Hoe te beschermen tegen gespuis als je alleen op de fiets zit.
[quote="ZorroI"]
Hoi,
Gaan we weer
Vrouwen zeggen iets maar bedoelen weer wat anders klaarblijkelijk.
[/quote]
Lastig, he...![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
[quote="ZorroI"]
Moet ik in ene ironie in vrouwelijke post gaan interpreteren. Het moet niet gekker worden
Nog iets wat eraan zit te komen?
Mvg, Zorro
[/quote]
Alleen mijn vette glimlach als ik je post lees...
)
Hoi,
Gaan we weer
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
[/quote]
Lastig, he...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
[quote="ZorroI"]
Moet ik in ene ironie in vrouwelijke post gaan interpreteren. Het moet niet gekker worden
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mvg, Zorro
[/quote]
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
[quote="GastheerG"]@Zorro: vrouwen zijn toch de leukste wezen op aarde. Vooral omdat ze anders zijn dan wij. Hun complexiteit houdt je ook weg van oppervlakkigheid.
[/quote]
He ja natuurlijk en ik houd wel van een beetje opjutten en plagen. Volgende keer zet ik er wel tig
en
:) bij.
[quote="ever"][quote="ZorroI"]
Hoi,
Gaan we weer
Vrouwen zeggen iets maar bedoelen weer wat anders klaarblijkelijk.
[/quote]
Lastig, he...![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Valt wel mee. Overdrijven is ook een vak en laat ik er nou een meester in zijn
[quote="ZorroI"]
Mvg, Zorro
[/quote]
)[/quote]
:D:D OK, back on topic Zorro!!
[/quote]
He ja natuurlijk en ik houd wel van een beetje opjutten en plagen. Volgende keer zet ik er wel tig
[quote="ever"][quote="ZorroI"]
Hoi,
Gaan we weer
[/quote]
Lastig, he...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Valt wel mee. Overdrijven is ook een vak en laat ik er nou een meester in zijn
[quote="ZorroI"]
Mvg, Zorro
[/quote]
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ik heb eens onofficieel de tip van een agent gehad een klein busje haarlak te begruiken. schijnt ook wel vervelend te zijn om in je ogen te krijgen. en dat is niet strafbaar. vlak voor de zomervakantie zijn er overal van die handige kleine busjes te koop. denk zelf dat als je iets bij je hebt je dat ook uitstraalt en dat voorkomt al. hij ga ook de tip van een knijpcitroentje. dat bijt beter maar je moet wel weer meer mikken dan bij een spuitbus.
wie weet heb je er wat aan.
wie weet heb je er wat aan.
laura
[quote="arual"]ik heb eens onofficieel de tip van een agent gehad een klein busje haarlak te begruiken. [/quote]
Ik hoop dat die agent inmiddels op non-actief is. Natuurlijk mag je iemand geen schade toebrengen, waarmee dan ook.
We zijn erg goed in elkaar onveiligheid aanpraten. Als je begint met wapens e.d. is het hek van de dam en dat jou daarna iets ergers overkomt alleen maar groter. De kans dat je op je eigen spuitbus valt en je ribben breken als gevolg van een val is groter dan dat je iets overkomt als je langs een stel pubers rijdt.
Als je je onveilig voelt zit er idd maar een ding op en dat is - zoals iemand anders al zei - niet alleen fietsen.
Ik hoop dat die agent inmiddels op non-actief is. Natuurlijk mag je iemand geen schade toebrengen, waarmee dan ook.
We zijn erg goed in elkaar onveiligheid aanpraten. Als je begint met wapens e.d. is het hek van de dam en dat jou daarna iets ergers overkomt alleen maar groter. De kans dat je op je eigen spuitbus valt en je ribben breken als gevolg van een val is groter dan dat je iets overkomt als je langs een stel pubers rijdt.
Als je je onveilig voelt zit er idd maar een ding op en dat is - zoals iemand anders al zei - niet alleen fietsen.
-
- Forum-lid
je zegt "helaas" maar waarom rijdt je er dan mee? En wat neem je dan mee?
Ik is jou ooit iets overkomen dat je het nodig had? En je het niet bij je had en als gevolg daarvan er dus iets ernstigs is gebeurd? Waar fiets jij?
Ik is jou ooit iets overkomen dat je het nodig had? En je het niet bij je had en als gevolg daarvan er dus iets ernstigs is gebeurd? Waar fiets jij?
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
-
- Forum-lid
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het vervelend om te horen dat jij en je vrouw iets is ovekomen ....
Ik vroeg het, omdat ik helemaal niet overtuigd ben dat het dragen van een wapen ook maar op enige manier bijdraagt aan de daadwerkelijek veiligheid... En als je dan zegt helaas, dan ben je kennelijk tot de conclusie gekomen dat het dragen van een wapen noodzakelijk kwaad is geworden.. en dan ben ik eigenlijk benieuwd om te horen hoe het dragen van een wapen je dus had kunnen helpen.
Draag je het wapen, om jezelf minder angstig te maken, of draag je het omdat je meent dat je er daadwerkelijk iets mee kan?
Ik vroeg het, omdat ik helemaal niet overtuigd ben dat het dragen van een wapen ook maar op enige manier bijdraagt aan de daadwerkelijek veiligheid... En als je dan zegt helaas, dan ben je kennelijk tot de conclusie gekomen dat het dragen van een wapen noodzakelijk kwaad is geworden.. en dan ben ik eigenlijk benieuwd om te horen hoe het dragen van een wapen je dus had kunnen helpen.
Draag je het wapen, om jezelf minder angstig te maken, of draag je het omdat je meent dat je er daadwerkelijk iets mee kan?
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
[quote="gast"]We zijn erg goed in elkaar onveiligheid aanpraten. (..)
Als je je onveilig voelt zit er idd maar een ding op en dat is - zoals iemand anders al zei - niet alleen fietsen.[/quote]
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het dragen van wapens of zaken die daar voor doorgaan is GEEN oplossing. Neem de Veësvania (door sommingen wel Amerika genoemt, maar dan doe je veel landen te kort): zoveel meer wapens, zoveel doden.
Ik ben zelf eens tijdens het geven schaaktraining (u leest het goed), neergeslagen door een dronken vader. Laat ik duidelijk zijn, da's niet tof, maar hij viel me van achteren aan, dus zelfs als ik wapen zou hebben gedragen, had ik me niet kunnen verdedigen.
Het lullig maar waar: je kan het niet voorkomen. Als de man in kwestie een mes bij zich had gehad en bedacht had dat te moeten gebruiken, had ik dit misschien niet eens meer kunnen typen.
Toch blijft fietsen zelf veel gevaarlijker. Ik ben niet bang op de weg (zelfs niet op de baan
) dus zeker niet voor willekeurige maloten die me iets aan zouden kunnen doen.
Ik hoop dat meer mensen deze redenatie hanteren, daar wordt de wereld namelijk veiliger van.
Als je je onveilig voelt zit er idd maar een ding op en dat is - zoals iemand anders al zei - niet alleen fietsen.[/quote]
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het dragen van wapens of zaken die daar voor doorgaan is GEEN oplossing. Neem de Veësvania (door sommingen wel Amerika genoemt, maar dan doe je veel landen te kort): zoveel meer wapens, zoveel doden.
Ik ben zelf eens tijdens het geven schaaktraining (u leest het goed), neergeslagen door een dronken vader. Laat ik duidelijk zijn, da's niet tof, maar hij viel me van achteren aan, dus zelfs als ik wapen zou hebben gedragen, had ik me niet kunnen verdedigen.
Het lullig maar waar: je kan het niet voorkomen. Als de man in kwestie een mes bij zich had gehad en bedacht had dat te moeten gebruiken, had ik dit misschien niet eens meer kunnen typen.
Toch blijft fietsen zelf veel gevaarlijker. Ik ben niet bang op de weg (zelfs niet op de baan
Ik hoop dat meer mensen deze redenatie hanteren, daar wordt de wereld namelijk veiliger van.