Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
focusblackforestltd
- Forum-lid
focusblackforestltd
22 feb 2009 17:17
Rode lantaarn schreef:Zapp en Da Rule,
Ja, ik hem mijn Trek 1.9 bij 12gotrading gehaald. Ik kom er regelmatig omdat kleding en accessoires soms goedkoper zijn daar. Ik werd daar niet opgemeten en je moet er ook niet komen voor een deskundig advies. Daar zijn andere fm's weer beter in. Treks zijn daar 20% goedkoper...Heb me ergens anders laten opmeten en heb toen de nodige info gekregen (De 1.9 stond daar voor 1299,-) en heb de fiets toen besteld bij 12gotrading.
Mijn pa is daar wel op gemeten met het meet systeem van shimano. Daar bij wordt je totale lengte en bovenlichaam gemeten. Ik zelf heb dit voor me mtb niet laten doen, wist wel welke maat ik nodig had en meten is ook niet heilig. Bij 12go kan je wel beter niet in het weekend gaan, ben er een keer op zaterdag geweest en was echt een beetje te druk. Maar die ervaring heb ik elders ook wel eens gehad. Deskundig advies heb ik daar ook wel gehad, maar misschien had ik een ander verkoper.
-
darule
- Forum-lid
darule
27 feb 2009 16:52
Trek is aangeschaft!
Uiteindelijk niet gekozen om 'm bij een 'goedkope' fietsenmaker te halen maar gegaan voor kwaliteit en goed advies. Al met al een zeer mooie deal gezien alle accesoires!
Ben nog goed opgemeten. Dat was fijn, heb een iets smaller stuur, de crank is iets langer en de stuurpen (of hoe heet dat horizontale stukje) iets ingekort.
-
rodelantaarn
- Forum-lid
rodelantaarn
27 feb 2009 21:27
Trek is aangeschaft!
Uiteindelijk niet gekozen om 'm bij een 'goedkope' fietsenmaker te halen maar gegaan voor kwaliteit en goed advies. Al met al een zeer mooie deal gezien alle accesoires!
Ben nog goed opgemeten. Dat was fijn, heb een iets smaller stuur, de crank is iets langer en de stuurpen (of hoe heet dat horizontale stukje) iets ingekort.
Hee Da Rule!
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!!!! Veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken toch!
Groeten,
Rode Lantaarn
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
-
darule
- Forum-lid
darule
28 feb 2009 16:01
Foto'tje komt zeker goed... kan 'm alleen pas volgende week zaterdag ophalen, dus nog ff geduld!
-
zapperdeflap
- Forum-lid
zapperdeflap
07 mar 2009 11:36
Zo daar ben ik weer,
ik kon niet meer op 't forum, na een dikke week knoeie probeer ik het zo maar weer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou wat de fiets betreft:
De kogel is door de kerk, ik heb dan toch van de Neuroloog akkoord gekregen.
Ik moet stoppen met mountainbike maar mag op het asfalt verder.
Mijn mountainbike staat te koop, maar belangrijker nog.
Ik heb mijn keuze gemaakt en besteld is hij ook al.
De TREK 1.9 met wat opties,
waaronder de Classics-wielset, zwart- zadeltje en bidonhouders met Astana blauw stuurlint
en nog wat kleine dingen.
Levering: binnen 14 dagen
Grt. Zapp
-
composite
- Forum-lid
composite
07 mar 2009 13:31
@Zapperdeflap: waar heb je hem gekocht? Wel netjes van je FM dat je je wielset mag wisselen!
Gang is alles!!
-
zapperdeflap
- Forum-lid
zapperdeflap
07 mar 2009 14:40
12Go trading Waddinxveen,
moet natuurlijk wel bijbetalen!
Grt. Zapp
-
fizik
- Forum-lid
fizik
08 mar 2009 20:02
Gaaf fietsje. Mooie kleurstelling vind ik dat. Witte bidonhouders vind ik dan weer minder. Komt op mij altijd plastic over.
-
times
- Forum-lid
times
08 mar 2009 20:14
Dank je wel, de witte bidonhouders zijn over het algemeen wat minder heftig als op deze foto met het zonnetje erop. Qua vorm en kleur vond ik ze juist prima bij deze fiets passen.
P.s. heeft iemand al ervaring met het speedtrap computer systeem die geinstalleerd kan worden in de voorvork?