Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

noppie
Forum-lid

noppie 28 mei 2008 23:25

Dat slapen vind ik wel een beetje overdreven. is dat nou nodig?
kiekeboe

tiest
Forum-lid HC

tiest 28 mei 2008 23:27

Waarschijnlijk klinkt die brommer hetzelfde als jou naam! Robbebopopopppophophoppbop..;)

Ik doe het hem niet na.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 28 mei 2008 23:35

Wat ik me toch begin af te vragen hoe vaak moet je nu je band oppompen in 10.000 km?
What makes the boat go faster?

w0uter
Forum-lid

w0uter 29 mei 2008 00:15

gaat je band uberhaupt zo lang mee? Bedrog is het! ;)

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 29 mei 2008 00:22

Zal ik mijn 1400 post aan dit topic wijden? Of toch maar weer proberen een zinnige bijdrage ervan te maken :p. Aan de andere kant topic starter heeft het niets voor niets in fietscafe gezet.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 29 mei 2008 00:24

al de 1399ste keer dat je dat probeert... ;)
Die mens zijn fiets moet blij zijn dat die nog 5 uur rust per nacht krijgt. Slavenarbeid is het voor dat karretje.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 29 mei 2008 10:33

Dat met die brommer is natuurlijk niet eerlijk. Net als dat oeverloze slapen, dat geschrans tussendoor en dat geflirt met Robbebopper onderweg. Als hij zijn banden laat oppompen is het helemaal een minderwaardige onderneming. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat die goede doelen ook niet bestaan. En dat hij onder zijn schoenzolen kleine jetmotoren heeft gemonteerd voor het nachtwerk. Om maar te zwijgen over die Brabantse harem die zijn moraal op peil houdt en die look-a-like die de laatste 3000km voor zijn rekening neemt.

Ik begin Klokkenluiders punt, en eigen wiskundige logica, te snappen.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

perik
Forum-lid

perik 29 mei 2008 10:42

Ben je bereid dit onder ede te verklaren?

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 29 mei 2008 10:47

Oeh ja, vergeten. TS heeft niet alleen de wiskundige axioma's aangepast maar ook het strafrecht opgerekt! Oppassen dus.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

klokkenluider
Forum-lid

klokkenluider 29 mei 2008 15:16

[quote="Niklas2"]Klokkenluider,
Voor zover ik weet zit ons rechtssysteem zo in elkaar dat je als prive persoon geen strafzaak kunt aanspannen tegen een ander persoon. Jij beweert dat Moonen dat tegen jou zou hebben gedaan......? Dat kan in het geheel niet en is dus onzin. Een dergelijke strafzaak kan hij dus ook niet hebben verloren.

Hoe staat het nu met de recordpoging van Moonen? Wat er ook waar moge zijn van de geclaimde prestaties, de huidige prestatie van 10.000 km semi non-stop is niet de minste.[/quote]

Ik heb het tot dusver netjes gehouden maar het is toch onbegrijpelijk dat niemand, geen enkele deelnemer aan dit forum, op bovenstaande onzin reageert. Als privepersoon kun je geen strafzaak aanspannen..... Nou, ja. Moonen deed aangifte bij de politie in Oisterwijk terzake smaad, laster etc. De politie maakt proces verbaal op een de officier van jusitie bepaalt dan of er vervolging plaats vindt cq een onderzoek wordt gestart. Zulks is gebeurd. Die strafzaak heeft Moonen verloren. Klokkenluider is vrijgesproken. Ook in hoger beroep door Moonen aangetekend. En nu zegt u op basis van een non-statement en pure onzin dat die rechtszaak er niet geweest kan zijn en dat Moonen dus geen rechtszaak verloren heeft of kan hebben. Je zet jezelf wel te kijk vriendelijke vriend. Je zet iemand voor leugenaar weg en de basis daarvan is je eigen onwetendheid omtrent het rechtsysteem in ons land. Toch niet zo mingewikkeld. Als jouw auto wordt gejat en je weet wie het gedaan heeft doe je aangifte. Vervogens beslist de officier of er vervolging komt. Indien dat het geval is wordt de verdachte aangehouden of dringend verzocht zich op het bureau te melden. Er volgt een strafzaak. De verdachte moet voorkomen en wordt vrijgesproken of veroordeeld. Zo gaat dat. En nou niet meer van die domme dingen roepen

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 29 mei 2008 15:29

@ Klokkenluider: Nog meer positieve bijdragen aan dit forum? Of blijft dit een one issue bijdrage. Dan stel ik aan alle forum leden voor niet meer te reageren en kan op dit topic een slotje wat mij betreft.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 29 mei 2008 15:44

[quote="Klokkenluider"]

Ik heb het tot dusver netjes gehouden [/quote]

Hoi,

Lijkt me ook niet meer dan normaal ;)

[quote="andromeda"]We zijn nu een flink aantal posts verder maar ik weet nog steeds niet wat zijn belang/rol in deze is.

Krijg meer en meer de indruk dat het alleen om aandacht vragen gaat in een persoonlijke vete naar Moonen. [/quote]

Op deze vraag heb ik nog steeds geen eenduidig antwoord gezien van jouw kant uit of heb ik iets gemist?

Wat is inderdaad je belang in deze kwestie? Als je geen belang hebt dan vraag ik me inderdaad ook af waarom je je er zo druk over maakt en al die energie erin stopt.

Je vecht net als Zorro tegen onrecht? Dan zul je nog vele klokken moeten gaan luiden. Is Moonen je enige project?

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie