Is mijn frame te klein ?
-
- Forum-lid
Hey Martino, ben benieuwd of je deze week nog naar je FM bent geweest en uiteraard: met welk resultaat.
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Verder verwacht ik dat als ie GEEN goede oplossing heeft geboden dat je zn naam hier laat vallen. Ik zou het vervelend vinden als het blijkt dat het ook mijn FM is.
- martinovibes
- Forum-lid
Hele grote EDIT
De zaak is geregeld!
Ik ben heel opgelucht zeker ook omdat de winkel waar ik al jaren kom gelukkig toch MIJN winkel blijft.
Ik krijg een nieuwe fiets en daar ben ik erg blij mee ( Bulls night hawk 3 )
Ik denk dat ik de FM Misschien ook te weinig kans heb gegeven de zaak te regelen.
Ik stond de laatste dagen helemaal niet meer open voor oplossingen van zijn kant en dat is ook niet helemaal eerlijk van mij geweest.
De zaak is geregeld!
Ik ben heel opgelucht zeker ook omdat de winkel waar ik al jaren kom gelukkig toch MIJN winkel blijft.
Ik krijg een nieuwe fiets en daar ben ik erg blij mee ( Bulls night hawk 3 )
Ik denk dat ik de FM Misschien ook te weinig kans heb gegeven de zaak te regelen.
Ik stond de laatste dagen helemaal niet meer open voor oplossingen van zijn kant en dat is ook niet helemaal eerlijk van mij geweest.
-
- Forum-lid
He Martino,
Mooi dat je er uit bent met je eigen FM.
Die Bulls Nighthawk gaat ook maar tot maatje 59. Zeker weten dat de geometrie wel helemaal oké is? Het lijkt me nl. een klein fietsje gelet op de foto's die ik van je gezien heb in dit topic.
Mooi dat je er uit bent met je eigen FM.
Die Bulls Nighthawk gaat ook maar tot maatje 59. Zeker weten dat de geometrie wel helemaal oké is? Het lijkt me nl. een klein fietsje gelet op de foto's die ik van je gezien heb in dit topic.
Die Bulls is echt een fraaie fiets. Watikjebrom, het gaat om een sloping frame he. De bovenbuis van maat 58 is 605mm, daar zou Martino toch mee uit de voeten moeten kunnen (of misschien zelfs een maatje kleiner). Veel plezier ermee!
-
- Forum-lid
@Perik, je hebt idd helemaal gelijk!
@ Martinovibes, have fun!
@ Martinovibes, have fun!
- martinovibes
- Forum-lid
Toch nog maar even een kleine update neerzetten.
Ik heb de fiets nog steeds niet mogen ontvangen.
Dat komt omdat het nogal druk is bij Bulls heb ik mij laten vertellen.
We hebben de vorige maand zulk mooi weer gehad .geen racefiets baal baal.
@ Bull...
Waar kan ik een foto posten op de bulls site , heb al even gezocht maar kan het niet vinden.
@ watikjebrom
dat gaat vast en zeker lukken ik moet alleen wel even kijken hoe ik nu moet gaan trainen want ik heb sinds deze week een baan in de continue dienst
@ Bull...
Waar kan ik een foto posten op de bulls site , heb al even gezocht maar kan het niet vinden.
@ watikjebrom
dat gaat vast en zeker lukken ik moet alleen wel even kijken hoe ik nu moet gaan trainen want ik heb sinds deze week een baan in de continue dienst
martinovibes schreef:Toch nog maar even een kleine update neerzetten.
Ik denk dat de boot uit Taiwan wat vertraging heeft....
Niets is wat het lijkt..
Een fm die je zo een fiets aflevert, is geen kundige fm. Hij had waarschijnlijk alleen deze nog in jouw prijsklasse staan, nooit en te nimmer meer naar terug gaan. zou wel graag de naam van fm willen weten om zelf daar niet mijn hoofd te stoten.
Orbea Orca, What Else?