pronostiekjes voorjaarsklassiekers?
-
- Forum-lid
Als ik die modder zie liggen moet ik gelijk terugdenken aan de eerste stroken van de toerversie van vorig jaar. Man wat een hel....
Als je dan toch voor een Nederlander wilt gaan is Maaskant denk ik een betere keuze. Die gaat zonder pech zeker top 5 rijden.
Als je dan toch voor een Nederlander wilt gaan is Maaskant denk ik een betere keuze. Die gaat zonder pech zeker top 5 rijden.
Concorde schreef:Even dit weer naar boven halen Voor as zondag de AGR!
1 Valverde
2 Cunego
3 Samuel Sanchez (rijdt di wel hier)
Helaas geen TD (eerder door mij getip als winnaar maar nog niet in vorm) of Gesink. Gesink rijdt wel top 10.
TD reed verassend goed! Al zat ik met samengeknepen billen toen hij het gat richting de andere Nederlanders dichtreed... sjongejongejonge...
Kan TD morgen potten breken in de WP? Hopelijk wel, ik ben weer helemaal enthousiast!
schimmeltussejebenen
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bottecchia schreef: RVV: Devolder
PR: Flecha
AGR: Cunego
WP: Rebellin
LBL: Valverde
Boonen is sterk dus velen zullen op zijn wiel gaan koersen. Dat levert wellicht een kans op voor Stijn Devolder om er weer alleen van tussen te gaan.
hallo hallo, wie is hier weer de Nostradamus?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Ja ja, m'n tweede voltreffer bij de voorjaarsklassiekers!
Over LBL ga ik nog even nadenken want Valverde lijkt me niet goed genoeg. Daar ga ik een andere troef uitspelen.
Over LBL ga ik nog even nadenken want Valverde lijkt me niet goed genoeg. Daar ga ik een andere troef uitspelen.
Straffe finale gisteren: hoop dat Rebellin tot zondag hetzelfde vormpeil aanhoudt!
Valverde leek me toch echt wel net iets te kort te komen tegenover de koplopers...
Valverde leek me toch echt wel net iets te kort te komen tegenover de koplopers...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Nog even snel inzetten voor morgen. Valverde haal ik van m'n lijst want die maakt op mij geen goede indruk.
Rebellin zie ik wederom als een grote kanshebber. Z'n vorm is gewoon goed, hij kent de koers en is dan gewoon een hele taaie klant. Toch speel ik een andere troef en wel Damiano Cunego.
Rebellin zie ik wederom als een grote kanshebber. Z'n vorm is gewoon goed, hij kent de koers en is dan gewoon een hele taaie klant. Toch speel ik een andere troef en wel Damiano Cunego.
-
- Forum-lid
Zullen we deze maar weer eens uit de kast halen? En dan gelijk een beetje uitbreiden zodat het Vlaamse openingsweekend hier een beetje gaat leven.
Omloop het Nieuwsblad: Tom Boonen
Volgens mij al heel aardig in vorm en hij heeft de Omloop nog nooit gewonnen. Daar gaat Tom dit jaar verandering in aanbrengen.
Kuurne-Brussel-Kuurne: Edvald Boasson Hagen
Vorig jaar pakte hij al Gent-Wevelgem en dit jaar zal hij zijn neus ook weer aan het venster steken in het voorjaar. Team Sky zal zich willen laten zien en Hagen, die ook al prima is warmgereden, pakt gelijk een eerste plaats.
Omloop het Nieuwsblad: Tom Boonen
Volgens mij al heel aardig in vorm en hij heeft de Omloop nog nooit gewonnen. Daar gaat Tom dit jaar verandering in aanbrengen.
Kuurne-Brussel-Kuurne: Edvald Boasson Hagen
Vorig jaar pakte hij al Gent-Wevelgem en dit jaar zal hij zijn neus ook weer aan het venster steken in het voorjaar. Team Sky zal zich willen laten zien en Hagen, die ook al prima is warmgereden, pakt gelijk een eerste plaats.
-
- Forum-lid
Omloop het nieuwsblad :Flecha weg bij rabo dus overwinning komt eraan.
Kuurne Brussel Kuurne :Freire aardig in vorm moet lukken
:D:D
Even terzijde zag dat op de deelnemerslijst van het nieuwsblad dat ook Jobke Vissers geselecteerd is bij Skil Shimano regiorenner hier hoop dat ie als eerstejaars zijn gezicht kan laten zien zou leuk zijn.:D
Kuurne Brussel Kuurne :Freire aardig in vorm moet lukken
:D:D
Even terzijde zag dat op de deelnemerslijst van het nieuwsblad dat ook Jobke Vissers geselecteerd is bij Skil Shimano regiorenner hier hoop dat ie als eerstejaars zijn gezicht kan laten zien zou leuk zijn.:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid
Omloop van het Nieuwsblad: Gilbert
Kuurne Brussel Kuurne: Haussler
Kuurne Brussel Kuurne: Haussler