Maak je zin gerust af Henk want nu zeg je niks en doe je alleen aan stemmingmakerij. Daarnaast speel jij de man en ik tot nu toe gewoon de bal.
En als jij hem wel mooi vind prima. En als je mijn fiets niks vindt ook prima.
Eerder in dit topic zei ik het al. Hier en daar wat zwaar op de hand.
Overigens zal ik het pannenkoeken verhaal vast vertellen hebben we dat ook gehad.
Vorig voorjaar was ik grootdeels van m´n knieoperatie hersteld en kon ik weer gaan sporten. Ik had me al eens eerder voorgenomen om NA m´n 50e nog eens Parijs Roubaix te rijden.
Ik had een zwaar gedateerde Bianchi. Ouwe rotbak maar ik durf aan zelfspot te doen en als iemand iets lelijks over m´n fiets zegt ben ik niet gelijk een week van de leg. Laat staan dat ik me persoonlijk aangevallen voel.
M´n vrouw liep al een paar jaar dat ik weer eens een nieuwe fiets moest kopen. En eigenlijk had ze wel gelijk.
Dus ik eens een shortlist maken wat er in aanmerking kon komen:
Uiteraard Gios en Bianchi want op beide zeker een ton met plezier gereden.
Maar er kwam ook een De Rosa Primato op de lijst en een VanNicholas.
Toen Stuart op een Cervelo Parijs Roubaix op magistrale wijze won kwam ook deze op de lijst.
Niet dat ik de fiets echt mooi vind maar wel stoer, anders en hij kan blijkbaar goed ingezet worden op de stenen. Ik ben vooral functionalist en pas daarna ijdel.
Voor sommige is dat blijkbaar andersom

Ik moest wel wennen aan het idee om een Cervelo te kopen want ik blijf het toch een kinderfietsje vinden. Een opmerking die sommige wellicht steekt. Maar vraag eens aan 10 willekeurige (geen fiesters) mensen wat de eerste associatie is die opkomt?
Maar het was toch een serieuze optie omdat ik de fiets wel echt anders vond dan andere EN aantoonbaar goed inzetbaar wat ik wil doen. In die zin was ik zeer sterk gefascineerd door het merk.
Een gevoel van een aankomende verliefdheid op een meisje met rood haar terwijl je altijd dacht dat je op blond viel.
Het ging steeds beter en ik weer meer trainen en me aangemeld op dit forum. Dit met TWEE doelen:
1) Prikkel om gemotiveerd te blijven en training voor PR door te zetten. Je een beetje aan andere optrekken zeg maar.
2) Oriënteren op een nieuwe fiets.
Na drie maanden fietsforum ging er een forse streep door de Cervelo. Ik was volledig overvoerd door het merk en een langzaam groeiende liefde was omgeslagen in een stevige afkeur.
Het laatste zetje wat ik nodig had is omgeslagen in een NEE en het blijft bij de opmerking van mijn vrouw: WEL EEN STOERE FIETS HOOR
[/quote]
Shit man! Ik verheugde me al op een heel spannend verhaal morgen onder het genot van een lekker dikke pannekoek en nu ken ik het hele verhaal van de hoed aan de rand. Nu ga ik niet meer mee om pannekoeken te eten hoor!