Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
Als ik zo vrij mag zijn:
BianchiSL3 (Hans) Gios
Jipperd (Jip) Time???? (of iets anders)
GastheerG (Gerard) Still classified en ovb
BianchiSL3 (Hans) Gios
Jipperd (Jip) Time???? (of iets anders)
GastheerG (Gerard) Still classified en ovb
- de zwarten
- Forum-lid HC
Pas als de kramp uit mijn vingers is verdwenen, en ik niet meer met mijn neus moet typen, ga ik overdenken of ik dat mezelf wel wil aandoen...
Mocht het nu al 100% zeker zijn dat het een editie is zoals onderstaande, dan doe ik ook 100% zeker mee (zei de enige die al gevoeld heeft dat de douches in Roubaix warm water hebben).
Mocht het nu al 100% zeker zijn dat het een editie is zoals onderstaande, dan doe ik ook 100% zeker mee (zei de enige die al gevoeld heeft dat de douches in Roubaix warm water hebben).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Brrr....waar bij sommige toch die drang vandaan komt om een natte Parijs-Roubaix te rijden snap ik niet. Of eigenlijk snap ik het best maar durf ik het zelf gewoon niet aan.
Bij een min of meer droge editie zal ik waarschijnlijk wel aan de start staan met m'n velo. Als het echt nat ligt verkies ik de ploegleidersauto of de zonnige boulevard richting San Remo waar je in datzelfde weekend ook kunt fietsen.
Bij een min of meer droge editie zal ik waarschijnlijk wel aan de start staan met m'n velo. Als het echt nat ligt verkies ik de ploegleidersauto of de zonnige boulevard richting San Remo waar je in datzelfde weekend ook kunt fietsen.
1 BianchiSL3 (Hans) Gios
2 Jipperd (Jip) Time???? (of iets anders)
3 GastheerG (Gerard) Still classified en ovb
4 Kool (Tjitse)Giant alu
gaan zeker 2 maten mee, en wellicht nog meer. we wilden er met een busje naartoe, wat onderweg als snackbar, materiaalwagen en opbeurplaats kan dienen.
wellicht zijn er meer voertuigen met eenzelfde functie, dus daar kunnen we wel wat over afspreken.
2 Jipperd (Jip) Time???? (of iets anders)
3 GastheerG (Gerard) Still classified en ovb
4 Kool (Tjitse)Giant alu
gaan zeker 2 maten mee, en wellicht nog meer. we wilden er met een busje naartoe, wat onderweg als snackbar, materiaalwagen en opbeurplaats kan dienen.
wellicht zijn er meer voertuigen met eenzelfde functie, dus daar kunnen we wel wat over afspreken.
Funny the way it is
-
- Forum-lid
[quote="kool486"].. we wilden er met een busje naartoe, wat onderweg als snackbar, materiaalwagen en opbeurplaats kan dienen.
[/quote]
Ik had niet anders verwacht, herinner me deze foto nog van jouw auto:
[/quote]
Ik had niet anders verwacht, herinner me deze foto nog van jouw auto:
-
- Forum-lid
Ik probeer met een delegatie uit het noorden af te reizen.
Ben al flink aan het lobbyen her en der.
Ik ga voor staal, maar vooral voor een goede overnachtingsplaats. Wel met de bus naar Chambronne, auto of auto's blijven achter in Roubaix.
Ben al flink aan het lobbyen her en der.
Ik ga voor staal, maar vooral voor een goede overnachtingsplaats. Wel met de bus naar Chambronne, auto of auto's blijven achter in Roubaix.
01. BianchiSL3 (Hans) Gios
02. Lancev7 (Jip) Time???? (of iets anders)
03. GastheerG (Gerard) Still classified en ovb
04. Kool (Tjitse)Giant alu
05. Corniel (Corniel) Concorde staal, ovb
Ik besloten dat ik ga starten. Aangezien ik plannen heb om in 2010 ook de Marmotte en/of de Dolomieten Marathon te doen moet het wel in die voorbereiding passen.
Ik besloten dat ik ga starten. Aangezien ik plannen heb om in 2010 ook de Marmotte en/of de Dolomieten Marathon te doen moet het wel in die voorbereiding passen.
01. BianchiSL3 (Hans) Gios
06. Andromeda (Serge) Guerciotti (met Michelin dynamic 28mm!!!!)
06. Andromeda (Serge) Guerciotti (met Michelin dynamic 28mm!!!!)
"Try not. Do or do not......there is no try"