Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen vandaag in 2008

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 07 mei 2008 16:25

Zorro R. de Vries..... ;-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

bigm
Forum-lid

bigm 07 mei 2008 16:40

nu nog wachten op de onderdelen want ik wil fietsen ;)

seger
Forum-lid

seger 07 mei 2008 18:28

Ik vind die Scott toch een stuk mooier dan de Cervélo, zelfs met deuk. Echt balen man.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 mei 2008 19:13

Ik let keurig op of het stoplicht al groen werd terwijl ik afremde. Daardoor keek ik niet naar het wegdek en opeens lag ik op de grond. Bleek dat ik met mijn voorwiel in een spleet tussen de tegels was gekomen: voorwiel blokkeerde, tube klapte en Timo was met een (al dan niet sierlijke) boog over zijn stuur op het wegdek geslingerd. Harder dan vijf km/uur ging het niet, ik stond bijna stil, maar toch. Landing met mijn kin op het wegdek, bloedende wond en dizzy. Maarja, geen blijvende schade aan Timo of fiets. Linker Ergo even rechtt gezet en mijn voorwiel nagekeken maar hij is nog recht en het carbon was nog heel. Scheur was te groot voor pittstop en geen reserve tube dus een stukje lopen en toen de duizeling weg was de laatste 12 km op een platte Conti naar huis gereden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dstentler

dstentler 07 mei 2008 19:15

als je naar mijn onderschrift had gekeken had je het al geweten en waarschijnlijk heb je dit frame al eens gezien
Hahaha, nu je het zegt!
Ik ken dat frame inderdaad ook. En evenals Zorro R. de Vries ken ik ook dat muurtje :D
Die Cervelo is inderdaad ook een schitterend frame. Heel anders als de Scott die je had.
Ben benieuwd als ie klaar is! Heb je weer goed geregeld met Andromeda :D

chevalier
Forum-lid

chevalier 07 mei 2008 20:21

Dit verhaal is echt niet verzonnen zoiets bedenk je niet, ben niet gevallen.
Fiets ik bij bovenkarpel nog net in de polder op het fietspad, vliegt er zon zwart witte ekster voor me op het fietspad voor me op de weg, dat beest weet niet wat ie moet gaat onder me voorwiel door , ik dacht oh jeeeee wat zielig..
Maar hij was effe versufd en liep later weer vrolijk door, kwam zeker op me nieuwe specialized schoenen af, die zijn ook wit met zwart.
Ik moest gelijk aan dat Big M verhaal denken alleen ik reed heel rustig en schrok niet

bigm
Forum-lid

bigm 07 mei 2008 21:23

[quote="Seger"]Ik vind die Scott toch een stuk mooier dan de Cervélo, zelfs met deuk. Echt balen man.[/quote]

als het alleen een deuk was had ik gewoon doorgereden met dit frame maar achtervork is geheel uit zijn fatsoen ,zal niet echt lekker sporen lijkt mij

osensei
Forum-lid

osensei 08 mei 2008 02:44

[quote="NEOS"]Ik val ook niet vaak maar gisteren was het echt raak.
Raakt met 35km/u mijn maat zijn achterwiel en vloog over de kop.
Resultaat gebroken sleutelbeen en wat schaafwonden.
De fiets had de shifters wat geschaafd en het stuurlint natuurlijk.
En het ging zo goed de laatste tijd verdorie.
Iemand een idee hoelang zoiets duurt??????????? ik kan niet wachten om weer te beginnen!!!!!!!!!.
Toch wil ik nog even een bedankje geven aan de fietsgroep die zo behulpzaam doorfietste toen ik daarop de grond zat en zong glaasje op laat je rijden.
Het was op de weg van Nierswalde naar Kessel nog maals bedankt voor de supporting !!!!!!!!!!!
Maar later toch nog 10 km naar huis gefietst want je moet wat ....................
Naar het ziekenhuis (Boxmeer) en goed geholpen door het personeel en mijn trainingsmaatje Dr Jacobs .

[/quote]

Shifters en stuurlint vervangen: anderhalf uur ofzo.
gebroken sleutelbeen: 6 weken (beetje afhankelijk vd fractuur), en belasten naar pijn maar dat zullen ze ongetijffeld op de SEH ook verteld hebben. Zorg iig in het begin voor voldoende rust ivm vastgroeien/dichtgroeien breuk.

Succes met het herstel en dat het v oorspoedig gaat.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

lior63
Forum-lid

lior63 08 mei 2008 09:08

Sleutelbeen is een klassieke fietsersblessure. Nu hoor je er dus echt bij ..........

Ik kon vrij snel weer fietsen, maar hield er nog vrij lang last van. Een soort zeurderige pijn als de belasting wat langer duurt. Nu, na drie jaar heb ik daar nog steeds een bewegingsbeperking in die schouder.

Succes.

w0uter
Forum-lid

w0uter 08 mei 2008 12:34

Yup, na ruim een jaar kon ik eindelijk weer lekker op m'n rechterschouder liggen. Na twee jaar is het af en toe nog stijf en mis ik iets kracht in mijn schouder. Maar ben nu wel een echte wielrenner!

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 09 mei 2008 10:55

Een appart forum voor valpartijen...zoveel ellende op een hoopje.
Vorige week woensdag ook in aanraking gekomen met het wegdek. Door een windvlaag even de tf1 van mijn fietsmaat geraakt. Ben met mijn voorwiel in zijn derailleur gereden. Het frame is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, de shifter, achterderalleur, stuur en het pedaal zijn flink geschaafd, bij het voorwiel is een spaak over, bij lw is dat einde oefening. Zelf heb ik gelukkig alleen schaafwonden en een zere knie.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

tinn
Forum-lid

tinn 11 mei 2008 22:12

Vandaag op de MTB een smakker gemaakt. Op een smal paadje ontdekte ik dat mijn voorvork nog vast stond. Geen afstandsbediening en voordat ik het in de gaten had reed ik tegen een opstaande rand aan de linkerkant van het pad en kukelde op mijn linkerzij . Geschaafde elleboog en een flinke bloeduitstoring boven mijn linkerbil. Ik had nl voor het eerst een binnenband (nog in de originele verpakking) in het linkerachterzakje van mijn wielershirt. Normaal stop ik die in een bidon of zadeltasje. Die verpakking heeft dus een "prachtige" afdruk boven mijn linkerbil gemaakt.
Lichameljk herstel vordert gestaag (ijs en spiroflor) maar de emotionele schade is niet te overzien.;)
Leef! Fiets!

Plaats reactie