Iets met "seksfilm" en "karretje in de poep rijden"
Of Zijkstra die begint over de "prachtige grotten die hier in de omgeving zijn" en vervolgens een frontaal shot uit een seksfilm.
Mart Smeets
*denkt smullend aan het resultaat wat-het-kan-worden van 1 van zijn posts*
ik denk dat ik toeschouwer wil zijn langs de lijn en dan ga meerennen met de renners, met een beetje mazzel nog val, met mijn veter in de spaken blijf hangen en afwacht wat er dan wordt geroepen... of dat het wederom "WAT Gebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuurt er?????????????? " wordt....
ik denk dat ik toeschouwer wil zijn langs de lijn en dan ga meerennen met de renners, met een beetje mazzel nog val, met mijn veter in de spaken blijf hangen en afwacht wat er dan wordt geroepen... of dat het wederom "WAT Gebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuurt er?????????????? " wordt....
Greetz
Ik wil ook wel voor Zijkstra spelen, al kan ik Wuyts aanzienlijk beter nadoen.
Zijkstra: "en mag je dan stellen, Maarten, dat we hier te maken hebben met een open tour?"
Als ik dat hoor dan komt het stoom me weer uit de oren! Ducrot is al heel erg, Zijkstra gaat nog 3 stappen verder
Zijkstra: "en mag je dan stellen, Maarten, dat we hier te maken hebben met een open tour?"
Als ik dat hoor dan komt het stoom me weer uit de oren! Ducrot is al heel erg, Zijkstra gaat nog 3 stappen verder
Als ik ooit als Zabel in volle sprint uit mijn pedaal schiet en met mijn edele delen keihard op mijn bovenbuis knal, dan kan ik misschien wel de rol van Hans Declercq opnemen. In afwachting wil ik - als historicus - wel een Wuyts-boompje opzetten over de historische bezienswaardigheden in de omgeving.
Het plan krijgt vorm, jongens!
Het plan krijgt vorm, jongens!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Zoiets als "als je je op je bovenbuis klapt doet dat natuurlijk pijn", maar dan met een piepstemmetje en een West-Vlaams accent ?
Om José de Cauwer na te doen hoef je niks te kunnen, maar alleen maar te zeggen wat je ziet.
"Dat zijn dan de mannen van Rabobank die zich daar op kop hebben gezet".
Om José de Cauwer na te doen hoef je niks te kunnen, maar alleen maar te zeggen wat je ziet.
"Dat zijn dan de mannen van Rabobank die zich daar op kop hebben gezet".