Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
Ik heb 'm meegenomen naar de hotelkamer, maar je kunt 'm ook stallen bij Freemotion zonder extra kosten.
Bedankt Havana, Fred, Frenkie en AMClassic-fan, heb het een en ander in de Garmin gezet en nog wat gemaakt. Vertrek vrijdagochtend vroeg naar Playa del Ingles. Ook al rijden we met een groep met volgwagen en waarschijnlijk een 'vast' programma ben ik wel benieuwd naar jullie weggetjes en nog meer naar mijn benen tijdens een hele week fietsen. Heb nog wel even een vraagje. Ik zie in jullie routes zelden het rondje (en/of achtje) bij Tejada, Roque Nublo en El Vinco, is dat rondje een waardevolle toevoeging aan de routes vanuit Playa del Ingles of wordt dat echt te veel?
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Dat kan zeker, maar het is inderdaad weer een stukje extra. Zeker als je 5 dagen fietst moet je niet elke dag 3000 hm gaan fietsen, want dat houd je niet vol.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ik heb wel een redelijk aantal wegen daar gereden, maar misschien niet het achtje zoals je aangeeft.benvdv schreef: Ik zie in jullie routes zelden het rondje (en/of achtje) bij Tejada, Roque Nublo en El Vinco, is dat rondje een waardevolle toevoeging aan de routes vanuit Playa del Ingles of wordt dat echt te veel?
Super mooi gedeelte, maar heeft 1 nadeel: Duurt best even voor je er bent...............
Benieuwd naar je ervaringen.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- razenderoeland
- Forum-lid
Toevallig om 5.40 vertrek? Die vlucht ga ik ook nemen en dan lekker 4 a 5 tochtjes de bergen in.benvdv schreef: Vertrek vrijdagochtend vroeg naar Playa del Ingles.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Ik weet niet hoe je aan deze info komt, maar dit is 100% onwaar.janescott schreef:bestaat freemotion niet meer??
Laatst gewijzigd door havana op 13 jan 2012 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, nou, er stelt iemand een vraag. Een vraag stellen betekent niet dat het al zo is, hoor. Als iemand stellig beweert dat Freemotion niet meer bestaat, heb je een punt. Dit vind ik persoonlijk beetje overdreven.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Misschien is het inderdaad overdreven. Heb mijn post aangepast. Feit blijft dat het onzin is.