Voor al je afspraakjes

Forumrit Belgie/Brabant 29/3 (met Foto's v/d tocht)

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 18 sep 2008 23:56

[quote="Bottecchia"]Lijkt me wel! :)

Ik ben tijdens Gent-Wevelgem ook een natte kemmelberg opgekomen. Het scheelde niet veel maar ik bleef op het zadel. Op een natte koppenberg daarentegen lag ik op m'n plaat. :(

En over de natte kasseien bij Parijs-Roubaix zal ik het maar helemaal niet meer hebben....;)

[quote="lancev7"]Ik ga er zeker bij zijn, ik ga bewijzen dat ik als vlieggewicht met m'n 62kg ook uitstekend kasseien kan rijden (vlak welliswaar) ik ga gas geven op de smeysberg en weet niet of er hellende kasseienstroken zijn, maar die liggen me wat minder gok ik zo.

denk wel dat het de trek gaat worden ipv de colnago maar he, daar rijd ik niet minder door :D[/quote]

Leuk, mogen we dit beschouwen als een eerste stap naar deelname aan Parijs-Roubaix 2010? [/quote]

Dat mag je altijd zo benaderen, ik heb de tijd he... zou wel een stunt zijn natuurlijk. Naja wie weet.

Wat betreft het knallen op de smeys... ik ken m'n gem conditie en m'n capaciteiten/klimvermogen gaat helemaal goedkomen..

erik_jan
Forum-lid

erik_jan 20 sep 2008 00:08

even een suggestie ... allereerst een datum prikken en wij zijn vertrokken ... de rest volgt ... ben er ook wel voor in als het uitkomt

rocketboy
Forum-lid

rocketboy 20 sep 2008 16:22

Als het nat weer zou zijn (hopelijk niet), is er een plan B om een aantal kasseistroken te vermijden wegens te gevaarlijk, zeker in groep. De Moskes kan je wat dat betreft toch wel met de Koppenberg vergelijken.

Even eea opgezocht, de RVV is op 5 april 2009 (dus toertocht op 4/4 zeker ?), dus ik stel voor deze forumtocht op 29 MAART 2009 te houden.

Deelnemerslijst :

Wie gaat ook de uitdaging aan ?

PS wie kan de titel van het forum aanpassen : Forumrit Belgie/Brabant 29/4

Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 20 sep 2008 22:00

Ik ga er ook bij zijn, en mijn inmiddels 'schaduw' lijkt me ook mee te gaan:

Deelnemerslijst:
Rocketboy
GastheerG
Lancev7
Underworld

-robin-
Forum-lid

-robin- 20 sep 2008 22:16

Vermits ik vlakbij woon, en het topic in die periode de nodige kicks krijgt zodat het wat meer in het oog springt, zou het wel kunnen dat ik een aantal km's kom meebollen.
Vraag mij wel af wat die kasseistroken zijn waar Rocketboy het over heeft. Ik ken er een paar lange in de buurt van de Smeysberg en de Moskesstraat, maar die zijn echt een aanslag op het materiaal (zijn gewoon PR-waardig volgens mij). Of dat dat nu zoveel forumleden gaat trekken ... Zelfs met de MTB wil ik daar niet teveel op rijden

Oh ja, mss nog een tip. Je kan de Smeysberg wel nemen, maar wat ik persoonlijk nog een stuk zwaarder vind is een straat verder (verder richting Leuven, niet richting Overijse), waar je dezelfde helling op moet als de Smeysberg. Alleen kom je iets verder op de helling uit, heb je geen mooie aanloop en is het steile stuk volgens mij minstens even steil, als het zelfs niet steiler is, dan het steile stuk op de Smeysberg

Maar post anders tegen dan nog eens een gedetailleerdere routebeschrijving, en mss kan ik nog wel wat plaatsen bedenken die ook de moeite zijn om erin te steken :-)

marz
Forum-lid

marz 20 sep 2008 22:19

Ondanks de vorige post zal ik er ook wel bij zijn.
Altijd wel mooi iets extremer.

Dus bij deze:

Deelnemerslijst:
Rocketboy
GastheerG
Lancev7
Underworld
MarZ
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

underworld
Forum-lid

underworld 21 sep 2008 01:58

[quote="lancev7"]Ik ga er ook bij zijn, en mijn inmiddels 'schaduw' lijkt me ook mee te gaan:[/quote]

Natuurlijk gaat jouw 'schaduw' mee (als het hem uit komt)
Cube Aerial / Cube XMS / Cube SL Road race

bigm
Forum-lid

bigm 21 sep 2008 11:23

[quote="Rocketboy"]

dus ik stel voor deze forumtocht op 29 MAART 2009????? te houden.

Deelnemerslijst :

Wie gaat ook de uitdaging aan ?

PS wie kan de titel van het forum aanpassen : Forumrit Belgie/Brabant 29/4?????

[/quote]

ik heb topic titel op 29/4 gezet ,als het maart moet worden hoor ik het wel of je moet zelf even de maand aanpassen

:)

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 21 sep 2008 12:02

[quote="MarZ"]Ondanks de vorige post zal ik er ook wel bij zijn.
Altijd wel mooi iets extremer.

Dus bij deze:

Deelnemerslijst:
Rocketboy
GastheerG
Lancev7
Underworld
MarZ
de zwarten
[/quote]
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

kool486
Forum-lid

kool486 21 sep 2008 13:47

hier in het hoge Noorden is maart de 3e maand, ook in 2009.
zou het dan niet 29-3 moeten zijn??
Funny the way it is

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 21 sep 2008 14:43

Op 29 maart doe ik mee! 29 april valt op een woensdag..

Plaats reactie