Pagina 5 van 8
Geplaatst: 17 jul 2008 11:53
door wezep
Checkerpig schreef:Complete setjes heb ik bij hem niet in de winkel zien hangen, wel de velgen en de naven. Best mailen of bellen dus.
Mijn DA naven liggen hem om te spaken met een 420 velg. Maar hij geraakt niet aan de CX-ray spaken op de goede lengte. Met DT Aerolite spaken, die hij wel heeft, komt het nog wat duurder uit. Dan komen mijn twee wielen in totaal op 370 euro.... Hetgeen ik weer wat veel vind worden. Dus twijfel ik of ik het wel zou doen, aangezien het niet mijn droomwielen zijn. Heeft er iemand argumenten om toch door te zetten?
CP.
370 euro voor een set wielen met Dura Ace naven en Aerolite spaken?
Lijkt me niet duur. Wordt het setje hier ook voor gespakt?
Bij salden staat de standaard uitvoering voor 299.
Wat is ongeveer het verschil in prijs en gewicht tussen CX ray en DT Aerolite spaken?
Geplaatst: 17 jul 2008 11:53
door havana
Qua gewicht is er geen verschil, prijsverschil is ongeveer 50 cent per spaak.
Geplaatst: 17 jul 2008 12:18
door checkerpig
Setje wordt idd gespaakt. Prijsverschil is groter hoor voor mij: 80 cent/spaak.
CP.
Geplaatst: 17 jul 2008 12:46
door amclassic-fan
Laat je de boel met Revo's inspaken?
Geplaatst: 17 jul 2008 16:35
door rezne
Checkerpig schreef:Complete setjes heb ik bij hem niet in de winkel zien hangen, wel de velgen en de naven. Best mailen of bellen dus.
Mijn DA naven liggen hem om te spaken met een 420 velg. Maar hij geraakt niet aan de CX-ray spaken op de goede lengte. Met DT Aerolite spaken, die hij wel heeft, komt het nog wat duurder uit. Dan komen mijn twee wielen in totaal op 370 euro.... Hetgeen ik weer wat veel vind worden. Dus twijfel ik of ik het wel zou doen, aangezien het niet mijn droomwielen zijn. Heeft er iemand argumenten om toch door te zetten?
CP.
Dat gedonder met Sapim had SpEric ook last van met mijn set. Hij kon me uiteindelijk een goed aanbod waardoor ik nu dus Aerolite's erin heb.
Misschien dat de Laser spaken van Sapim wel leverbaar zijn?
Geplaatst: 17 jul 2008 17:01
door amclassic-fan
Met CX-ray is er al jaren een constant te kort waardoor er op sommige lengtes altijd gewacht moet worden.
Geplaatst: 17 jul 2008 19:57
door masterb
Maakt dat eigenlijk nog uit of je Aerolites heb of CX-Rays?
Geplaatst: 18 jul 2008 11:37
door havana
Lees maar eens op Weightweenies, zijn wel meerdere topics "Aerolites vs. CX-rays".
Conclusie: spaken zijn zeer gelijkwaardig, prijsverschil Aerolites rechtvaardigt het verschil in kwaliteit niet.
Geplaatst: 18 jul 2008 14:17
door checkerpig
havana schreef:Lees maar eens op Weightweenies, zijn wel meerdere topics "Aerolites vs. CX-rays".
Conclusie: spaken zijn zeer gelijkwaardig, prijsverschil Aerolites rechtvaardigt het verschil in kwaliteit niet.
Dat was ook mijn vaststelling. Vandaar dat ik voor mijn setje eigenlijk niet meer wil betalen voor die DT's. Gelukkig zit ik er niet op te wachten.
CP.
Geplaatst: 21 aug 2008 15:46
door scighera
even een kickje;
vandaag ligt mijn achterwiel weer in de werkplaatst...er waren al eerder nieuwe lagers in geplaatst aan 1 kant...nu 6000km verder (voornl droog weer) zijn ze alle 4 aan gort :S
Ik weer dat de achternaaf slecht is; maar waardoor komt het dat ook de nieuwe lagers in mum van tijd kapot gegaan? is de naaf gewoon slecht afgedicht???
Geplaatst: 21 aug 2008 16:18
door havana
Ligt aan het slechte ontwerp van de naaf schijnt.
Geplaatst: 22 aug 2008 10:07
door scighera
hmm, dat zou een hoop verklaren, ongelijkmatige druk op de lagerunits . maar goed, het is niet anders. de volgende keer komt er wel een nieuwe naaf in, is denk op den duur goedkoper