Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
fietsenverveeltnooit
- Forum-lid
fietsenverveeltnooit
10 sep 2008 17:51
GastheerG schreef:Klote. Zijn nare dingen. Wens hem veel wijsheid de komende tijd.
Blijf het toch een toffe gast vinden die ons veel wielersportgenot gebracht heeft en ik zou het heel erg vinden als hij na zijn carrière op alle fronten weg zou zakken.
Zondag wellicht al een mooie afleiding voor hem!
Ben het helemaal met je eens, GastheerG.
Michael is een té toffe gozer om in de put te zitten. Ik geniet meest van hem als ik hem zie lachen en met een rake opmerking mij een lach om mijn gezicht tovert. Hoop dat, als hij zich neergelegd heeft bij zijn rol buiten de Rabobank Wielerploeg organisatie, hij zijn rust vindt om zijn relatie weer nieuw leven in te blazen. Onwijs veel succes, Michael, vooral privé!
-
edwin01
- Forum-lid
edwin01
10 sep 2008 18:19
Iedereen zal wel zijn nukken hebben, Michael Boogerd incluis, maar wat een zure reactie zeg...... Ik 'ken' Boogie als een toffe gast....
-
sluit
- Forum-lid
sluit
10 sep 2008 18:43
wielerplaza.nl schreef:GastheerG, ik ben het op veel fronten met je eens, maar die Boogerd is een echte onvervalste "nagemaakte peenvogel"...
Laat hem ook maar eens de deksel op zijn neus krijgen van het echte leven. Jarenlang is hij door alles en iedereen als God behandeld (inclusief door Nerena).
Maar nu zal er door iedereen wat meer van hem verwacht worden wat van ieder normaal mens normaal is (boodschappen doen, wat in huis doen, 'niet-pakken' etc.)
En tja, die omschakeling kan meneer niet maken natuurlijk.
By the way: dat Rabo hem niet meer bood dan ze gedaan hebben, heeft echt wel een reden. In het normale leven hebben mensen geen boodschap aan blaaskaken...
Typisch Nederlandse reactie. Iemand is goed, steekt zijn hoofd boven het maaiveld uit en hoppa, deraf met die kop. Want wat Joost van de overkant overkomt, dient een bekendheid ook maar te ondergaan...
Met je reactie pas je prima in het rijtje der Telegraaf-reageerders. Die denken ook altijd en overal precies te weten wat er aan de hand is.
Gelukkig komen deze, van simpelheid overlopende, reacties op dit forum maar zelden voor.
-
specliffeddes
- Forum-lid
specliffeddes
10 sep 2008 18:56
Hier dan toch! De dominee zelf, niet zijn zoon.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
10 sep 2008 19:13
@wielerplaza.nl
Nou ik kan vaak kort door de bocht gaan maar zoals jij dat doet dan moet je altijd wel erg vroeg thuis zijn.
Dat is niet meer kort door de bocht gaan wat jij doet maar complete woonwijken afsnijden.
Je hoeft ook niet die denigrerende opmerking 'meneer' te maken.
Zo te horen ben je kind aan huis bij de Familie Boogerd.
Kijk, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik Armstrong
als persoon niet mag maar hem wel degelijk als een zeer groot wielerenner/sporter zie (Merkcx blijft #1
maar om dan ook nog eens alle andere zooi over zijn hoofd uit te storten dat zou me wat te ver gaan en staat ook los van zijn atletische vermogens.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
simic
- Forum-lid
simic
10 sep 2008 19:32
@wielerplaza.nl
Idd, je gaat wel heel erg kort door de bocht.
Ik vind dat Boogerd veel voor de Nederlandse wielersport (heeft) betekend.
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
10 sep 2008 19:56
wielerplaza.nl schreef:GastheerG, ik ben het op veel fronten met je eens, maar die Boogerd is een echte onvervalste "nagemaakte peenvogel"...
Laat hem ook maar eens de deksel op zijn neus krijgen van het echte leven. Jarenlang is hij door alles en iedereen als God behandeld (inclusief door Nerena).
Maar nu zal er door iedereen wat meer van hem verwacht worden wat van ieder normaal mens normaal is (boodschappen doen, wat in huis doen, 'niet-pakken' etc.)
En tja, die omschakeling kan meneer niet maken natuurlijk.
By the way: dat Rabo hem niet meer bood dan ze gedaan hebben, heeft echt wel een reden. In het normale leven hebben mensen geen boodschap aan blaaskaken...
Geen idee wat een "nagemaakte peenvogel" is, maar nu zeik je toch wel één van mijn grootste wielerhelden af! Met een palmares als dat van Boogerd heb je wel recht op een beetje onvervalste heldenverering toch?
Rabobank heeft voor mij behoorlijk afgedaan na het afstoten van Boogerd en Dekker. De hele tactiek (mn in de Tour natuurlijk) afstemmen op grijze muis Menchov maakt het eea er ook niet aantrekkelijker op.
Maar aan je reactie te lezen ben jij natuurlijk juist fan van de Menchovs en Evansen van het peleton...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
dc
- Forum-lid
dc
11 sep 2008 00:11
53x11 schreef:
Maar aan je reactie te lezen ben jij natuurlijk juist fan van de Menchovs en Evansen van het peleton...
Dit blijft me steken. Ik ben geen Menchov of Rabo fan, maar Menchov is dus
wel een aanvaller. Het lukt niet altijd, maar elke ronde die hij rijdt valt hij aan en niet éénmaal. Daarnaast heeft hij een bak karakter en bijtvermogen, bovendien neemt hij de verantwoording om te sleuren als het moet. Ja het is zeker in interviews een saaie pief en hij mist waarschijnlijk de klasse om de TdF te winnen, maar laten we wel bij de feiten blijven. Menchov is absoluut geen zuiger.
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
11 sep 2008 00:30
Ik denk dat Boogerd binnenkort wel een uitnodiging van Vacansoleil kan verwachten. Voor zo'n nieuwe wielerploeg is hij natuurlijk hartstikke interessant. Hij kan jonge renners een heleboel leren en bovendien fungeren als uithangbord voor de ploeg. Misschien zels samen met zijn maatje Thomas Dekker?
-
sluit
- Forum-lid
sluit
11 sep 2008 00:34
Hij heeft het over een "goed aanbod" en dat aanbod gaat ie hoogstens uit Rusland krijgen..
Overigens zie ik Boogerd eerder terug in het hockey. Maar dat geheel terzijde.