Benen ontharen
wie heeft er ervaring met de ontharingscreme/gel die verkocht worden bij de fietshandel?
Ik heb nogal stevige haargroei en moet dus nogal vaak scheren in de zomer om het allemaal een beetje bij te houden.
Weet iemand of het met ontharingscreme/gel langer glad blijft?
Ik heb nogal stevige haargroei en moet dus nogal vaak scheren in de zomer om het allemaal een beetje bij te houden.
Weet iemand of het met ontharingscreme/gel langer glad blijft?
-
- Forum-lid
Ik heb dit een keer moeten gebruiken omdat ik een knieoperatie onderging. Ik vond het verschil met normaal scheren niet heel groot het blijft hoogstens twee dagen langer weg. Ook hiermee voelde ik de volgende dag alweer hele kleine stoppeltjes.
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
Iemand ervaring met de Electrisch trimmers/shavers van Philips?
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
[quote="frenkie"]Iemand ervaring met de Electrisch trimmers/shavers van Philips?[/quote]
Ja, ik vind het waardeloos. Een goed mesje scheert 10x gladder en makkelijker.
Ja, ik vind het waardeloos. Een goed mesje scheert 10x gladder en makkelijker.
ok, duidelijk
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
[quote="kleintje"]wie heeft er ervaring met de ontharingscreme/gel die verkocht worden bij de fietshandel?
Weet iemand of het met ontharingscreme/gel langer glad blijft?[/quote]
Harsen , het is even afzien , maar eindresultaat is 4 tot 6 weken gladde benen.
Als je daarna consequent blijft harsen zul je zien dat er steeds minder haar terugkomt , en het haar dat terugkomt word steeds dunner.
Weet iemand of het met ontharingscreme/gel langer glad blijft?[/quote]
Harsen , het is even afzien , maar eindresultaat is 4 tot 6 weken gladde benen.
Als je daarna consequent blijft harsen zul je zien dat er steeds minder haar terugkomt , en het haar dat terugkomt word steeds dunner.