiets het waait wel frisjes in de schaduw. En bovendien had ik geen plaats meer in mijn achterzakken. Windstopper (om 8 uur vertrokken), telefoon, geld, pas, reserve spullen en eten nemen behoorlijk wat plaats in beslag zoals je kunt zien op de foto.
Ik wil eigenlijk wel vaker zo'n tochten gaan rijden. Het bevalt me wel, zeker als je met een groepje bent.
-
- Forum-lid
Ook maar even wat van mijn kant
Omstreeks half 10 vertrokken voor de 120km
Na ca 10km aangepikt op een groepje wat uit Eindhoven bleek te komen.
Mannen reden op vlak behoorlijk door dus was idiaal om lekker mee te rijden.
Op de heuvels was het echter wat minder maarja in Eindhoven hebben ze nu eenmaal niet echt iets van heuvels.
Dus regelmatig even gewacht om vervolgens in het groepje weer mee te rijden.
Al met al een geslaagde dag...leuke route,goed uitgepijld en een leuk groepje
Omstreeks half 10 vertrokken voor de 120km
Na ca 10km aangepikt op een groepje wat uit Eindhoven bleek te komen.
Mannen reden op vlak behoorlijk door dus was idiaal om lekker mee te rijden.
Op de heuvels was het echter wat minder maarja in Eindhoven hebben ze nu eenmaal niet echt iets van heuvels.
Dus regelmatig even gewacht om vervolgens in het groepje weer mee te rijden.
Al met al een geslaagde dag...leuke route,goed uitgepijld en een leuk groepje