Wat is jullie (fiets)vakantiebestemming 2009?
-
- Forum-lid
[quote="Oyah"][quote="53x11"][quote="Daniel1975"]Staat bij ons ook op het programma, met als verschil dat de MV een must do is ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Waar zitten jullie in de Provence?
[/quote]
Camping Les Verguettes als ik me niet vergis
[/quote]
Goeie keus,
[img=http://img129.imageshack.us/img129/5452/p8080143ta1.jpg]
want dan is dit het uitzicht voor de camping en...
[img=http://img129.imageshack.us/img129/5954/p8080141gz1.jpg]
voor je 't weet ben je onderweg, in de 2008 versie!
[img=http://img129.imageshack.us/img129/2158/p8080134cp5.jpg]
"N'est pas fou qui monte au Ventoux, mais est bien fou qui y retourne."
"Je bent niet gek als je de Ventoux beklimt, maar gestoord als je het nog eens doet."
(Provençaals gezegde, van: www.dekaleberg.nl)
[/quote]
Dat uitzicht van voor de camping heb je ook als je bij t zwembad ligt. Das wel erg lekker ik ben der voor t laast ongeveer 12 jaar geleden op die camping geweest. Daarna zijn we verkast naar de camping municipal bevalt ook prima. zit aan de andere kant van t dorp aan t begin van de corge naar soult
heeft hier iemand ook nog een paar leuke adressen en tips voor de Pyreneeën. . ik geloof dat het fietsen daar ook erg fijn is. Dit weekend weer gemerkt hoe steiler het wordt hoe makkelijker ik klim, dus erg benieuwt geworden hoe het is als je langer moet klimmen met steile percentages over langere afstanden.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Waar zitten jullie in de Provence?
[/quote]
Camping Les Verguettes als ik me niet vergis
[/quote]
Goeie keus,
[img=http://img129.imageshack.us/img129/5452/p8080143ta1.jpg]
want dan is dit het uitzicht voor de camping en...
[img=http://img129.imageshack.us/img129/5954/p8080141gz1.jpg]
voor je 't weet ben je onderweg, in de 2008 versie!
[img=http://img129.imageshack.us/img129/2158/p8080134cp5.jpg]
"N'est pas fou qui monte au Ventoux, mais est bien fou qui y retourne."
"Je bent niet gek als je de Ventoux beklimt, maar gestoord als je het nog eens doet."
(Provençaals gezegde, van: www.dekaleberg.nl)
[/quote]
Dat uitzicht van voor de camping heb je ook als je bij t zwembad ligt. Das wel erg lekker ik ben der voor t laast ongeveer 12 jaar geleden op die camping geweest. Daarna zijn we verkast naar de camping municipal bevalt ook prima. zit aan de andere kant van t dorp aan t begin van de corge naar soult
heeft hier iemand ook nog een paar leuke adressen en tips voor de Pyreneeën. . ik geloof dat het fietsen daar ook erg fijn is. Dit weekend weer gemerkt hoe steiler het wordt hoe makkelijker ik klim, dus erg benieuwt geworden hoe het is als je langer moet klimmen met steile percentages over langere afstanden.
-
- Forum-lid HC
Net een weekje terug uit Mallorca, we zaten in Palmanova aan de voet van de Tramuntana bergketen. Ondanks dat de hoogste top slechts 535m an alle col's ook voor een zware toerder zoals mij goed te doen zijn hebben we in totaal toch bijna 7000hm verwerkt op 500km. (The family en kids waren ook mee dus we konden niet alleen maar fietsen)
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid
[quote="alpe"]Wat zou makkelijker zijn als je alleen gaat naar de MV, met de auto/trein/vliegtuig?
Met de trein ben je wel lekker uitgerust denk ik.
[/quote]
Of met de fiets, ben je in ieder geval lekker warm gereden! :p
Met de trein ben je wel lekker uitgerust denk ik.
[/quote]
Of met de fiets, ben je in ieder geval lekker warm gereden! :p
Heb wel ervaring met Thalys van Antwerpen tot Avignon, 5 uur, maar enkel in de zomermaanden beschikbaar. Weet wel niet of en hoe je fietsen mag meenemen.
De prijs valt ook heel goed mee, zeker als je benzine & payage mee in rekening brengt.
Van Avignon tot de Ventoux met de fiets, dat zal dan nog wel lukken zeker ?
De prijs valt ook heel goed mee, zeker als je benzine & payage mee in rekening brengt.
Van Avignon tot de Ventoux met de fiets, dat zal dan nog wel lukken zeker ?
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
nope, da's geen probleem.
Fiets mag mee, mits in fietstas, ben het op dit moment allemaal aan het uitzoeken.
ff weer on-topic : mijn vriendin vind het geen probleem dat ik ga(4 daagjes MV) ondanks dat de tweede spruit er over 3.5 weken aankomt.
Dus ik ga de komende dagen een camping oid uitzoeken, dit gaat vast wel lukken met de 'zoekfunctie' op het forum en daarna ff de treinreis boeken...dus MV, ik kom eraan:).
Ze vond het niet een prettig idee dat ik dat hele eind alleen met de auto ga, dus vandaar de treinreis..
Nu even de trainingsarbeid opschroeven zodat ik over 3 maanden topfit ben.
zo: en nu Champions League kijken
Fiets mag mee, mits in fietstas, ben het op dit moment allemaal aan het uitzoeken.
ff weer on-topic : mijn vriendin vind het geen probleem dat ik ga(4 daagjes MV) ondanks dat de tweede spruit er over 3.5 weken aankomt.
Dus ik ga de komende dagen een camping oid uitzoeken, dit gaat vast wel lukken met de 'zoekfunctie' op het forum en daarna ff de treinreis boeken...dus MV, ik kom eraan:).
Ze vond het niet een prettig idee dat ik dat hele eind alleen met de auto ga, dus vandaar de treinreis..
Nu even de trainingsarbeid opschroeven zodat ik over 3 maanden topfit ben.
zo: en nu Champions League kijken
Sensa
-
- Forum-lid HC
Dit jaar naar St Jeoffrey, 30km van de voet van de alp'huez. Ik ben bezig wat mooie ritjes te plannen met de MTB zowel over asphalt als off road
(Ik heb er weer zin in!! vorig jaar in Dimaro italie geweest zeker ook een aanrader, vlak bij de gavia en pal onder madonna di camplilio)
(Ik heb er weer zin in!! vorig jaar in Dimaro italie geweest zeker ook een aanrader, vlak bij de gavia en pal onder madonna di camplilio)
(al) vakantie ? Dan een heel peloton, op weg naar de Mont Ventoux dit jaar: intersantos, roderaaf, drummie71, alpe, Paul van de Ven, Moriquendi, 53X11, Rocketboy, Namreh (...hé ) en als reservegetal, blaffy. En ik, zei de gek. ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets... ook eens 11 speed!
Las net eea over de bonette dus denk dat we de eerste dagen van mijn vakantie in de buurt van Oze blijf (nabij Gap) en als koninginnerit (als mijn vrienden ook wat km's in de benen hebben want sommige hebben uberhaupt nog niet getraind en deze week pas fiets gekocht) richting barcelonette afreizen om de Bonette aan te vallen.
En natuurlijk de tips elders beschreven de dagen daar voorafgaand af werken.
Vrees dus geen ventoux voor mij.
Alstublaft.
[quote="Oyah"](al) vakantie ? Dan een heel peloton, op weg naar de Mont Ventoux dit jaar: intersantos, roderaaf, drummie71, alpe, Paul van de Ven, Moriquendi, 53X11, Rocketboy, Namreh (...hé ) en als reservegetal, blaffy. En ik, zei de gek.
[/quote]
11 augustus ben ik er voor een kort weekje...zijn er dan toevallig nog meer forumleden?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
11 augustus ben ik er voor een kort weekje...zijn er dan toevallig nog meer forumleden?
Sensa