Alles over vakanties op én met de fiets

Klimmen-Banneux-Klimmen 2011

jamin
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 jan 2005 22:22

jamin 19 apr 2011 22:59

GEZOCHT:
1x startbewijs voor KBK
Graag reageren via PM

hvdh
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 apr 2011 21:47

hvdh 20 apr 2011 22:22

Mocht er er iemand nog een startbewijs over hebben, ik hou me aanbevolen.

gr.Hans

njm
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mar 2008 13:35

njm 21 apr 2011 00:17

iemand in de omgeving waalwijk die intresse heeft, heb nog een startplaats over kan eventueel meerijden.
GRT Nico

jeroenbiemans
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mar 2010 15:35

jeroenbiemans 21 apr 2011 22:33

Ik lees net in de nieuwsbrief dat door wegwerkzaamheden en de additionele afspraken met de gemeente Voeren de route wat is gewijzigd en dat daardoor het aantal km's wat hoger wordt, maar het aantal hoogtemeters minder. Omdat ik zie dat voor zowel KBK als KbK het aantal HMs met ongeveer 200 is verminderd gok ik dat La Heydt misschien wel komt te vervallen, weet iemand hier of dat correct is ?

Wordt mijn eerste keer, dus alle kennis over het parcours is meegenomen !

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 23 apr 2011 10:19

Nieuwsbrief nummer 3

Beste deelnemers van KBK2011,

Vrijdag middag 14.30 uur een telefoontje van het hoofd van het politiedistrict Herve: namens
de burgemeesters van Herve en Aubel wordt ons medegedeeld dat we KBK2011 niet door
hun gemeenten mogen laten lopen. Dit betekent o.a. geen Bolland, geen Olne, geen José,
geen Herve, geen Julemont en geen Aubel. Maanden voorbereiding en om 1 voor 12 zo'n
pertinent negatief bericht.

Vrijdag avond spoedberaad met de organiserende groep van ons evenement. We hebben
besloten ons niet uit het veld te laten slaan en ons alle moeite te gaan getroosten om jullie
toch een mooie fietsdag te bezorgen.

Nacht van vrijdag op zaterdag. De route beschrijving van ons alternatief komt via email
binnen. Een mooie variant op Klimmen-Blegny-Klimmen met vanuit Blegny een interessante
lus weer naar Blegny en dan terug naar Klimmen. Ongeveer 120 km voor de lange versie, de
korte versie is 90 km gebleven. Helaas moeten we wat in hoogtemeters inleveren. De
energiepakketten worden op één punt voor zowel de lange als de korte versie uitgereikt.
Verder zal op de terugweg naar Klimmen een drankpost worden ingericht.
En dan nu zaterdag volop aan het werk om alles weer rond te krijgen. Een uitdagende klus
die we voor jullie gaan klaren. Tenslotte zijn we wat aan onze vele vaste deelnemers
verplicht!

Uiteraard is hier het laatste woord nog niet over gesproken. Binnen nu en enkele weken
zullen jullie van ons vernemen welke stappen we gaan ondernemen om nooit meer zo voor
het blok te worden gezet.

Namens de organisatie en vrijwilligers van KBK2011
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39664
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 apr 2011 11:37

Ook al in een ander topic geschreven. Wat een minne rotstreek van die belgen.
Zo op de allerlaatste minuut je toestemming intrekken. Helaas kun je er werkelijk niets tegen beginnen, niet eens je frustratie uiten tegen die stakkers.
Less is bore

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 23 apr 2011 12:04

[quote="Daniel1975"]Ook al in een ander topic geschreven. Wat een minne rotstreek van die belgen.
Zo op de allerlaatste minuut je toestemming intrekken. Helaas kun je er werkelijk niets tegen beginnen, niet eens je frustratie uiten tegen die stakkers.[/quote]

Ofschoon ik best begrip voor de maatregel kan hebben is het wel uiterst onfatsoenlijk om dit op zo'n laat tijdstip te doen. Dat riekt naar opzet.

joopi
Forum-lid
Berichten: 595
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:33
Locatie: 020

joopi 23 apr 2011 12:49

Riekt naar opzet? Compleet doorgestoken kaart zal je bedoelen! Als je op vrijdagmiddag opbelt om de boel op te blazen dan doe je het erom. Laten we vooral medelijden hebben met die zielige lokale bestuurdertjes die er maanden op zitten te spinnen hoe zie die Ollanders een loer kunnen draaien. Heren, doe wat met je leven. En chapeau voor de mensen van WTC Klimmen dat ze zich niet laten kisten.

pinag
Forum-lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:35

pinag 23 apr 2011 13:18

wat een misselijke actie.
Ik hou van Triple.

davekuh
Forum-lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 mei 2009 20:15
Locatie: Gulpen

davekuh 23 apr 2011 14:05

Bahbah wat n eikels. Dit is echt niet te bevatten. Had me zo verheugd om naar Banneux te fietsen.
Ik ben benieuwd wat t alternatief word. Denk dat ze via mortier gaan. Dat wtc klimmen maar actie onderneemt.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1833
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 23 apr 2011 14:29

Ik ben ook kwaad, moest het van me afschrijven en heb de organiserende vereniging WTC Klimmen het volgende mailtje gestuurd:


Hallo,

Waar ik ontzettend van baal is dat de gemeentes in de Voerstreek flink de zaken aan het vergallen zijn.
Nu lees ik via de nieuwsbrief van jullie dat jullie gisterenmiddag een bericht kregen dat je met de tocht zondag ineens niet door bepaalde gemeentes mogen fietsen.
Dit moet verschrikkelijk zijn voor jullie vereniging.
Dat kan je toch niet maken, een flink deel van het jaar bezig zijn met het organiseren van zo’n tocht en dan zowat daags van tevoren zo’n verschrikkelijke mededeling sturen.
Nog even en het gaat niet alleen tussen de Walen en Vlamingen maar ook nog tussen de Nederlanders.
Ik vind het verschrikkelijk en ben behoorlijk kwaad en dan zit ik nog eens niet in die organiserende verenigingen.
En ik ben op boos op de deelnemers die zorgen dat ze die vergunningen niet meer afgeven.
Dat zijn de mensen die door rood fietsen, alles op straat gooien, vijf man langs elkaar fietsen, wegen blokkeren enz.
Op forums ben ik ook al bezig met mensen te waarschuwen over dit soort zaken.
De goede moeten het altijd besnieten met de kwade.
Dat zie je wel weer.
Ik vrees het ergste voor de toekomstige toertochten richting België.

Ik wil jullie complimenteren dat jullie toch nog een alternatieve route in elkaar hebben geknutseld.
Waarschijnlijk zijn jullie tot diep in de nacht doorgegaan en dan vandaag ook nog de pijlen aanbrengen op onbekende stukken.
Dit moet een hele klus zijn.
Zelf zet ik bij onze groep ook de routes uit, dus ik kan me er wel iets bij voor stellen.
Een pluimpje voor alle medewerkers, geef het maar door.

Heel veel succes.
Bikers are not alone

hero
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 14 jun 2007 15:17

hero 23 apr 2011 15:31

De Belgen zakken steeds verder weg. Iets dergelijks ook meegemaakt een keer tijdens L-B-L en de SRC. Ik kan me idd niet aan de indruk onttrekken dat weer een potje Ollandertje-pesten wordt gespeeld. Erg onvolwassen en dit doet de Belgen zelf geen goed.

Plaats reactie