classico Boretti
Ik ga ook voor de 125, met een groepje. Niet te gek rijden, daarna lekker de proloog kijken.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik rij hem ook, met nog 5 vrienden. Ter voorbereiding van limburgs mooiste over een paar weken. Volgens mij wordt het een mooie tocht en aardig compleet met goodies, pasta etc.
Het weer komt wel goed toch? Zover van te voren kan het KNMI het toch niet voorspellen.
Het weer komt wel goed toch? Zover van te voren kan het KNMI het toch niet voorspellen.
Heeft iemand hier de inschrijving al per mail ontvangen? Ik heb namelijk alleen nog maar updates gehad maar geen daadwerkelijke inschrijvingsinfo als startnr. e.d.?
-
- Forum-lid
Heb contact gehad met de organistaie. Hun melden dat je morgen je shirt e.d. op kan halen met je startnummer en een legitimatiebewijs. Zodat ze kunnen controleren of iedereen de goede spullen ontvangt.
Fiets: Een Imming in Ruiterdakkapellen uitvoering...
reed ook vorig jaar mee maar dan de toertocht. vindt het houden van een cyclo op het zelfde traject niet kunnen. werd geregeld voorbij gereden door schreeuwende en vloekende fietsers die zoals hun zijden gelost waren. heb veel valpartijen gezien. hou die cyclo op een andere dag. rij veel toertochten in belgie en daar gebeurd dat niet.
[quote="chalita"]reed ook vorig jaar mee maar dan de toertocht. vindt het houden van een cyclo op het zelfde traject niet kunnen. werd geregeld voorbij gereden door schreeuwende en vloekende fietsers die zoals hun zijden gelost waren. heb veel valpartijen gezien. hou die cyclo op een andere dag. rij veel toertochten in belgie en daar gebeurd dat niet.[/quote]
dat hebben ze dit jaar dus goed begrepen
dat hebben ze dit jaar dus goed begrepen
De zenuwen beginnen nu wel een beetje op te spelen, bammetjes voor morgenochtend zijn gesmeerd. Ik ben volop aan het kiezen wat ik morgen nu wel of niet aantrek...
Voor de geroutineerden onder ons is het dan wel gesneden koek maar het wordt mijn eerste echte grote toertocht en meteen ook mijn langste afstand op de fiets (jep, wel meteen voor de 125 gaan natuurlijk )
Oja, als je mij onderweg ziet stilvallen, er zit een plakje Pijnenburg in mijn achterzak, die moet je gewoon even aan een touwtje voor mijn neus hangen en dan lukt het wel weer. (wel af en toe laten happen hé )
Voor de geroutineerden onder ons is het dan wel gesneden koek maar het wordt mijn eerste echte grote toertocht en meteen ook mijn langste afstand op de fiets (jep, wel meteen voor de 125 gaan natuurlijk )
Oja, als je mij onderweg ziet stilvallen, er zit een plakje Pijnenburg in mijn achterzak, die moet je gewoon even aan een touwtje voor mijn neus hangen en dan lukt het wel weer. (wel af en toe laten happen hé )