Ubbergse Holleweg mag je officieel , volgens de borden , het laatste stukje ( volgens het bord bij het huis aan de rechtse kant ) niet af met de fiets . Klinkt gek ivm een bord dat even daarvoor aangeeft : Verbod 1richtingsverkeer , uitgezonderd fietsers !!
Beekmandaalseweg kan er voor de liefhebbers toch met enkele km's extra bij gepakt worden.
Hoe blij zullen ze zijn als je gaat parkeren bij die Kliniek.
Forumrit Berg en Dal 9 maart
[quote="who cares"]Ubbergse Holleweg mag je officieel , volgens de borden , het laatste stukje ( volgens het bord bij het huis aan de rechtse kant ) niet af met de fiets . Klinkt gek ivm een bord dat even daarvoor aangeeft : Verbod 1richtingsverkeer , uitgezonderd fietsers !!
Beekmandaalseweg kan er voor de liefhebbers toch met enkele km's extra bij gepakt worden.
Hoe blij zullen ze zijn als je gaat parkeren bij die Kliniek.[/quote]
Je hebt gelijk officieel is hij eenrichtings verkeer, in ieder geval voor auto's, voor fietsers is het een beetje onduidelijk.
Ik ga er in ieder geval vaak van af, wat ik bijvoorbeeld niet doe bij de Oude Holleweg, want daar staat echt duidelijk verboden om in te gaan bord.
Maar toen ik de Via Romana toertocht reed, werden wij ook via deze weg naar beneden geleidt. En hoeveel tegenlegers heb je daar nou op een zondag ochtend rond 9/10 uur?
EDIT: ja precies, ff opletten
Je hebt gelijk officieel is hij eenrichtings verkeer, in ieder geval voor auto's, voor fietsers is het een beetje onduidelijk.
Ik ga er in ieder geval vaak van af, wat ik bijvoorbeeld niet doe bij de Oude Holleweg, want daar staat echt duidelijk verboden om in te gaan bord.
Maar toen ik de Via Romana toertocht reed, werden wij ook via deze weg naar beneden geleidt. En hoeveel tegenlegers heb je daar nou op een zondag ochtend rond 9/10 uur?
EDIT: ja precies, ff opletten
Wij pakken hem ook altijd naar beneden , alleen viel het mij op met die 2 borden die elkaar tegenspreken : eerst wel en de laatste 25 mtr ineens niet meer.
Het is alleen even opletten met de weg oprijden !!
Het is alleen even opletten met de weg oprijden !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="who cares"]
De kliniek vind dat niet erg, ik werk er en heb dit overlegd.
Verder is de parkeerplaats niet bij de kliniek zelf ivm werkzaamheden, maar staan er door heel nijmegen borden waar nu te parkeren. Wel zo makkelijk als je niet uit de buurt komt.
De kliniek vind dat niet erg, ik werk er en heb dit overlegd.
Verder is de parkeerplaats niet bij de kliniek zelf ivm werkzaamheden, maar staan er door heel nijmegen borden waar nu te parkeren. Wel zo makkelijk als je niet uit de buurt komt.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Hallo heren (en dames?),
Lijkt me leuk om ook mee te rijden (of er moet dan een halve meter sneeuw liggen ...),effe de gezichten achter de namen zien!
De deelnemerslijst is tot dusver:
1: Marz
2: Rufio
3: Lancev7
4: GastheerG
5: andromeda
6: Bluebird1
7: Graven
8: Thomas1974
9 : Composite
Lijkt me leuk om ook mee te rijden (of er moet dan een halve meter sneeuw liggen ...),effe de gezichten achter de namen zien!
9 : Composite
Gang is alles!!
[quote="GastheerG"]
We worden toch niet ineens als een soort proefkonijnen opgenomen? Blijkt zo´n fietsuitje niks meer dan een smerige lokactie om aan testpersonen te komen
[/quote]
Hij heeft me door.....
We worden toch niet ineens als een soort proefkonijnen opgenomen? Blijkt zo´n fietsuitje niks meer dan een smerige lokactie om aan testpersonen te komen
[/quote]
Hij heeft me door.....
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
[quote="Composite"]Hallo heren (en dames?),
9 : Composite[/quote]
Ik heb ook aan de groep waarmee ik soms rij, voorgesteld dat ze mee kunnen rijden. Alleen weten ze het nog niet zeker, omdat de meeste nu nog met de mtb/cross in het veld zitten en dan meteen zo'n rit...
9 : Composite[/quote]
Ik heb ook aan de groep waarmee ik soms rij, voorgesteld dat ze mee kunnen rijden. Alleen weten ze het nog niet zeker, omdat de meeste nu nog met de mtb/cross in het veld zitten en dan meteen zo'n rit...
[quote="GastheerG"][quote="MarZ"]De kliniek vind dat niet erg, ik werk er en heb dit overlegd.[/quote]
[/quote]
Dat doen ze in Nijmegen alleen in het Universitaire (wetenschappelijke) Radboud:D.
Lijkt me overigens leuk om mee te gaan, maar kunnen enkele deelnemers mij pm'en over hun trainingsarbeid c.q. fietscapaciteiten, kan ik een beetje inschatten of ik niet continue aan het koord hang.......
[/quote]
Dat doen ze in Nijmegen alleen in het Universitaire (wetenschappelijke) Radboud:D.
Lijkt me overigens leuk om mee te gaan, maar kunnen enkele deelnemers mij pm'en over hun trainingsarbeid c.q. fietscapaciteiten, kan ik een beetje inschatten of ik niet continue aan het koord hang.......
Groet,
Mike
Mike
hey mike biker... je hoeft niet bang te zijn voor het aan het koord hangen. het is een samen uit samen thuis rit. daarbij zal ik me bij deze op offeren om indien ik niet al achteraan rijd, dan wel achteraan te rijden. Ik zal er persoonlijk op toezien dat niemand achter zal blijven