Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Je grootste irritatie??

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 11 dec 2007 20:34

[quote="Zorro"]Wel een 'Ma Dalton' gelezen. Het was die hond van een Rataplan :D[/quote]

Ma Dalton heb ik nooit zo sympathiek gevonden.
What makes the boat go faster?

maatchen
Forum-lid

maatchen 12 dec 2007 22:03

[quote="Scepticus"][quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]

Iets irriteert je.

[/quote]

Eigenlijk voor een ander topic, maar je hebt helemaal gelijk.
Toch wil ik wel een achterdeurtje openen voor Moustache. Als je langdurig aan je kont krabt, dan wordt het tweede 'je' in zijn zin een lijdend voorwerp ipv. een wederkerend voornaamwoord.
En je kan dan inderdaad spreken van: "Je irriteert je.".

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 14 dec 2007 00:57

[quote="Groene Spicht"]Haha...mijn vraag levert een bonte verzameling aan reacties op. Da's interessant! Wat is je grootste irritatie? Nou...geen irritatie maar wel een grote wens. De nieuwe Pinarello Prince......... De kleurstelling mag van mij nog in het groen...dan wordt ie nog gaver....
[/quote]

Geweldig, de topic starter die het topic 180 graden omgooit....moet niet gekker worden.....(nog grammaticale of spelfouten jongens??:p)
Groet,
Mike

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 14 dec 2007 22:33

JA! mike biker....vindt je dat niet irritant? Je bent de eerste die er een opmerking over maakt. Waarschijnlijk valt het je dan ook op. Da's interessant......
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 14 dec 2007 23:26

Nee die vind ik persoonlijk niet irritant:D Klein plaagstootje kan je wel hebben toch.....of ben je echt zo 'spichtig'??;)

Wat is er trouwens zo interessant aan dat mij iets opvalt? Ben ik zo onachtzaam in de regel?:p
.....durf niet meer zonder smileys.....
Groet,
Mike

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 15 dec 2007 21:53

hahahahaHAHAHAHAHA....da's een goeie.... Ik weet het niet... En dat is ook niet belangrijk!
Wat mij aan deze topic wel opvalt is het volgende, eerst reageerd de "ouwe poep" en dan gaat het ineens niet meer over de aanleiding waarom ik deze topic heb geopend maar gaat het meer over de aard van de reacties.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

joostboudewijns
Forum-lid

joostboudewijns 30 dec 2007 00:38

gwn mensen die niet aan de kant gaan als je belt of skeelerende oudere die dan zoeen ipod inhebben en die dan zo hard hebben staan dat ik mee kan luisteren maar hij niet hoort dat ik bel
groeten joost boudewijns

lior63
Forum-lid

lior63 28 jan 2008 17:24

Wat mij mateloos stoort zijn die mensen die tijdens een ATB-tocht als gekken langs je heen razen op alle mogelijke (en onmogelijke) plaatsen. Zonder te waarschuwen en zonder rekening te houden met het feit dat iedereen recht heeft de tocht te rijden in zijn eigen tempo!
Het veroorzaakt ongelukken waarna er gewoon wordt doorgereden, niet even wordt geidentificeerd en het slachtoffer met de schade blijft zitten.
Als je er dan wat van zegt krijg je een opgestoken middelvinger of opmerkingen als "rot dan van de route af" of worden ze nog echt bedreigend ook.
Het grootste probleem van ATB-en zijn niet de wandelaars, maar dit soort ATB-ers die het verpesten voor de rest.

mcf1
Forum-lid

mcf1 28 jan 2008 17:36

[quote="lior63"]Wat mij mateloos stoort zijn die mensen die tijdens een ATB-tocht als gekken langs je heen razen op alle mogelijke (en onmogelijke) plaatsen. Zonder te waarschuwen en zonder rekening te houden met het feit dat iedereen recht heeft de tocht te rijden in zijn eigen tempo!
Het veroorzaakt ongelukken waarna er gewoon wordt doorgereden, niet even wordt geidentificeerd en het slachtoffer met de schade blijft zitten.
Als je er dan wat van zegt krijg je een opgestoken middelvinger of opmerkingen als "rot dan van de route af" of worden ze nog echt bedreigend ook.
Het grootste probleem van ATB-en zijn niet de wandelaars, maar dit soort ATB-ers die het verpesten voor de rest.[/quote]

Sluit me hier volledig bij aan! Het heet niet voor niets TOER tocht, sommige doen net of het een wedstrijd is.

rubenio
Forum-lid

rubenio 28 jan 2008 17:45

Mijn grootste irritatie is "uit-je-oor-valende-oordopjes" , je moet met dit weer dan eerst je handschoen uitwurmen, ding weer in je uur installeren, handschoen weer aan. En soms heb je echt ongeluk en vallen ze meteen weer :S Misschien moet ik toch maar van die dopjes kopen met zo'n consturctie die helemaal om je oor heen gaat.

Verder : stoplichten ,drempels/hobbels, onverlichte fietspaden, en ANWB-bordjes die je de verkeerde kant op wijzen.

Grtz.
Rubenio

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 28 jan 2008 18:33

Een tochtje rijden met een groep, en dan achter iemand rijden met van die kraak pedalen.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 28 jan 2008 18:54

[quote="rubenio"]Mijn grootste irritatie is "uit-je-oor-valende-oordopjes" , je moet met dit weer dan eerst je handschoen uitwurmen, ding weer in je uur installeren, handschoen weer aan. En soms heb je echt ongeluk en vallen ze meteen weer :S Misschien moet ik toch maar van die dopjes kopen met zo'n consturctie die helemaal om je oor heen gaat.[/quote]
Daar heb ik gelukkig nooit last meer van :) Gebruik op de fiets -mits ik alleen rijd- altijd de EP-630 dopjes van Creative. Radio of muziek luisteren op de laagste volumestand met nauwelijks windgeruis.

Plaats reactie