Beginner met een verhaal...zoekt raad/tips/advies
Dat gaat helemaal goed komen. vandaag een mega-pakket wielerkleding gekregen van mijn kameraad. Die werkt voor een bedrijf die een regionaal wielerteam sponsoren en die had wat setjes over: 2 shirts korte mouw, 2 shirts lange mouw, jasje, regenjack, lange broek zonder zeem, korte broek met zeem, 2 windstopper-ondershirts, 4 paar fietssokjes. Mijn schoenen komen komende week...dus kan er tegenaan
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
-
- Forum-lid
Mooie fiets! Veel plezier.
Gisteren lekker training gedaan...35 kilometer gefietst...mn eerste op een racefiets...ever Beviel me heerlijk. Gemiddeld 25,2 gereden.
Komende zondag ga ik voor het eerst met de TWC mee....rondje Dessel (B), 80 km.
Vrijdagavond met de TWC de nieuwe clubkleding voorgepast, met passets. Krijgen nieuwe kleding...erg fraai!!
Komende zondag ga ik voor het eerst met de TWC mee....rondje Dessel (B), 80 km.
Vrijdagavond met de TWC de nieuwe clubkleding voorgepast, met passets. Krijgen nieuwe kleding...erg fraai!!
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Heb je topic uit interesse doorgelezen. Tis een mooi feelgood verhaal geworden:). Veel plezier met je nieuwe fiets en het daadwerkelijke fietsen. Goed ook dat je je hebt aangesloten bij een vereniging. Dat zorgt voor gezelligheid en een stimulans.
Dat is ook exact de reden dat ik het gedaan heb....gezelligheid, stimulans, en "stok achter de deur".
Hardlopen was een passie en heb vreselijk gebaald dat dat afgelopen was....maar ik voel me superhappy dat ik nu kan fietsen
Hardlopen was een passie en heb vreselijk gebaald dat dat afgelopen was....maar ik voel me superhappy dat ik nu kan fietsen
Vandaag met de TWC een heerlijke training gedaan van 80,35 km. M'n eerste tocht van eend ergelijke afstNd....en het is me goed bevallen, heerlijk gefietst!
Max. snelheid was 36,3 en mn gemiddelde snelheid, over die 80 km. was 26,5. Voor jullie wielrenners natuurlijk peanuts....maar ik ben best een beetje trots
Max. snelheid was 36,3 en mn gemiddelde snelheid, over die 80 km. was 26,5. Voor jullie wielrenners natuurlijk peanuts....maar ik ben best een beetje trots
Dank je...
Als de zomertijd straks begint, ga ik op dinsdag- en donderdagavond ook trainen. Vandaag een andere helm gekocht, de helm die ik had zat niet lekker (was een goedkoop ding van de FM).
Giro Ionos
Als de zomertijd straks begint, ga ik op dinsdag- en donderdagavond ook trainen. Vandaag een andere helm gekocht, de helm die ik had zat niet lekker (was een goedkoop ding van de FM).
Giro Ionos