Leuke combinatie als het om het verwisselen van een buitenband gaat is de
Easton EA 50 Sl in cobinatie met een Continental Grand Prix 4000 S
Een buitenband met de hand erop leggen zonder bandafnemers lukt je echt niet verre van soepel gaat dit
Lastige wielen-banden combi's
inderdaad eigenaardig, ik ben redelijk voorzien van spieren, maar een stel continentals kreeg ik niet op mijn dr r1.1, de zoon van de fietsenmaker, iemand met de postuur van een spaghettistok, legde ze er zo op, zal dus veel met techniek te maken hebben
ken trouwens ook iemand, een scharzeneggertype, die geen bandenlichters nodig heeft, voor gelijk welke banden af te nemen, hij trekt ze er zo af
ken trouwens ook iemand, een scharzeneggertype, die geen bandenlichters nodig heeft, voor gelijk welke banden af te nemen, hij trekt ze er zo af
-
- Forum-lid
Sparko schreef:kan ik concluderen dat de combi campa scirocco + vredestein fortezza dus erg lastig gaat worden???
Ik was juist van plan deze te gaan bestellen als vervanging voor m'n GP4000-bandjes. Die gaan er lastig omheen maar gaat nog zonder bandenlichters.
Iemand ervaring met de genoemde combi???
Ook ik heb Scirocco's.Super tevreden over de velgen, maar de combi met de GP 4000 S is niet te doen.
Vredestein Fortezza kreeg ik er dmv een bandenhulpje wel makkelijk op.