Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint de Tour de France 2009?

z.osoloist
Forum-lid

z.osoloist 04 jul 2009 17:20

Mooie gedachtengang Trifox! Het idee van de stijgende verkoopwaarde van je Cervelo daar was ik nog niet op gekomen. Da's een goeie. Koop je er wel weer een Cervelo voor terug? Ik speel met hetzelfde idee namelijk. Soloist team -> R3 :)
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!

trifox
Forum-lid

trifox 05 jul 2009 11:13

Z.O Soloist schreef:Mooie gedachtengang Trifox! Het idee van de stijgende verkoopwaarde van je Cervelo daar was ik nog niet op gekomen. Da's een goeie. Koop je er wel weer een Cervelo voor terug? Ik speel met hetzelfde idee namelijk. Soloist team -> R3 :)

Natuurlijk. Al lijkt de eerder zwakke prestatie van Sastre niet echt positief te werken. Hopelijk kan hij zich nog herpakken.

Lijkt erop dat Astana een "staatsgreep" gaat plegen op ASO. Denk dat de wraak van Bruyneel heel zoet zal worden. Met nu zijn 4 hoofdmannen in de toptien lijkt een vol podium in Parijs stilaan een optie te worden voor de eergierige Westvlaming, die flink aan het "balen" is geweest vorig jaar met zijn uitsluiting tot deelname.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 05 jul 2009 13:08

Ik moet het nog zien. Precies twintig jaar geleden reden vier PDM'ers (Theunisse, Rooks, Alcala en Kelly) top-10 in Parijs maar geen één op het podium. Waarmee ik maar wil zeggen dat een ploeg die in de breedte sterk is géén garantie is voor podium en eindzege.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 05 jul 2009 13:25

Timo 2.0 schreef:Ik moet het nog zien. Precies twintig jaar geleden reden vier PDM'ers (Theunisse, Rooks, Alcala en Kelly) top-10 in Parijs maar geen één op het podium. Waarmee ik maar wil zeggen dat een ploeg die in de breedte sterk is géén garantie is voor podium en eindzege.

Volkomen mee eens. Die gaan elkaar straks in de weg zitten, let maar op. Het valt mij op dat Evans en Sastre bijna niet meer genoemd worden als favoriet. Nou heeft Evans niet zo'n heel sterke ploeg om zich heen, maar toch.

Plaats reactie