Alles over vakanties op én met de fiets

SKITS Monstertijdrit 2009

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 sep 2009 22:41

Wat veel nieuwe deelnemers zeg. Er zijn kennelijk maar weinig mensen die zin hebben om hier voor de 2e keer aan te beginnen. Ik zie overigens Auke niet staan. Die zou toch ook weer mee doen?

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 21 sep 2009 22:57

ik had eigenlijk het hele seizoen in mijn hoofd om mee te doen, maar mijn seizoen is iets eerder ten einde gekomen en nu kan ik uiteindelijk ook niet omdat vanwege tripje naar frankrijk (ook zeer vervelend).

Succes alvast voor de bikkels die mee doen! En ieder die niet voor een podium plek gaat, wel voor een PR of leuke binnenkomer ;)

corniel
Forum-lid HC

corniel 21 sep 2009 22:58

@Bottecchia: Dat dacht ik ook, hij roept het al het hele jaar. Daarnaast: jij kan je nog bedenken, het past prima in je voorbereiding zou ik zeggen. :D

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 sep 2009 23:05

Ik weet het. Het is wel verleidelijk maar ik kies toch voor een dagje rustig kilometers draaien met m'n L'Eroica maatje. Kunnen we alvast lekker in de stemming komen. :)

Welke richttijd heb je in gedachte? Je gaat uiteraard voor een PR...

corniel
Forum-lid HC

corniel 21 sep 2009 23:08

Ik houd mijn geplande eindtijd voor mijzelf. Dat voorkomt een afgang als ik die ruim niet haal. ;) Maar 36km/u zou mooi zijn.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 22 sep 2009 00:09

Het begint nou toch wel te kriebelen moet ik zeggen. Nou maar bidden voor mooi weer. Oh ja, de op twee-na-laatste starter, Cesar Beilo, heeft als bijnaam "De Zeeuwse brommer". Zegt wel wat natuurlijk.

Valt inderdaad op dat er veel "nieuwelingen" mee fietsen en weinig "veteranen".
Ik ben op dit moment nog wel van plan om ook volgend jaar mee te doen. Dan heb ik weer een doel om voor te trainen. Wat dat betreft is de huidige editie al zinvol geweest. ik was nog nooit zo goed als op dit moment. Wellicht denk ik vlak na aankomst wat anders over dit plan.

En volgend jaar kan ik nog winst pakken met wat beter materiaal. Zo ben ik van plan te gaan sparen voor een dicht achterwiel, en ook voor een druppelhelm. Al heb ik wat betreft het laatste aan mijn vrouw moeten beloven hem pas op te zetten als ik de straat uit ben.

Oh ja, ik ben nummer 7 op de lijst. Weten jullie ook meteen dat ik niet echt Robbebopper heet.

auke
Forum-lid

auke 22 sep 2009 01:56

[quote="Corniel"]@Bottecchia: Dat dacht ik ook, hij roept het al het hele jaar. Daarnaast: jij kan je nog bedenken, het past prima in je voorbereiding zou ik zeggen. :D[/quote]

Hej, yoehoe, die link van die startlijst werkt niet bij mij. Waar is deze terug te vinden? Kan niets vinden qua startlijst op de skits-site.....
En waarom sta ik er niet op, heb me al op 21juni opgegeven bij Bianca, de dag na de mini-monster. Zal ze eens mailen, want ik sta te popelen om door wind, regen en polder gegeseld te worden ;).
De prijs is wel enorm gestegen zie ik, een drie jaar geleden kostte het nog zo'n 5euries, nu 12,50. Maar ach, gelukkig krijg je er veel pijn voor terug. Spekken we de penningmeester van deze sympathieke studentenvereniging ook weer een beetje. Te hopen valt dat er wel wat echte Skitsers mee doen, want je moet er toch niet aan denken een toekomst zonder MTR.

corniel
Forum-lid HC

corniel 22 sep 2009 09:45

@Auke: retry? (bij mij doet ie het gewoon)

bartv
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar bartv 22 sep 2009 11:02

@ Corniel: "Bart Laat" (Nr 6) in jouw lijstje bestaat niet. Bart V wel, deelname voor 2e keer (hoewel ik me daarmee nog niet direct een "veteraan" voel :)). Hopelijk niet zo'n off day als vorig jaar. De weersverwachting ziet er (tot nu toe) nog niet echt monsterlijk uit.

corniel
Forum-lid HC

corniel 22 sep 2009 11:18

@BartV: fixed. ;)

whocares
Forum-lid

whocares 22 sep 2009 18:50

[quote="Robbebopper"]

Oh ja, ik ben nummer 7 op de lijst. Weten jullie ook meteen dat ik niet echt Robbebopper heet.[/quote]

Dat wist ik allang ;) , clubgenoot van mijn oudere broer.

Proficiat met je overwinning bij de gemiddelde tijdrit van 't Verzetje .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 22 sep 2009 20:59

Aha, nou weet ik het. Broer van Louis? Ik vroeg me inderdaad al langer af wie jij was. We hebben samen ooit een veldtoertocht gereden is het niet?

Plaats reactie