Pagina 5 van 8

Geplaatst: 08 nov 2009 20:34
door rob74
vaste klant is wat overdreven. Ik heb er mij laatste Fiets (Stevens) gekocht en als daar iets mee is, ga ik ook terug naar hun. Ze verlenen goede service. Ze hebben de pedalen netjes vervangen maar ook hun best gedaan voor het FSA crankstel. Ook daar heb ik een nieuwe versie van gekregen na gedoe met het eerste exemplaar

Geplaatst: 08 nov 2009 22:59
door bikefun007
neen!!!!!

Geplaatst: 11 nov 2009 01:01
door giosbeast
Vandaag langsgeweest bij Presto in Oostzaan. In een woord: verhelderend!

Koert en Loek vervingen zonder vragen direct de asjes. Geen gezeur maar direct een oplossing. Aan mij hebben ze er in de toekomst een klant bij.

Dikke pluim voor Preston in Oostzaan. Een zaak met hart voor fietsers!

(mag een concullega uit de lijst, net onder Utrecht nog een puntje aan zuigen)

Geplaatst: 11 nov 2009 11:00
door ekki
En zo hoort het ook !!! Serviceaanbod maakt nog steeds een groot deel uit van mijn beslissingen. Een oud buurman van mij is opticien en leverde zelfs service (schroefjes, uitgevallen glazen enz.) aan zijn ex-klanten die nu bij Specsavers, Hans Anders e.d. klant waren, vaak ook nog buiten sluitingstijd. Gevolg: de volgende brillen kochten ze weer bij hem.....

Nu weer ff on-topic....Omdat de body van mijn afgebroken pedaal enorm beschadigd was stuurt de importeur morgen een paar volledig nieuwe pedalen op. Tot nu toe chapeau voor de afhandeling qua snelheid e.d.

Groeten,
Eric

Geplaatst: 11 nov 2009 11:30
door rob74
met de service is idd weinig mis.
importeur stelt zich coulant op en fietsenmakers werken goed mee

wat minder is in deze zaak is de hoeveelheid 'reclame' die Look heeft gemaakt voor deze zaak. Een iets grotere advertentie in Fiets en/of andere tijdschriften was op zijn plaats geweest. Of heb ik hier gewoon volslagen overheen gelezen?

Geplaatst: 11 nov 2009 12:45
door giosbeast
Volgens mij is er niemand geweest die iets gezien heeft. Mischien dat redactie Fiets kan vertellen of er bij hen geadverteerd is?

Geplaatst: 19 nov 2009 13:27
door six13freak
Ik heb mijn pedalen ingeleverd bij Bikestudio in Zwolle. Ik was er nog nooit geweest, maar ze hebben m.i. een perfecte service verleend door zonder morren de assen snel te vervangen. Heb er gelijk maar een paar overschoenen gekocht en zal er zeker eens vaker terugkomen.

Geplaatst: 19 nov 2009 19:21
door ekki
Ik heb eergisteren uit België de vervangende Look Classic pedalen binnengekregen. Geen klachten dus over de afhandeling. Productiedatum 08-09.

Groeten,
Eric

Geplaatst: 26 nov 2009 00:53
door dirber
Vandaag even langs geweest bij Mantel in Arnhem.
Assen zijn meteen zonder vragen en zonder kosten vervangen.
Volgens monteur was de aktie vorig jaar al bekend gemaakt.
Even rondgesnuffeld en meteen ook maar een nieuwe ketting voor het nieuwe seizoen gekocht.

Geplaatst: 09 dec 2009 20:39
door Le Grimpeur
Heb zelf twee fietsen met Look Keo's die aan de recall-criteria voldeden. Bij twee verschillende nederlandse FM's (beide racespecialisten) aangeschaft. Even bij één van die FM's, die het dichtst bij mijn woonplaats is gevestigd, geïnformeerd: er was hem niets van bekend. De andere zit een eind bij mij uit de buurt, dus even mijn licht opgestoken bij een collega van nummer 1, daar in de buurt. Daar was men op de hoogte van de recall, doch omdat ik daar de pedalen niet gekocht had, kon men niets voor mij doen. Wie heeft de pedaalassen wel keurig voor mij vervangen? RoseVersand in Bocholt! Ben er wel twee keer heen geweest, want de eerste keer had men nog slechts één setje assen (ik had natuurlijk eerst moeten bellen, maar och, in Bocholt kun je ook gezellig shoppen!). En geen vragen over of ik ze daar wel gekocht had. Fietste toch een stuk rustiger afgelopen zomer over al die cols! Wel vreemd dat er in Nederland niet wat breder op gewezen is dat er problemen met die series Keo's waren!

Geplaatst: 29 mar 2010 23:13
door antoni
Weet iemand of de omruil actie nog steeds geld?
Zelf ben ik vanwege een hardnekkige blessure ruim een jaar uit de roulatie geweest en zie daarom pas nu net dat ik ook assen zal moet laten vervangen.

Iemand ervaring met het vervangen bij Hopmans?

Geplaatst: 30 mar 2010 20:12
door lancev7
Geen idee, maar stuur eens een mailtje naar de importeur van Look, die kunnen het je vast vertellen.